Key logger, Eventuel tangent nedtrykt? Flimmer i Hammer.

Permalänk
Medlem

Key logger, Eventuel tangent nedtrykt? Flimmer i Hammer.

Tja.

då det är väldigt stor risk för att få virus och annat skit då man googlar efter key loggers så tänkte jag fråga efter en pålitlig.
Anledningen till detta är att jag har fått ett Irriterande problem i Valve hammer som jag inte vart med om tidigare. Rutan längst upp till vänster står det Camera längst upp till vänster. Från i förgår så har det börjat flimra och det slutar flimra om hammer inte är markerad, om jag klickar breve på skrivbordet alltså. så jag hade den långsökta tanken att det kanske är någon tangent som fastnat intryckt som jag inte märker av. mer än i hammer?
Om någon har någon annan lösning som kan hjälpa är denna varmt mottaglig irriterar mig så mycket påt att jag inte kan använda hammer.

Permalänk
Medlem

key loggers vill du inte ha på datorn... men detta kanske är vad du söker?
Keyboard test software - PassMark KeyboardTest

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem

tack det programmet funkade bra. det är inget fel på mina tangenter eller på musen i alla fal. så antar jag får prova med att ta backuper på alla mina filer och lägga om hammer. :/ hade hoppats slippa det då det blir mycket jobb med texturer etc som måste läggas in på nytt