Permalänk
Medlem

leverans idag

Fick min Panasonic HDC-SD700 videokamera idag! Fransk bruksanvisning, men det var väl ganska väntat. Ska bli kul att filma lite HD..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

oO funderade kraftigt på å slå huvudet i tgb vid senaste ny-reggade post!
Tror ni (/du) att med alla dessa nya som skriver på samma korkade sätt att vi skulle tro på dem(/du) de minsta lilla av de ni säger?
Allt rent av allt luktar å ser ut som en kloakliknande råtta me klangerbär som fungerande hjärnkraft.
(tror inte berörd person vet vad allt i denna mening betyder ;P )

Dylanator, du skriker lite för mycke :/ men du har helt rätt i dina argument. "someone" trying to earn easy cash.

Om detta är riktat till mig (då jag är den senaste som postat av nyreggade) måste jag ifrågasätta. Samma korkade sätt? Och att allt ser ut som en kloakliknande råtta? Hahaha...Herregud?!
Ifall du nu hade varit så dum att beställa något från en sida, och sedan bara gör en sökning på företaget och ser ett helt forum som skriver att det företaget är skit och oseriöst, skulle du inte bli rädd/osäker och registrera dig för att ställa frågor? Tyvvär finns det ju folk som jag, som kan vara väldigt godtrogna när det gäller att handla på nätet.

Sen kan ni ju tro att jag är ett troll som konspirerar med televaruhuset , vilket ni verkar göra. Tänker dock inte sluta följa denna tråd trots bemötandet, för ifall något går fel hoppas jag på lite svar/ hjälp då ni verkar ha mer koll på sådana saker än vad jag har.

Permalänk
Skrivet av mihohome:

Hur som så tycker jag det är lite orättvist att döma ut nån bara för att man TROR att det är bull, ge killen en chans,

Orättvist, kanske! Men, det är trots allt internet. Det är väl inte fel att varna och göra folk uppmärksamma på ett eventuellt bluff-företag? Eller? Det är dels det tråden går ut på och dels för att försöka klargöra om det är ett bluff-företag eller inte.

Sen att det bara är nyregistrerade (ja, jag vet..) som vågar sig på att handla. Varför? Man anar ju ett par ugglor i mossen iaf.

Permalänk
Medlem

Att säga folk här skulle vara rasister bara för de ifrågasätter? Bara där föll ju yxan + polistjaffset som tydligen uppkommit ?? Ja jösses säger jag bara.

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg som inte förde diskussionen framåt.

Permalänk
Medlem

Såg en intressant sak på deras sida, dom verkar vara enda återförsäljaren med Intel core i5 750 i lager.
Om jag inte är fel på det har väl den ersatts med 760, så antingen säljer dom jäkligt dåligt eller så är det ren bluff.

Permalänk
Skrivet av mihohome:

Fick min Panasonic HDC-SD700 videokamera idag! Fransk bruksanvisning, men det var väl ganska väntat. Ska bli kul att filma lite HD..

Mvh Micke

Jäklar vad gött. Åtta inlägg nu, alla i den här tråden! Grattis!!!

Btw, den här polisanmälan ska bli intressant att följa, haha.

Permalänk
Medlem

Och ni hade tänkt få fler kunder genom att... Göra >100 000 medlemmar på Sveriges största IT-sida förbannade?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av siXpounder:

Kommer inte bli mycket att följa då de kommer makuleras sekunder efter att de lästs.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av siXpounder:

Ja, det e säkert många som faller för "Jag har minsann fått mina grejer där" från en nyregistrerad person som skrivit sina 8 inlägg i tråden

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Helt fantastiskt hur ett företag kan agera så här, slår ju tom dumma politiska uttalanden. Jag har i alla fall lärt mig att Sverige är ett fritt land för tillfället och att sen anmäla Sweclockers... Tror ni att ni får bra publicitet och mer kunder eller?
Ni får ju i alla fall inte en märkning i högra hörnet där det står "Sweclockers rekommenderar" ^^
Aja lycka till med företagandet!

Visa signatur

Intel Core i5 4670K
770 GTX
ASRock Z87E-ITX mITX
Minne 16 GB @1600 Mhz

Permalänk
Medlem

Patetiskt

Aldrig hört talas om "Televaruhuset.com" innan jag såg nyheten på Sweclockers förstasida. Efter att ha bläddrat runt på hemsidan kan jag ju bara skratta. De kanske inte blåser folk, kan inte uttala mig om det, men det var nog den mest patetiska ursäkten till hemsida jag sett på länge.

Bara en sak som "Data-Komponenter" - så ni säljer informations komponenter, coolt.
Eller "Kund kommentarer" - Brukar ni snacka om era kunder?
demo-produkter är ett ord det också.
Julklapp-tips också ett ord julklappstips
Under "Leverantörer" får jag fram "Det finns inga leverantörer." Så jag utgår från att alla produkter ni säljer är stulna, eller?
Samt att er valutaomvandlare är helt åt helvete om man jämför emot riksbankens siffror.

Om ni vill bli tagna på allvar anställ då inte fjärdeklassare till att korrekturläsa åt er. Plus, under "kontakt" vore det väldigt bra om ni hade mer än något patetiskt webbformulär, te.x telefonnummer, adress. Sen kom inte dragandes med "rasistkortet" bara patetiskt.

P.s lycka till med polisanmälningen kommer säkert gå bra. Sen att ni tappade väldigt många potentiella kunder är ju en annan femma.

Permalänk
Medlem

JPEG artifakter dyker av dess natur upp mer i block med komplexa former, t ex text. Foton gör sig bra i JPG, serieteckningar/animevideos gör sig sämre med denna typen kompression (xvid/divx fungerar liknande)
Sen är det ju ett ganska välkänt trick att spara bilden hårdare komprimerat för att dålig redigering inte ska synas, utan hellre gömmas i JPG-block.

Nån driftig kan ju kolla upp om posten kör med standard Arial som font?
Tog ju 30 sekunder att skriva en annan text på samma etikett.

Arial
Anpassa storlek och rotation
Sänk opacity på lagret
Spara i JPEG kvalitet 3 eller liknande.

Visa signatur

I7 930@3.6Ghz - 12GB Kingston HyperX - HD5870 - Nått MSI X58 Mobo - 3 TB HD - Eizo Foris 24" Monitor.

Sysslar med 3D/2D Grafik, Eurodiscomusik & BFBC2

Permalänk
Medlem

Bättre att bara dizza butiken. svårare än så är det inte?

Är det så märkligt att så många "nöjda" kunder hittade tråden när dom googlade om butiken. för googla om butiken brukar man göra när man är nöjd!

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk

Televaruhuset

Hej Alla medlemmar

Tråkigt återigen väldigt tråkigt att 2 personer ifrån denna forum har hotat oss per mail och per telefon utan några som helst bevis att vi är ett bluff företag.

Vi har som sagt fullt upp med jul försäljningen, nästa vecka kommer det finnas fler betalningsmöjligheter upp på vår hemsida.

Jag tycker att det är rent sagt väldigt dåligt att det förekommer förtal/ har förekommit förtal.

Vi är nykomlingar och försöker göra så gott vi kan för att ge ett bra intryck, men allt tar sin lilla tid.

Tyvärr har anklagelserna på denna forum varit för många och utan några bevis kan ni ta fram någon person där vi har lurat honom/henne ? Nej !

Vill ni skriva något skriv konstruktiv kritik.

Det är t.o.m så här att medlemmarna här har hängt ut mig och min familj och det är emot Svenska lagar.

Oavsett vad det än är så har vi redan i dagarna börjat sälja mobiler till bl.a Mobilizera i sverige (ring deras VD), har sålt telefoner till Teleekonomi (ring deras VD) skulle vi ha haft en falsk verksamhet skulle vi ha redan blivit upptäckta för länge sedan.

Det är väldigt tråkigt att i vi inte får den chansen som vi borde få och då tänker man ju varför och det enda som dyker upp är givetvis att jag är en utlänning.

Jag har också läst tråden om allteknik vi har sålt några telefoner till Nicklas och ni anklagade honom för att vara bluff precis som jag.

Vad hände sedan ju inga bevis och nu tycker ni att han är schysst, ni skulle lika gärna kunna ringa honom och fråga hur falska vi egentligen är.

All diskussion är tillåtet så länge den är inom gränser, men ni verkar ju ha överskridit gränserna.

Man börjar ju misstänka att ni också jobbar för dustin och andra och kan inte se hur vi kan få till priserna väldigt lågt.

Vi kommer att fortsätta prispressa, göra sidan bättre med fler betalningsalternativ trackingnummers upplysning mfl.

Detta kräver tid/planering resurser och kapital.

Det kommer att ta sin lilla tid men det viktigaste är att ni på sweclockers kan få köpa sakerna på faktura även i dagsläget kan jag erbjuda det för att verkställa att vi är 120% seriösa.

Jag jobbar heltid med helt andra saker än televaruhuset och skulle aldrig kunna tänka mig att lura för små pengar. Utöver det så sitter jag i styrelsen i 2 andra bolag men att hänga ut mig och min familj på nätet där går gränsen + skicka mail till oss där ni hotar att ni vet var jag bor ???

Är det svenskarna är egentligen den bilden vill jag inte ha ?

Jag måste säga att det här är det värsta jag har varit med om !!!!

Tyvärr så vet jag inte vad jag ska skriva för att bevisa, köparna har köpt saker ifrån oss fått de hemlevererade utan konstigheter och ni har anklagat de för att ha jobbat för oss.

Jag har telefonnr + adresser + kollinr på över 600 st beställningar, däribland tjänstemän ifrån regeringen, förtag som volvo ericsson + fler 30 tal är de allihopa falska också ???

Jag hoppas verkligen och vill verkligen att alla som befinner sig på nätet skall få en bra bild utav oss.
Nu har vi dessutom lagt in support telefon nästa vecka drar vi igång med faktura betalning samt direkt betalning och avbetalning ??

Det vi på televaruhuset vill ha är ömsesidig respekt, men denna tråd har präglats av förtal och barnslighet i större utsträckning.

Vi vill ha respekt och ge respekt punkt slut.

Ni är fortfarande välkomna att köpa saker hos oss och vi vill vara med och slåss om alla potentiella kunder i Sverige.

Nån skrev om erbjudande, efter att faktura biten startar så kommer vi att erbjuda alla sweclockers medlemmar 100 kr rabatt på alla produkter över 3000 kr.

Ska skaffa fram en rabatt-kod speciellt åt er.

Nu hoppas jag verkligen att vi sluter fred och inte smutskastar varann.

Tack och adjö
Shahid på Televaruhuset

Permalänk
Medlem

Svårt att starta nytt företag i den här branschen och frågan är väl om utrymmet verkligen finns för det. Ändå görs många försök varje år, varav en del är försök att lura folk på pengar. Den delen får nog anses vara en minoritet, de flesta är bara klantiga.

Vad gäller den här affären och forumtråden så har vi en blandning av häxbrännare och folk som på allvar försöker reda ut huruvida det är en seriös butik eller ej. Ni som med full kraft bara bräcker er in och förstorar upp allt, har ni någon aning vilken skada ni åstadkommer om det vore så att butiken är seriös? Det är ju någon som står bakom den här satsningen och det har (under förutsättning att den är seriös) satsats mycket tid och pengar på det. Det är rent ut sagt vidrigt att hålla på och anklaga för saker som ni inte har någon koll på. Ta photoshoppandet som exempel, så som jag tolkade slutsatsen av det så kom vi fram till att den inte var photoshoppad, något som jag själv stödjer då jag inte ser något bevis på det och jag har spenderat många hundra timmar i photoshop. Ändå var vissa helt bombsäkra och förstorade upp det till ett klart bevis på att det hela var fejk. Tänk er för innan ni skriver.

Vad gäller butiken i fråga så skulle jag rekommendera folk att inte handla av dem i det här läget. Det är helt enkelt för många frågetecken och sammanträffanden som inte har förklarats på ett tillfredsställande sätt. Är butiken seriös så kommer den finnas kvar i början på nästa år också. Skulle det vare en scam så är det antagligen en jul-scam och kommer ha försvunnit till strax efter mellandagarna.

De första inläggen i tråden tycker jag mer pekar på att det hela är klantigt skött snarare än att det skulle vara fusk. Det som har fått mig att höja på ögonbrynen är snarare de återkommande nyregistrerade medlemmarna som har handlat där och av någon outgrundlig anledning tar illa vid sig när företaget anklagas och deras berättelser inte automatiskt tros på. Att de dessutom lägger ner en ansenlig del av sin tid på att skriva långa inlägg och infoga bilder förstärker ytterligare misstankarna om att det förmodligen är samma person i bakgrunden. En liten första spik i kistan är även att alla gjort mer (om än mindre för varje ny användare) stavfel än vad som är vanligt.

Man ska dock vara försiktig när man gör sådana här uttalanden, lätt att man drar för mycket slutsatser från alldeles för lite information och det är ju viktigt att personerna bakom får anses oskyldiga till dess att motsatsen bevisats. Det behöver dock inte gälla företaget, där är det företaget som har bevisbördan för att de är seriösa! Jag tänker iaf inte beställa något från dem och jag avråder starkt alla från att inte heller göra det tills det utom tvivel är bevisat att företaget är seriöst.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk

Innan ni klankar ner för mycket på just hemsidan så är det så att de har använt PrestaShop Free Open-Source e-Commerce Software for Web 2.0 vilket är ett gratis verktyg för att skapa en internetbutik. Har själv varit med och använt just denna och det kan ta ett tag innan man får ordning på alla inställningar och så. Kanske dock inte det bästa att använda om man ska satsa i stor skala.

Har dock ingen kommentar angående hur pass seriösa de är eller inte.

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Ja, för allt detta har nog med att du är utlänning, Skulle inte en från ett annat land ha chans att starta företag i Sverige? på dig låter det som att det är omöjligt och att alla luras. Vilket oftast inte är fallet, det kan gå dåligt för ett företag, eller ett företag som luras kan även vara gjorda av Svenskar (checka byggfällan )

Och hur i helvete ska man kunna ge respekt för ett företag som anmäler en nyhetshemsida, och att ni ska göra ett bra intryck ifrån er är helt borta utom denna värld, finns ingen chans att ni kan få respekt eller få till ett bra intryck igen.

Att ni tror att alla från SweC jobbar på dustin eller något annat företag är bara löjligt, vanliga människor kan komma med kritik som är dålig och bra.

"Nu hoppas jag verkligen att vi sluter fred och inte smutskastar varann."

Ledsen men det kommer nog aldrig hända, som sagt, folk har nog förlorat all respekt för "Televaruhuset".

Permalänk

Jo men ni måste ju hålla med att allt tar sin lilla tid vi har väldigt små marginaler att rör oss med i flesta fall minusaffär för att locka fler kunder om folk inte fattar det

Hur ska vi då göra man kan inte gå plus första året ?

Men varför blanda in familj i detta ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av janostaikon:

Jo du Zorki,
det är en brant uppgång dom har efter den här tråden...jag kommer inom kort redovisa hur min affär med Televaruhuset har förlöpt den sista veckan. Sammanfattningsvis så har jag bara haft positiva erfarenheter av företaget i sig och deras kundservice. Hade lite otur med själva telefonen när jag hade uppdaterat den till 2.2...

//janostaikon

Skrivet av Robbin-:

Blev lite orolig när jag hitta denna tråd och hade beställt en desire hd. Lag beställningen i torsdagskväll, de fick in telefonen under helgen och posta den i lördags jag hämta ut den idag.
De uppdaterade ordern hela tiden på deras sida, så jag såg statusen.

Inga problem alls med televaruhuset!

bara jag som undrar varför de här inläggen kommer under samma sida som de flesta av bevisen av att det är något lurt med deras sändningar, finns på ?

ny användare från företaget? Skulle tro det...

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

Det är t.o.m så här att medlemmarna här har hängt ut mig och min familj och det är emot Svenska lagar.
...

Det är vidrigt att vissa håller på så, men det måste falla på de enskilda personer som gjort det. Inte på Sweclockers eller dess forum som helhet.

Skrivet av win2kshahid:

Det är väldigt tråkigt att i vi inte får den chansen som vi borde få och då tänker man ju varför och det enda som dyker upp är givetvis att jag är en utlänning.

...

Det finns alltid folk som har extrema åsikter, men om du tror att forumet eller sweclockers är rasistiskt så är du verkligen ute och lallar. Det finns både nysvenskar och svenskar som har dålig svenska. I båda de fallen så är det smart att anlita någon som är bra på svenska för att företaget ska få en seriös image. Det har inget med svenskhet att göra. Det ger helt enkelt en oproffsig image när företaget inte kan kommunicera korrekt på det språk som de har valt att kommunicera på!

Skrivet av win2kshahid:

All diskussion är tillåtet så länge den är inom gränser, men ni verkar ju ha överskridit gränserna.

Man börjar ju misstänka att ni också jobbar för dustin och andra och kan inte se hur vi kan få till priserna väldigt lågt.

...

Med tanke på att ni själva är misstänkta för att syssla med sådant så är det en osmart sak att ta upp. Sluta slänga ut anklagelser som du inte har något stöd för när du samtidigt anklagar forumet för att göra detsamma. Oproffsigheten fortsätter, du kanske skulle fundera på att anställa någon annan för att sköta kundkontakterna?

Skrivet av win2kshahid:

Det vi på televaruhuset vill ha är ömsesidig respekt, men denna tråd har präglats av förtal och barnslighet i större utsträckning.

...

Respekt förtjänar man, sköt era affärer väl och sluta slänga ut ogrundade anklagelser så kommer ni få det med tiden.

Skrivet av win2kshahid:

Nu hoppas jag verkligen att vi sluter fred och inte smutskastar varann.

Tack och adjö
Shahid på Televaruhuset

Be någon se över det du skriver här, för det här avslutet är nästan pinsamt efter att du har slängt ut dig anklagelser bara några rader tidigare.

Du gör ditt eget företag en björntjänst med de inlägg du har skrivit hittills. Så ta rådet och be någon annan sköta den här kontakten eller åtminstone att någon läser igenom det du skriver innan du postar.

Jag hoppas det visar sig att ni är seriösa och att ni kommer pressa priserna under året som kommer. Lycka till!

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Undvik att publicera personuppgifter i den här forumdelen, tack.

Permalänk

Vettefan vad man ska tänka om shahids nyliga kommentar men jag tror inte du får en andra chans när du anklagar Sweclockers på det viset.

Permalänk
Avstängd

Hade kunnat skriva ett långt inlägg men det får räcka med suck.

Att utgå ifrån att vi är rasister bara för att vi kritiserar eran sida måste ju vara det värsta jag någonsin hört av en företagsrepresentant.

SUCK!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Det där med tegelsten i paketet är dock mest en rolig internetskröna. Det fungerar visserligen att göra så, men det händer inte på riktigt från företag. Så visst, det ger inte fullgod säkerhet, men oddsen att man ska bli drabbad just såhär är så liten att man bör vara mer rädd för att bli träffad av blixtnedslag.
Ta gärna fram några exempel om du inte tror mig ;).

Dagens Fail @ Expressen @ Existenz.se

Visa signatur

| CPU: i7 860 @ 4GHz | Moderkort: Asus P7P55D | GPU: R9 390X Tri-X | RAM: Crucial BallistiX 8gb |

| SSD: Samsung 840 Pro | HDD: WD 1TB Black | PSU: Corsair GS600 | Chassi: Bitfenix Shinobi XL |

Permalänk
Medlem

Tack och adjö
Shahid på Televaruhuset
???
Betyder det att vi inte hör mer från han/dom?

Visa signatur

Intel Core i5 11600K @ 4,9ghz - Moderkaka : MSI Z570 Torpedo- Geforce 5070 -16Gig Corsair LPX 3600MHz - Lian Li Lancool II mesh chassi - Mus G502S - TGB Logitech G513 carbon -SSD Samsung 850 EVO 500gig - SSD Intel X25-M 80gig - SSD Samsung 840 EVO 120gig - HD Samsung 1TB - Acer Predator XB273UGX / 27" 270Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gasol:

Bara jag som reagerat på att det är samma SweC medlem som svarar i denna tråd som i PCVaruhuset tråden?

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/885071-pcva...

specielt eftersom det står.

"Företaget verkar inte existera. Var försiktiga med vilka ni handlar av.

*tråd låst*"

längst ner i tråden

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Hmm...en sak jag inte får ihop när jag kikar på deras sida är detta:

Kundtjänst är bemannad mellan 1500 och 2200.

Vår kundtjänst personal kan i mån av tid besvara er frågor/önskemål även efter 2200 och innan kl 1500.

Ni når oss enklast via info@televaruhuset.com.

Kundtjänst:
Måndag - Fredag 15.00 - 20.00.

Telefon 08-40025811.

Mån-Lör 15-22.

FAQ

Varför har ni inget telefonnummer där man kan kontakta er ?

I dagsläget har vi ingen möjlighet att erbjuda kundtjänst via telefon.

Oftast brukar man få svar inom 1 timme efter att ha skickat mail till info@televaruhuset.com

VÄNTA NU!! Det finns nr till kundtjänst men ingen kommer att svara?? Är det så man ska fatta det?

Visa signatur

Intel Core i5 11600K @ 4,9ghz - Moderkaka : MSI Z570 Torpedo- Geforce 5070 -16Gig Corsair LPX 3600MHz - Lian Li Lancool II mesh chassi - Mus G502S - TGB Logitech G513 carbon -SSD Samsung 850 EVO 500gig - SSD Intel X25-M 80gig - SSD Samsung 840 EVO 120gig - HD Samsung 1TB - Acer Predator XB273UGX / 27" 270Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

Tack och adjö
Shahid på Televaruhuset

En fråga bara...Hur kan det vara så att medlemarna är rasistiska för att de ifråga sätter om ett företag är äkta? Det var du själv som spela "rasist-kortet" och inte någon medlem. Hur skulle medlemarna ifråga överhuvudtaget veta vilken nationalitet du/ni härstammar från? Menar "sq" säger ju inte mycket om folks bakgrund. Förövrigt trevlig att du/ni börjat med lite formella avslut på era inlägg och lycka till med åtalet!

Utdrag ur reglerna här på forumet: http://www.sweclockers.com/forum/regler

Alla inlägg i SweClockers forum, kommentarer till artiklar och nyheter, kommentarer i galleriet samt annonser i Marknad uttrycker skribenternas åsikter och varken SweClockers eller dess moderatorer och medarbetare kan hållas ansvariga för innehållet. Vi reserverar oss rättigheten att ändra villkor och regler.

(Låt säga att jag skulle ha problem med en kassörska på ICA. Då skulle jag ju ta det med henne/honom och chefen ifråga. Att stämma koncernen ICA för att en anställd inte delar min åsikt ger inte mycket. Så vill ni ha ut något får ni väl stämma användarna och inte forumet...)

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk

vi har redan tagit tillbaka anmälan det vet andreas dimestam om och anmälan var inte emot sweclockers utan mot medlemmarna som har spridit förtal !
Man kan inte åtala ett företag för förtal !

Den är redan tillbakadragen och andreas känner till detta ):-

Men fortfarande skall man inte kränka folk och skriva ut personliga detaljer