Fyra nya kartor till Bad Company 2

Permalänk
Skrivet av UROG:

Och dom där 24 timmarna har passerat och jag har fortfarande inte fått någon uppdatering för spelet...
Vi är ju trots allt bara -6 timmar från USAs östkust och -10 timmar från Hawaii...

Spelar du på ps3? den här uppdateringen var alltså till ps3an för att senare komma till xbox och pc. Mig bad ps3an iaf att uppdatera vid start av spelet tidigare idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UROG:

GMT = General Mainland Time, ja och det finns i alla länder..
CET = Central European Time, dvs Tyskland, Italien osv..
WCT = West Coast Time, Kalifornien osv..
ECT = East Coast Time, New York osv..
Ja, jag kan alla betäckningar när det kommer till "tider"... ^^

Och dom där 24 timmarna har passerat och jag har fortfarande inte fått någon uppdatering för spelet...
Vi är ju trots allt bara -6 timmar från USAs östkust och -10 timmar från Hawaii...

gmt är green wich mean time alltså tiden man utgår ifrån sverige har gmt + 1
wct finns inte däremot finns pacific time. ect är eastern time
du verkar inte ha hel koll på tiderna.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Om det nu vore Green Wich Time, vilket är -1 timme från oss, vart fan är uppdateringarna då?

Nej, jag spelar på PC och nej, jag tänker inte vänta 100 år på en jävla uppdatering...

Ja, jag är pissed off...

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk

väntar med spänning

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Inaktiv

Hmm är inte GMT = Greenwich Mean Time?

Permalänk
Relik 📜

List of time zone abbreviations - Wikipedia, the free encyclopedia

Vi är CET/CEDT, +1 från GMT/UTC. På sommaren har vi CEST, +2 från GMT/UTC.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

har dom kommit ?måste man ladda banorna manuelt ?

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Avstängd

Läktes en 2.4gig stor patch, kartorna kanske fanns där i?

Permalänk
Skrivet av UROG:

GMT = General Mainland Time, ja och det finns i alla länder..
CET = Central European Time, dvs Tyskland, Italien osv..
WCT = West Coast Time, Kalifornien osv..
ECT = East Coast Time, New York osv..
Ja, jag kan alla betäckningar när det kommer till "tider"... ^^

Den är greenwich mean time, jösses vad lär sig ungarna i skolan nu för tiden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Den är greenwich mean time, jösses vad lär sig ungarna i skolan nu för tiden?

GMT i USA är General Mainland Time. Jag utgick från det...
Ja, det är Greenwich Mean Time, men om det nu är GMT (Europa) så är det -1 timme från oss.

Btw, unge? Hmm, kan ett barn vara 29, snart 30 ? Isf är ni alla ungar, eller ja största delen utav er är barn...

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

PS3 norknak @ battlefield bad company 2!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av UROG:

Ja, det är Greenwich Mean Time, men om det nu är GMT (Europa) så är det -1 timme från oss.

Btw, unge? Hmm, kan ett barn vara 29, snart 30 ? Isf är ni alla ungar, eller ja största delen utav er är barn...

Om man nu ska bråka om detta, jag har aldrig någonsin hört detta uttryck användas i USA.

Permalänk
Medlem

usa har Central Standard Time. gmt är alltid greenwich mean time, det är tiden alla tidszoner utgår ifrån

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av UROG:

GMT i USA är General Mainland Time.

Om man frågar google om termen så är den här tråden den första av tre träffar, alla foruminlägg.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Oj vad Tiden spelar stor roll i denna tråd får man undra varför? Var kan man få tag på dessa 4 nya banor?

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Avstängd
Skrivet av UROG:

Du är 30 år och men vet inte vad GMT är eller vilken tidzon Sverige ligger i? Skäms.

GMT: Greenwich Mean Time - World Time / Time in every Time Zone
Looking for the current time in Sweden?

Permalänk
Medlem

Har kartorna släppts än eller?

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av M89:

Oj vad Tiden spelar stor roll i denna tråd får man undra varför? Var kan man få tag på dessa 4 nya banor?

Ingenstans, just nu. de läcktes från EAs updateserver under testperioden, men den är över och servrarna som deltog är tillbaka på gamla versionen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Ingenstans, just nu. de läcktes från EAs updateserver under testperioden, men den är över och servrarna som deltog är tillbaka på gamla versionen.

Ok, finns det något datum bestämt när de ska släppas?

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av M89:

Ok, finns det något datum bestämt när de ska släppas?

Läste någon stans som snackade om den 2:a i 12:e men det är verkligen säkert inte då.

Pc borde vara prio 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Om man nu ska bråka om detta, jag har aldrig någonsin hört detta uttryck användas i USA.

Han är bara mad igen, som vanligt.
Typ som när han skulle stämma nån som nickade UROG i ett spel eftersom han har registrerat UROG som ett varumärke osv.

dont mind him.

tycker de ska bli kul med variation f.ö!

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Skrivet av 1guy:

Han är bara mad igen, som vanligt.
Typ som när han skulle stämma nån som nickade UROG i ett spel eftersom han har registrerat UROG som ett varumärke osv.

dont mind him.

tycker de ska bli kul med variation f.ö!

Detta vill jag höra mer om, snälla berätta mer!

Permalänk
Medlem

Wow, nya kartor, så uppspelt jag är...

Vad sägs om att kanske typ....fixa nätkoden? Inte? Nehepp.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Nu kom patchen 2,6gb

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk

nån som testat? hittar inga nya kartor? vad är det för nytt?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Skrivet av xitele810:

vad är det för nytt?

Battlefield Blog

Info om det nya:)

Visa signatur

Phanteks P600S | ASUS Z790-F Strix | i7 13700K | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB |
RTX 4080 ROG Strix Gaming OC White | Samsung 980 PRO 1TB | Corsair 850W |
Windows 11 | Alienware AW2723DF | iPhone 14 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av UROG:

Fan, det här var det mest arroganta inlägg jag tror jag sett på Internet någonsin. Man gör ett riktigt dumt och felaktigt uttalande. Sedan blir man rättad. Då tar man och fortsätter framhålla att man har rätt genom att upprepa samma fel igen och hävda att man vet så mycket bättre. En liten enkel sökning på Google visar att "General Mainland Time" inte finns på någon annan plats än i UROG:s huvud. Och varför säga att GMT är en timme före Sverige när man redan fått reda på, flera gånger i tråden, att det är en timme efter Sverige (vintertid). Så j-la stort ego kan man bara inte ha... Dessutom är det ju inte så svårt att räkna ut att Greenwhich Mean Time är efter Sverige då orten Greenwhich som gett den sitt namn ligger i Storbritannien, något väster om Sverige. Fast det klart, så måste man ju veta att solen går upp i öst och ner i väst...

Det enda jag hoppas på är att UROG blivit "så pissed" att han aldrig någonsin tänker spela BFBC2 fler gånger så iaf jag slipper spela mot honom. Nu ska här laddas ner patchar!

Permalänk

nån som får det att funka alls nu? jag hittar inga kartor alls nu

Visa signatur

Permalänk

all-seeing länkade till fel patch info, här är den nya - Battlefield Blog
Som det står så är det bara en förberedelse för de nya mapsen och BC2 Vietnam, inget nytt har släppts ännu.

Here is a complete list of all the fixes for PC in this update:
- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.
- Fixed an issue where the Bullet Tracers wouldn't display
- Fixed an issue where Play Now wouldn't work
- Added Ticket Count for Conquest end of round.
- Added the server info to the objectives screen.

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD