Permalänk
Skrivet av muddiz:

Har ni absolut ingen ETA på Gigabyte GeForce GTX 470 SOC 1280MB - Inet.se
Är sugen på det kortet och handlar det hellre av er än konkurrenter )

beställde mitt paket idag och fick detta svar efter en timme:

Citat:

Hej,
tack för din beställning.

Valet av komponenter ser bra ut och vi kommer sätta din dator i produktion så fort grafikkorten kommit in på lager. Tyvärr har vi försenad leverans på grafikkorten men hoppas på att få in nya kort nästa vecka.

Har du några funderingar eller vill byta till annat grafikkort så hör du av dig till oss på kundtjänst.

ser dock ut att finnas hos leverantören, men antar att det inte spelar någon roll. en konkurerande butik har massa i lager just nu

edit: fick svar av mikael på support nu, dom får korten från gigabyte så blir till att vackert vänta antar jag :s

Permalänk
Medlem

Jag fick precis ett paket med Posten från Inet. Det är precis det här som gör att man älskar en butik och alltid kommer handla från den! Bjuder på en bild på vad det innehöll

På lappen stod det;

Hej,
Här kommer lite småsaker som plåster på såren för prissänkningen.
Ha en bra dag!
Mvh Jonas Inet.se

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Medlem

Vart hittar man fraktfritt grejen på Inet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SylarQQ:

Vart hittar man fraktfritt grejen på Inet?

Genom denna länk:
https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Ville bara slänga in ett stort Tack till Inet !

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk

Lite förbryllad här, har ni rätt när ni säger att det är 1 års fabriksgaranti på Powercolors 6870 eller har Komplett rätt som säger att det är 3 år?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Till min taurus dator fick jag ett klistermärke med inet logan på chassit, är det möjligt att kunna beställa några sådana klistermärken av er?MVH

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Keeper of Traditions

Jag vet inte om det frågats om förut, men finns det någon chans att ni hinner få fram presentkort till nätbutikerna? Det hade passat väldigt bra nu inför julhandeln nämligen.

Till ett helt annat ämne, kommer ni att ta in Asus nya laptop som SweC rapporterade om för någon vecka sen? Denna menar jag

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

tjo har en fråga har ni plockat på XFX från ert sortiment?

Mvh Christoffer

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Dehman21:

tjo har en fråga har ni plockat på XFX från ert sortiment?

Mvh Christoffer

Förutom de 23 grafikkort och 4 nätaggen de har från XFX menar du? xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inet
Skrivet av MacEnkronan:

Hoppsan...:$ Ber om ursäkt och tackar samtidigt för hjälpen.:)^^

edit: tips till Inet: Det står inte på alla laserkassetter - men på de flesta - vilken skrivare X kassett passar till. Det är kanske något att skriva dit?:) Blir lättare och hitta.^^

edit 2: jo jag ser att ibland så har ni angett vikt (kg) på skrivaren ibland inte. Detta kanske ni bör sätta ut?^^ Sen har jag sett att ni ibland anger hur mycket papper starttonerna klarar av och skriva ut, ibland saknas denna uppgift helt. Vore bra om ni satte ut det med.:)

Sen undrar jag varför butiker alltid envisas med och sälja skrivare som har en "startton" i sig...jag menar det tar ju slut inom en avsevärd kort tidsrymd.:P Kan ni inte sälja skrivarna med riktigt påfyllda toner så slipper man bekymra sig om detta?:)

Starttoner om man lånar en skrivare - medan "min egen" skrivare är på lagning eller liknande - kan jag förstå men i grundutförande?:O Blir ju lite som att sälja en bil utan baksäte för att det är en "startbil" (där man kan välja till baksäte om man trivs med den:P).

Lite tips och funderingar.:)

Det vore underbart om vi kunde sälja alla laserskrivare med fulla kasetter. Tyvärr är det inte upp till butiken att bestämma fyllnadsgraden utan något exempelvis HP bestämmer centralt. Det är inte heller alltid som tillverkaren sätter ut hur många sidor starttonern klarar vilket gör att vi får problem med att få ut uppgiften på vår hemsida.

När det gäller vikt på skrivare försöker vi sätta ut det i specifikationerna när det är möjligt. Om tillverkaren inte anger vikten är det i vissa fall svårt att få tag på den utan att fysiskt väga skrivaren. Om ni som kund undrar vikten på någon skrivare där det inte är utsatt är det bara att skicka ett mail så gör vi vårt bästa för att ta reda på den.

Vi jobbar även på en förbrukningsmotor där det går att fylla i skrivarmodell och få upp passande förbrukningsartiklar. Tyvärr har vi inte allt klart än.

Tack för förslagen!

Skrivet av Pimpim666:

Jag är sugen på köpa 2 par Sennheiser CX680i
Sennheiser CX 680i Adidas Sports neckband - Inet.se

Kommer ni få in fler av dom eller är det något ni kommer ta bort ur erat sortiment?

Tyvärr är leveransen från Sennheiser obekräftad. Vi uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer.

Skrivet av Crafting:

När väntas ni få in gigabyte. Gtx 580?
Eller. Något annat 580

Vi får in leveranser med GTX580 löpande, dock har vi en såpass stor backlogg att alla försvinner direkt. Så lägg en order om du vill få en köplats!

Skrivet av muddiz:

Har ni absolut ingen ETA på Gigabyte GeForce GTX 470 SOC 1280MB - Inet.se
Är sugen på det kortet och handlar det hellre av er än konkurrenter )

Skrivet av WhiskeyDP:

beställde mitt paket idag och fick detta svar efter en timme:

ser dock ut att finnas hos leverantören, men antar att det inte spelar någon roll. en konkurerande butik har massa i lager just nu

edit: fick svar av mikael på support nu, dom får korten från gigabyte så blir till att vackert vänta antar jag :s

Finns på lager nu!

Skrivet av chrille89:

Skulle ja få ut 120hz via denna på min MSI laptop gx660 med ATI mobililty HD5870? DisplayPort till DVI-D för ATI-kort - Inet.se

Troligtvis inte. Vi har tyvärr inga adaptrar att kolla med då den har utgått.

Skrivet av TheDaemon:

Finn ett fel...

http://data.fuskbugg.se/dipdip/fefderp.PNG

Kategorin PC-kabel och kanske fler har ungefär samma

I övrigt skulle filter för Crossfire när man söker moderkort vara användbart också, finns bara filter för SLI vad jag sett.

Kategorin fixad, tack!

När det gäller filtret får tyvärr inte filtrerering på corssfire plats i dagsläget.

Skrivet av Rickard11:

Lite förbryllad här, har ni rätt när ni säger att det är 1 års fabriksgaranti på Powercolors 6870 eller har Komplett rätt som säger att det är 3 år?

Vi lämnar ett års garanti, men PowerColor själva lämnar upp till två år. Om ni får problem med PowerColor inom två år är det bara att kontakta oss så försöker vi lösa problemet.

Skrivet av gottagroda:

Till min taurus dator fick jag ett klistermärke med inet logan på chassit, är det möjligt att kunna beställa några sådana klistermärken av er?MVH

Du har PM.

Skrivet av Newklear:

Jag vet inte om det frågats om förut, men finns det någon chans att ni hinner få fram presentkort till nätbutikerna? Det hade passat väldigt bra nu inför julhandeln nämligen.

Till ett helt annat ämne, kommer ni att ta in Asus nya laptop som SweC rapporterade om för någon vecka sen? Denna menar jag

Presentkort är tyvärr något som ligger en bit in i framtiden, så inga presentkort på webben innan julen (vi har dock presentkort i butik).

När det gäller Asusdatorerna kommer vi att få in dem. Mer info kommer på hemsidan när vi fått pris etc. från leverantören.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vill gärna också få PM ang Taurus klistärmärkena

Får tacka för spelet jag vann på er facebook sida!

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk

då undrar ja så här! funkar denna skärmen att få 120 hz genom vga utgång? eftersom det bara finns vga utgång på datorn.. BenQ TFT 24" XL2410T Zowie Bundling - Inet.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Det vore underbart om vi kunde sälja alla laserskrivare med fulla kasetter. Tyvärr är det inte upp till butiken att bestämma fyllnadsgraden utan något exempelvis HP bestämmer centralt. Det är inte heller alltid som tillverkaren sätter ut hur många sidor starttonern klarar vilket gör att vi får problem med att få ut uppgiften på vår hemsida.

När det gäller vikt på skrivare försöker vi sätta ut det i specifikationerna när det är möjligt. Om tillverkaren inte anger vikten är det i vissa fall svårt att få tag på den utan att fysiskt väga skrivaren. Om ni som kund undrar vikten på någon skrivare där det inte är utsatt är det bara att skicka ett mail så gör vi vårt bästa för att ta reda på den.

Vi jobbar även på en förbrukningsmotor där det går att fylla i skrivarmodell och få upp passande förbrukningsartiklar. Tyvärr har vi inte allt klart än.

Tack för förslagen!

*Ett gäng andra inlägg*

Mvh / Inet

Intressant info. Jag trodde - efter att ha pratat med säljare i en fysisk butik - att det var affären som bestämde att enbart ta in starttoner (i samarbete med företagen som gör skrivare) bara för att hålla nere priserna på skrivarna men hålla dem uppe på tonerna. Sverker på PLUS tog upp skrivare och dess tillbehör, han kom fram till - om jag inte missminner mig helt - att det var mycket mygel med dessa starttoner då man bl.a. får en kund som köper toner oftare och hela "gebitet" var väldigt snårigt om man som kund ville ha en klar överblick över hur mycket man fick per betald krona vs. utskrift, kvalité och en mängd andra faktorer som togs upp.:P

Jag menar när starttonerna är slut i laserskrivaren så har man betalat för en "hel laserskrivare med en halvtom kassett" så att säga, vilket innebär att "slutpriset" på skrivaren blir dyrare. Pekar dock inte finger åt er utan tycker mest detta är väldigt dåligt från tillverkarnas sida och tycker som ni att fulla kassetter från början hade varit att föredra. (Dåligt om ni mot all förmodan skulle samarbeta med tillverkarna på det vis Sverker tog upp i reportaget, men som den trevliga butik ni är utgår jag helt naivt ifrån att ni inte gör detta:D:)).

Bra att få reda på att det inte var ni som hade "slarvat" med informationen. Ofta så tror man ju butiken har gjort ett "halvhjärtat försök" med att sätta ut info och tror att det är butikens fel som slarvat när det är tillverkaren (ska dock sägas att en del andra konkurrenter till er slarvar med info: vet inte de otaliga gånger man har fått gå till tillverkarens hemsida när man kollar på en produkt bara för att de i Dödens Triangel (aka siba elgiganten, onoff) antingen har missat det eller struntat i det). Poängen är givetvis att som en dataentusiast har man inget emot att leta upp info någon gång då och då [med lång tidsrymd mellan gångerna;)] men slarvas det för mycket och i kombination med att det händer ofta och att informationen i värsta fall inte går och hitta hos tillverkaren, då struntar man i det efter ett tag...:P

Jättebra att ni jobbar på en förbrukningsmotor.:)^^ Blir så mycket enklare.:)
Det blir en order på en skrivare framgent, bara jag kan bestämma mig.:D Förhoppningsvis kan ett samtal under morgondagen hjälpa mig på traven.^^

Och så till sist när jag ändå håller på och skriver: nu när ni håller på och implementera förbrukningsmotor-systemet, finns det då någon chans (gissar den är liten men men...*hoppas*;)) att vid köp av ny skrivare så kan man välja hur man önskar konfigurera sin skrivare: om man vill köpa starttoner, om man vill köpa fulla toner direkt (utan att behöva betala för starttonerna utan man betalar för de fulla tonerna istället), med eller utan, kabel, vad för sorts kabel etc. vad tror ni om det?:)

Jag ser att ni går framåt i omröstningen "Årets databutik" vilket gläder mig något oerhört.:) Jag kan vara kritisk, kall, dissa en butik att handla etc. men när butiker som Ni har så bra kundmottagande så kan man inte annat än att älska er förbehållslöst.:D<3 Har inte haft någon enda reklamation utan ni har hjälpt mig så man slapp reklamera istället!:):D Keep up the good damn fu*ing work säger jag bara!:D:D:)^^

Självklart gick min röst till er!:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Jag fick min dator för någon månad sedan (som fungerar utmärkt!) men så får man reda på att vissa får godis med i sina paket, själv fick man inget. Vad ska man beställa för att få exklusivt inet godis ;)?

Permalänk
Medlem

När Asus bärbara U31-modeller släpps, kommer det att bli nån prissänkning på U35Jc?

Permalänk
Inet
Skrivet av Crafting:

Vill gärna också få PM ang Taurus klistärmärkena

Får tacka för spelet jag vann på er facebook sida!

Hoppas att du får mycket nöje med spelet!

Det kommer lite klistermärken på posten till dig.

Skrivet av chrille89:

då undrar ja så här! funkar denna skärmen att få 120 hz genom vga utgång? eftersom det bara finns vga utgång på datorn.. BenQ TFT 24" XL2410T Zowie Bundling - Inet.se

120Hz kräver tyvärr en DL DVI-utgång, så inga 120Hz via VGA.

Skrivet av MacEnkronan:

Intressant info. Jag trodde - efter att ha pratat med säljare i en fysisk butik - att det var affären som bestämde att enbart ta in starttoner (i samarbete med företagen som gör skrivare) bara för att hålla nere priserna på skrivarna men hålla dem uppe på tonerna. Sverker på PLUS tog upp skrivare och dess tillbehör, han kom fram till - om jag inte missminner mig helt - att det var mycket mygel med dessa starttoner då man bl.a. får en kund som köper toner oftare och hela "gebitet" var väldigt snårigt om man som kund ville ha en klar överblick över hur mycket man fick per betald krona vs. utskrift, kvalité och en mängd andra faktorer som togs upp.:P

Jag menar när starttonerna är slut i laserskrivaren så har man betalat för en "hel laserskrivare med en halvtom kassett" så att säga, vilket innebär att "slutpriset" på skrivaren blir dyrare. Pekar dock inte finger åt er utan tycker mest detta är väldigt dåligt från tillverkarnas sida och tycker som ni att fulla kassetter från början hade varit att föredra. (Dåligt om ni mot all förmodan skulle samarbeta med tillverkarna på det vis Sverker tog upp i reportaget, men som den trevliga butik ni är utgår jag helt naivt ifrån att ni inte gör detta:D:)).

Bra att få reda på att det inte var ni som hade "slarvat" med informationen. Ofta så tror man ju butiken har gjort ett "halvhjärtat försök" med att sätta ut info och tror att det är butikens fel som slarvat när det är tillverkaren (ska dock sägas att en del andra konkurrenter till er slarvar med info: vet inte de otaliga gånger man har fått gå till tillverkarens hemsida när man kollar på en produkt bara för att de i Dödens Triangel (aka siba elgiganten, onoff) antingen har missat det eller struntat i det). Poängen är givetvis att som en dataentusiast har man inget emot att leta upp info någon gång då och då [med lång tidsrymd mellan gångerna;)] men slarvas det för mycket och i kombination med att det händer ofta och att informationen i värsta fall inte går och hitta hos tillverkaren, då struntar man i det efter ett tag...:P

Jättebra att ni jobbar på en förbrukningsmotor.:)^^ Blir så mycket enklare.:)
Det blir en order på en skrivare framgent, bara jag kan bestämma mig.:D Förhoppningsvis kan ett samtal under morgondagen hjälpa mig på traven.^^

Och så till sist när jag ändå håller på och skriver: nu när ni håller på och implementera förbrukningsmotor-systemet, finns det då någon chans (gissar den är liten men men...*hoppas*;)) att vid köp av ny skrivare så kan man välja hur man önskar konfigurera sin skrivare: om man vill köpa starttoner, om man vill köpa fulla toner direkt (utan att behöva betala för starttonerna utan man betalar för de fulla tonerna istället), med eller utan, kabel, vad för sorts kabel etc. vad tror ni om det?:)

Jag ser att ni går framåt i omröstningen "Årets databutik" vilket gläder mig något oerhört.:) Jag kan vara kritisk, kall, dissa en butik att handla etc. men när butiker som Ni har så bra kundmottagande så kan man inte annat än att älska er förbehållslöst.:D<3 Har inte haft någon enda reklamation utan ni har hjälpt mig så man slapp reklamera istället!:):D Keep up the good damn fu*ing work säger jag bara!:D:D:)^^

Självklart gick min röst till er!:)

När det gäller startkassetterna som sitter i laserskrivarna vid leverans får man se dem som "på köpet". Det vill säga att det är främst skrivaren du betalar för, att du får med en toner vid start är bara en bonus.

När det gäller bläckstråleskrivare levererar fler och fler tillverkare skrivare med fulla patroner. Vi får hålla tummarna att detta även kommer att ske med laserskrivarna.

Skrivet av Barney:

Jag fick min dator för någon månad sedan (som fungerar utmärkt!) men så får man reda på att vissa får godis med i sina paket, själv fick man inget. Vad ska man beställa för att få exklusivt inet godis ;)?

Om vi paketerar produkterna i ytterligare en låda medföljer oftast en pingvinstång. Men det är lite olika, man ska inte ta pingvinstången för givet, det är en bonus!

Skrivet av Tyrgrim:

När Asus bärbara U31-modeller släpps, kommer det att bli nån prissänkning på U35Jc?

Tyvärr inget vi har någon information om, men om det kommer sänker vi så fort som möjligt!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av inet.se:

Om vi paketerar produkterna i ytterligare en låda medföljer oftast en pingvinstång. Men det är lite olika, man ska inte ta pingvinstången för givet, det är en bonus!

Mvh / Inet

You did it your way.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Tackar inet för mina DDR3 Minnen!

Passar på att fråga, fick en Taurus Extreme gamer på födelsedagen av farsan, det är så att jag valde att köra på vattenskylning istället och ett corsair 800d chassi så har flyttat över komponenterna har ni möjlighet att skicka lite klistermärken till mig? Ska ha lite på chassit , skärmen och musmattan! Gärna någon stor och saftig som jag kan ha på sidan av chassit!

Tackar för en grym service och persika pingvinstång

Permalänk
Medlem

Hejhej inet, undrar när ni får in dessa minnen: Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 - Inet.se

Står bara att dom är försenade, ska beställa hela datorn imorgon, men hur länge får jag vänta tror du?

Permalänk
Inet
Skrivet av OnlyCasanova:

Tackar inet för mina DDR3 Minnen!

Passar på att fråga, fick en Taurus Extreme gamer på födelsedagen av farsan, det är så att jag valde att köra på vattenskylning istället och ett corsair 800d chassi så har flyttat över komponenterna har ni möjlighet att skicka lite klistermärken till mig? Ska ha lite på chassit , skärmen och musmattan! Gärna någon stor och saftig som jag kan ha på sidan av chassit!

Tackar för en grym service och persika pingvinstång

Skicka ett PM så tar vi en titt vad som går att lösa!

Skrivet av hypno:

Hejhej inet, undrar när ni får in dessa minnen: Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 - Inet.se

Står bara att dom är försenade, ska beställa hela datorn imorgon, men hur länge får jag vänta tror du?

Med lite flyt landar minnena under dagen, annars är det i början av nästa vecka som gäller!

Spana in vår senaste tävling!
Inet.se - T-shirt

Ha en riktigt trevlig helg allesammans!

Mvh
Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Förutom de 23 grafikkort och 4 nätaggen de har från XFX menar du? xD

Men vart e alla moderkort o Nvidia kort? kan inte hitta dom de va dom jag syftade lite på (A)
^^ dom hade ju massor av Nvidia kort och moderkort innan ;P

Mvh

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dehman21:

Men vart e alla moderkort o Nvidia kort? kan inte hitta dom de va dom jag syftade lite på (A)
^^ dom hade ju massor av Nvidia kort och moderkort innan ;P

Mvh

XFX valde ju att börja sälja ATi/AMD tidigare bl a eftersom nVidias nya generation blev så extremt försenade. Det har lett till färre XFX/nVidia-modeller och jag tror även att XFX tappade sin "preferred partner"-status (eller vad de kallar det) vilket ytterligare minskar deras möjligheter att vara tidigt och brett ute med nya modeller.

Nvidias moderkortssida ligger i respirator och förväntas somna in för gott inom ett år om inget under sker.

Edit: Tydligen har XFX helt slutat med nVidia pga ovanstående anledningar. Inte funderat speciellt på det eftersom jag aldrig varit specifikt märkesbunden bortsett från Asus.

Tillägg
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Tjena inet!
Sett att några bett om klistermärken, är det något ni kan skicka ut separat?

Mvh

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Skulle vara najs om man också kunde få lite taurus klistermärken

Kul och klistra på datorn o skärmen till DH

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Hej, har en fråga som gäller grafikkortet Gigabyte Radeon HD6870 - har ni dessa inne just nu? På eran sida står det "Obekräftat"
Om inte, när förväntas ni få in dem :)?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Hejsan.

Tänkte lägga en ganska saftig beställning till jul. Med ett helt paket. Men undrar om ni kommer få in Nzxt Phantom chassi?

Undrar även om man kan ta delbetalning av klara på mer än 12 månader?

Permalänk
Medlem

Hej!

Först och främst tack för en bra affär, köpte en ny burk här i dagarna. Nu vart tyvärr två av mina kollegor så pass imponerade över priset att dom ville ha nya datorer dom med. När jag kikar igenom AM3 moderkorten så är det väldigt urplockat. Kommer ni få in en ny sändning i dagarna?

Visa signatur

Senior

Permalänk
Medlem

Hej, har ni tankar på att ta in Thermalrights nya värstingkylare Silver Arrow? Thermalright Silver Arrow - Hitta lägsta pris, omdömen och information om CPU-kylare

Ni har TRUE-kylare från Thermalright i ert sortiment redan vilka känns lite gamla i dag. Silver Arrow presterar aningen bättre än Noctua's monster NH-D14 och är sisådär 3ggr roligare att titta på. Ni har tills Sandy Bridge's releasedatum på er!

Permalänk
Medlem

Hej Inet för ett tag sedan hade ni Asus AT3IONT-I Deluxe men kan inte längre hitta den utan endast den vanliga hos er. Undrar varför den inte finns längre.

Visa signatur

Citera för svar.