Permalänk
Hedersmedlem

Kollade inte på alla ASUS-korten de hade men åtminstone något låg redan från början enbart som beställningsvara.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Meisam:

Crap, kom precis hem och var glad att skulle kunna beställa Asus mobo (1155) ... men tyvär slut
eller så har det inte alls kommit.

Det fanns flera olika modeller i lager kl 1, men två timmar senare var precis allt slut.

Jag har i alla fall beställt en 2500K processor och minnen, kommer vänta tills lagren fylls igen då jag har lite dåligt med pengar så de bra priserna, gratis frakt, och att jag "måste" ha ett asus kort.. kanske drar inom någon lokal butik och kollar om de har :P.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Personalen på Inet lär få det hektiskt imorgon, lär ju ha kommit in ett ganska stort antal beställningar idag

Permalänk
Medlem

[QUOTE="3ffectiv3;10682499"]Tjenare Inet!

Jag har ett väldigt jobbigt dilemma. Det är så att min dator har varit trasig/ knasig i nästan två års tid nu. När felen uppstod så trodde jag att det var grafikkortet så efter massor med lokala felsökningar utan vidare hjälp, vissa sa att det inte var något fel. Men crashar datorn och det blir massor med knasiga färger och datorn sen inte går att starta på några dagar så är det fel. Vissa sa dock att det var grafikkortet så jag skickade in det till er utan resultat. Så gick det en tid, jag var så trött på dumma datorn som man har lagt massor med pengar på. Tillslut så forskade jag vidare och det var ju självfallet grafikkortet men samma visa igen. Så då började jag tänka på moderkortet och lämnade in det till netonnet där jag köpt allt förutom grafikkortet eftersom jag inte visste vad inet var Då fick jag pengar tillbaka antagligen för att dom inte orkade felsöka moderkortet. Men iallafall så köpte jag nytt moderkort och processor (bytte till AMD). Datorn funkade fortfarande inte så jag lämnade in hela datorn till netonnet och dom testade med ett annat grafikkort och allting funkade perfekt. Så nu är jag trött på allt skick hit och dit och väntetiden, nu vill jag ha en fungerande dator Det är förövrigt ett Ati 4870x2 vi har att göra med Förövrigt så tycker jag att Inet är en väldigt bra affär och jag hoppas att vi löser det här!

/ Martin[/QUOTE

För mig lät det ju först som grafikkortet men sen nätagget märke och ålder på agget?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

En fråga angående https://www.inet.se/artikel/1901948/gigabyte-ga-p67a-ud7

Är det verkligen priset ni tar, såg på prisjakt att ni var dyrast med det moderkortet..

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av KebbZ:

Är det verkligen priset ni tar, såg på prisjakt att ni var dyrast med det moderkortet..

Är väl inte prisjakt som bestämmer inets pris, eller hur?

Antagligen har inet justerat priset mellan prisjakts indexeringar.

Permalänk
Medlem

Någon uppdatering angående det medlems/bonussystem du nämnt tidigare? Är på gång att beställa ny dator och det hade varit trevligt om det var på plats då. Har ni funderat på om tidigare köp kommer ingå i det nya systemet?

Permalänk

Hejsan inet, först så undrar jag som någon tidigare hur länge msi priserna kommer stanna och när ni kommer få in ASUSmoderkorten till Socket 1155, står inget på sidan

Permalänk

Hur fungerarar delbetalningen på inet? Står att den är räntefri. Betyder detta att om jag köper delar för 8100, så behöver jag bara betala 8100? Vill vara på den säkra sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leemanftw:

Hur fungerarar delbetalningen på inet? Står att den är räntefri. Betyder detta att om jag köper delar för 8100, så behöver jag bara betala 8100? Vill vara på den säkra sidan.

"Räntefritt" betyder att det tillkommer en massa kostnader för faktura och allt vad de hittar på så den egentliga kostnader blir mycket högre.
Själva avbetalningsplanen står väl dock inte inet för utan de säljer "fakturan" vidare till klarna eller dylikt.

Permalänk
Skrivet av Ibymafayhas:

"Räntefritt" betyder att det tillkommer en massa kostnader för faktura och allt vad de hittar på så den egentliga kostnader blir mycket högre.
Själva avbetalningsplanen står väl dock inte inet för utan de säljer "fakturan" vidare till klarna eller dylikt.

Hur mycket bör jag då få betala om jag köper delar för 8100 respektive 7000 (blir ett av alternativen)? Eller kan man se det när man ska slutföra betalningen? Vågar ju inte skriva in mitt person nr då betalningen kanske klistrar sig fast direkt.

Permalänk
Medlem

Oftast har butiker avtal med nån viss bank som sköter det åt dem. (Och banker driver inte välgörenhet utan vill givetvis tjäna på sin erbjudna tjänster). Istället för ränta har de då en fast avgift på X kr per månad.
Exakta totalbeloppet kan i regel variera beroende på summan du handlar för samt hur lång tid avbetalningen ska vara. Enligt lag måste de upplysa om totala slutpriset innan köpet slutförs så du bör kunna se det vid utcheckningen.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av leemanftw:

Hur mycket bör jag då få betala om jag köper delar för 8100 respektive 7000 (blir ett av alternativen)? Eller kan man se det när man ska slutföra betalningen? Vågar ju inte skriva in mitt person nr då betalningen kanske klistrar sig fast direkt.

Brukar vara en uppläggningsavgift på ett par hundra och sen en liten avgift varje månad.

Permalänk
Medlem

Jag la en beställning på MSI P67A-GD65 (https://www.inet.se/artikel/1901943/msi-p67a-gd65) igår. Då stod det att dom fanns i lager. Gjorde dem det eller var det beräknat att dom skulle komma idag? Nu står det iaf att dom är försenade.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

Börjar bli väldigt besviken på er nu Inet, klockan 00.02 på söndag skickade jag iväg min order på ett komplett system, säkert en av dom första som beställde en Sandy Bridge kombo och nu när jag sitter och kolla på min order så står det att alla mina delar är reserverade utom just moderkortet. Har svårt att tro att 30 andra personer hann före mig och köpa upp alla Asus P8P67 PRO moderkort.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Skrivet av fladder11:

Börjar bli väldigt besviken på er nu Inet, klockan 00.02 på söndag skickade jag iväg min order på ett komplett system, säkert en av dom första som beställde en Sandy Bridge kombo och nu när jag sitter och kolla på min order så står det att alla mina delar är reserverade utom just moderkortet. Har svårt att tro att 30 andra personer hann före mig och köpa upp alla Asus P8P67 PRO moderkort.

Jag beställde det modekortet klockan 01:00 på söndag, det är på väg till mig nu enligt leverans mailet jag fick i morse.

Visa signatur

Sandy Bridge i7 2600K | Asus P8P67 PRO | Corsair Vengance 8Gb @ 1600 Mhz CL8 | ASUS ROG GeForce Matrix GTX Platinum 580 | Intel 510 120GB | Corsair AX850 | Corsair H70 | NZXT Phantom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Jag la en beställning på MSI P67A-GD65 (https://www.inet.se/artikel/1901943/msi-p67a-gd65) igår. Då stod det att dom fanns i lager. Gjorde dem det eller var det beräknat att dom skulle komma idag? Nu står det iaf att dom är försenade.

Samma för mig

Hoppas på mailsvar snart

Permalänk
Skrivet av Lagom:

Samma för mig

Hoppas på mailsvar snart

Hittade det på Webhallen: http://www.webhallen.com/hardvara/127048-msi_p67a-gd65-atx-in...

Visa signatur

Sandy Bridge i7 2600K | Asus P8P67 PRO | Corsair Vengance 8Gb @ 1600 Mhz CL8 | ASUS ROG GeForce Matrix GTX Platinum 580 | Intel 510 120GB | Corsair AX850 | Corsair H70 | NZXT Phantom

Permalänk
Medlem

Mitt står som reserverat när jag går in och kollar på ordern. Vet dock inte om det betyder att den är plockad eller vad dom menar. Allt på ordern är reserverat men inte skickat.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Permalänk
Inet
Skrivet av Nivity:

Kommer ni ta in Zowies nya keyboard?

Tyvärr inget vi kommer att ta in som det ser ut nu.

Skrivet av el30:

Tjena Inet!

Ang denna dator:
http://www.inet.se/artikel/1517098/inet-taurus-hardcore-gamer...

Vad är det i den egentligen? Specifikationerna säger helt annat mot rubriken, är jävligt stor skillnad på en i5 + gtx470 mot en i7 + GTX570. Desutom står det bara i5/i7, VAD för i7 är det?

Den ena specifikationen är rätt prisvärd faktiskt, men om det är i5 är den ju väldigt dyr.

Nu är specifikationerna helt uppdaterade! Datorn levereras med ett GTX570 och en splitter ny Sandy Bridge Core i5 2500K!

Skrivet av Gubbtjuven:

Såg att ni tagit bort Creative HS-980 Fatal1ty MKII lurarna, synd, ni hade ju grymt pris på dem.

Men kommer ni att få in Corsairs analoga headset?
http://www.corsair.com/audio/gaming-headsets/gaming-audio-ser...

Vi jobbar på att få in dem. Med lite flyt kommer de upp på hemsidan inom ett par dagar.

Skrivet av capolano:

Saknar någon sorts av reklam(Rea) på inets sidor. Även om inet.se är ett bättre val.

Köpte ett HAF 932 och ett Corsair 750TX på Komplett för ca 2-3 månader sedan på deras rea som dom brukar ha(direkt när man kommer in på sidan, så finns det en massa produkter som dom har märkt te.x -17%)

Köpte då själva chassit för 899:- och nätaggregatet för 899:- fick ju betala för att hämta ut allt också men det var under hundringen.

Nu kostar chassit Webbpris: 1 275 kr(på inet). (enligt inet så är dessa chassin beställda från själva leverantören)
Nu har ju HAF X funnits på inet ett tag och säljes för Webbpris: 1 595 kr.

HAF 912 rear komplett ut nu. Har själv köpt ett och är glad att komplett säljer på detta sättet, men är lite sur på inet att dom inte säljer så här.

Inet.se: Webbpris: 729 kr
Komplett.se:Ord. pris 725:- Nu 595:- (18%"rabbat")

Skulle gärna se någons sorts reklam på själva framsidan på inet. Te.x där dom säljer en produkt för bara 1hundra billigare stämplat (5%) precis som komplett har gjort. Gillar Komplett.se's hemsida mer bara på grund av detta.

Sapphire Radeon HD6950 2GB Ord. pris 2.690:-
Nu 2.495:- . även om bara detta är 7% billigare än vanligt, så beställer jag hellre på komplett än på inet eftersom att det är billigare ??

Skulle gärna se inet med den sortens reklam (Vet dock inte om det hade gjort så att ni på inet säljer mer , Emellertid så hade jag köpt mer hos er annars)

Ursäkta ''stavfel''

Mvh
Philip Nilsson (Upskattar ett svar)

Skrivet av borz:

Håller med!
Har inte så mycket tid så det skulle vara guld om man kunde gå in på sidan och se alla aktuella erbjudanden...

Bra ide! Har vidarebefordrat förslaget till ansvarig.

Skrivet av ozkr:

Processorn beräknas komma i lager under veckan.

Skrivet av bujar96:

Det är tyvärr inget vi har möjlighet att ta in.

Skrivet av Swedish Berserk:

Okej tack för svaren!

Nu vet jag inte om någon redan har frågat detta. Men såhär innan den stundande Sandy Bridge lanseringen undrar jag om ni ska ta in AMD:s nya Fusion moderkort? Och i så fall vilka modeller ni har tänkt att ta in? Och även när dessa kan tänkas komma i lager.

Sen hade det varit trevligt om ni kanske hade kunnat ta in ett bredare utbud av mini-ITX och mATX chassin.

Nu gapar jag efter mycket här men man vill helst göra alla inköp hos den bästa datorbutiken i Sverige!

Jupps, så fort vi får någon vettig information från leverantörerna kommer korten in!

När det gäller mini-ITX och mATX-lådor får ni gärna maila önskemål till info@inet.se eller posta direkt här i tråden så kollar vi om det går att få in!

Skrivet av Konichiwa:

Internt Serverfel när jag ska beställa med postförskott.

Hm, är det fortfarande problem? Testade själv ett par gånger och inga problem för mig att få igenom en order mot postförskott.

Skrivet av LightBlizz:

Tjenare!
Fundera på att köpa ett Sparkle GTX460 1GB OC från er, men är det blå PCB på det kortet?

Tog en sväng på lagret och i denna leveransen ser kortet precis ut på bilden. Ibland kan det skilja från leverans till leverans så det bästa är att ringa eller maila för att just din order ska få det du vill ha.

Skrivet av Fredrik94:

Älskade Inet. Ni är ju helt fantastiska.
00:01 hade ni uppdaterat eran sida med Sandy Bridge + Moderkort.

Snacka om service.

EDIT: Upptäckte ett litet fel under Intel Core i7 2600K 3,4GHz där står det: Upplåst överklocksvänlig variant av splitter nya Core i5 2600K Om det kunde ändras till till i7 vore det perfekt

Fixat nu, tack!

Skrivet av 3ffectiv3:

Tjenare Inet!

Jag har ett väldigt jobbigt dilemma. Det är så att min dator har varit trasig/ knasig i nästan två års tid nu. När felen uppstod så trodde jag att det var grafikkortet så efter massor med lokala felsökningar utan vidare hjälp, vissa sa att det inte var något fel. Men crashar datorn och det blir massor med knasiga färger och datorn sen inte går att starta på några dagar så är det fel. Vissa sa dock att det var grafikkortet så jag skickade in det till er utan resultat. Så gick det en tid, jag var så trött på dumma datorn som man har lagt massor med pengar på. Tillslut så forskade jag vidare och det var ju självfallet grafikkortet men samma visa igen. Så då började jag tänka på moderkortet och lämnade in det till netonnet där jag köpt allt förutom grafikkortet eftersom jag inte visste vad inet var Då fick jag pengar tillbaka antagligen för att dom inte orkade felsöka moderkortet. Men iallafall så köpte jag nytt moderkort och processor (bytte till AMD). Datorn funkade fortfarande inte så jag lämnade in hela datorn till netonnet och dom testade med ett annat grafikkort och allting funkade perfekt. Så nu är jag trött på allt skick hit och dit och väntetiden, nu vill jag ha en fungerande dator Det är förövrigt ett Ati 4870x2 vi har att göra med Förövrigt så tycker jag att Inet är en väldigt bra affär och jag hoppas att vi löser det här!

/ Martin

Vänligen kontakta vår serviceavdelning på 031-652700 eller service@inet.se så hjälper vi dig.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Skrivet av Kilroy:

En sak som irriterar mig väldigt sedan ni aktiverade länkning till kundvagnar är att det inte går att spara över sin kundvagn.

Jag brukar ha ett par olika byggen igång hos er som jag uppdaterar och fixar med så att jag har färdiga paket att tipsa om, och för att det är roligt.
Men nu när jag uppdaterar ett paket måste jag spara det som en ny kundvagn och det blir väldigt många onödiga klick och det är mycket irriterande om jag håller på och jämför 2-3 olika dator med varandra.

Jag saknar hur det funkade på det gamla sättet.

Vi diskuterade fram och tillbaka vilket upplägg vi skulle köra med kundvagnarna för att få det så enkelt som möjligt och valde statiska kundvagnar.

Tanken är att köra vidare på denna kundvagn ett tag för att sen göra en utvärdering. Din kritik är mottagen och kommer att beaktas när vi utvärderar kundvagnen.

Skrivet av MrP*:

Hej på den som läser.

Min fråga jag har bbeställt ett par st

SCYTHE GENTLE TYPHOON 120MM FAN 1850RPM

och jag undrar när dom kommer in hos er så ni kan skicka dom

Det är tyvärr stor brist på fläktar från Scythe och i dagsläget har vi inget leveransdatum. Hemsidan uppdateras så fort vi får tag på något!

Skrivet av Massy:

Vill bara ge er på inet lite beröm beställt ett par gånger de senaste veckorna till familj, mig själv och vänner. Beställningarna lagda dag 1, packat och klart inom kort och anlänt till mig dagen efter alla gånger. Dessutom så är eran redigera order nästintill onödig då man nästintill direkt får ett SMS, "din order packas". Blev tvungen att ringa er en gång och ni svarar inom någon minut.

awesome.

Kanske upptäckte en liten bugg dock:
Inlogget: Mitt person nummer
Fakturan: En bekants personnummer

Leveransadress står som:En bekant - Då detta var tvunget när man valde faktura.

I mailet står sedan Leveransadress: En bekant
Faktureringsadress: Mig
Trots detta stod fakturan i "Bekants" namn

Antingen så är faktureringsadressen min pga att jag får den på mailen eller så är det något i ert system som kör ihop sig beror lite på vad syftet är.

Vidarebefordrat till programmerarna som får kolla på det!

Skrivet av TheDaemon:

http://www.inet.se/artikel/1901998/asrock-p67-pro3

"CrossFire Ja, Quad CrossFireX, 3-Way CrossFireX och CrossFireX
SLI Ja, Quad SLI och SLI"

Hmm, aningen optimistiskt kanske.

Fixat nu!

Skrivet av mapo:

Hur länge kör ni kampanjpriser på msi korten för sandy bridge?

Skrivet av Jonssown:

Någon som vet om det låga priset kommer stanna eller om det bara är tillfälligt?

Mvh

Vi kommer att köra med kampanjpriser i cirka fyra veckor.

Skrivet av Meisam:

Crap, kom precis hem och var glad att skulle kunna beställa Asus mobo (1155) ... men tyvär slut
eller så har det inte alls kommit.

Skrivet av TheDaemon:

Kollade inte på alla ASUS-korten de hade men åtminstone något låg redan från början enbart som beställningsvara.

Skrivet av BoofnBafn:

...när ni kommer få in ASUSmoderkorten till Socket 1155, står inget på sidan

Det var ett enormt tryck på moderkorten från Asus i samband Sandy Bridge-lanseringen och alla sålde slut på ett par timmar.

Vi kommer att få mindre leveranser från Asus under veckan och en större under början av nästa vecka, så håll ut!

Skrivet av KebbZ:

Priset justerat!

Skrivet av MolenXs:

Någon uppdatering angående det medlems/bonussystem du nämnt tidigare? Är på gång att beställa ny dator och det hade varit trevligt om det var på plats då. Har ni funderat på om tidigare köp kommer ingå i det nya systemet?

Just nu fokuserar vi på att programmera ett system för att kunna erbjuda uppgraderingspaket och annat kul. Bonussystem står fortfarande på agendan så fort vi får tid över! Hur upplägget kommer bli är inte klart än.

Skrivet av leemanftw:

Gå till kassan, välj räntefri betalning och fyll i personnumret. Efter du gjort detta kommer avbetalningsalternativen inklusive månadskostnad och villkor upp. Det är först när du klickar på "Betala och slutför ditt köp" som ordern kommer att genomföras.

Skrivet av Subzero299:

Korten fanns i lager under gårdagen, men vi hade stort tryck och korten tog slut fort. Nya kort beräknas landa under veckan!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Fick svar i posten nedan. Tack för hjälpen.

Visa signatur

Permalänk
Inet
Skrivet av fladder11:

Vi är ej tillåtna att kommentera enskilda ärenden i det här forumet. Vänligen kontakta vår kundtjänst på 031-652700 eller info@inet.se för hjälp.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Skrivet av Subzero299:

Mitt står som reserverat när jag går in och kollar på ordern. Vet dock inte om det betyder att den är plockad eller vad dom menar. Allt på ordern är reserverat men inte skickat.

Reserverat innebär att produkterna är undanbokade till just din order. Om det är inte är några konstigheter skall en order med alla produkter reserverade skickas under samma dag.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Jo jag har kontaktat eran kundtjänst och avbokat mitt moderkort, blev bara jävligt besviken då jag antog att det var först till kvarn som gällde när man beställer. Sen så hände samma sak mig när ni fick in 6970 grafikkortet.

Ska väl inte vara allt för grinig, blir bara mycket jobbigare nu när man måste beställa ifrån er och Dustin för att få ihop min dator.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Inet
Skrivet av fladder11:

Jo jag har kontaktat eran kundtjänst och avbokat mitt moderkort, blev bara jävligt besviken då jag antog att det var först till kvarn som gällde när man beställer. Sen så hände samma sak mig när ni fick in 6970 grafikkortet.

Ska väl inte vara allt för grinig, blir bara mycket jobbigare nu när man måste beställa ifrån er och Dustin för att få ihop min dator.

Det låter knepigt, normalt förfarande är att vi behandlar ordrar i den ordning de kommer in. Vi har ett kösystem inbyggt i vår orderhantering som ska se till att ordrarna prioriteras i rätt ordning.

Det är svårt säga exakt vad som hänt i detta fall, men du är välkommen att ringa oss för att se om vi kan lösa något till dig samt försöka utröna vad som hänt.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Det låter knepigt, normalt förfarande är att vi behandlar ordrar i den ordning de kommer in. Vi har ett kösystem inbyggt i vår orderhantering som ska se till att ordrarna prioriteras i rätt ordning.

Det är svårt säga exakt vad som hänt i detta fall, men du är välkommen att ringa oss för att se om vi kan lösa något till dig samt försöka utröna vad som hänt.

Mvh / Inet

Förklaringen jag fick var att "Systemet måste ha krånglat", men vill inte sitta och älta i det här. Får hoppas att ni slänger iväg min order så den hittar ut till skogarna i Norrland innan fredagen så är jag nöjd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hm, är det fortfarande problem? Testade själv ett par gånger och inga problem för mig att få igenom en order mot postförskott.

Mvh / Inet

Funkade efter 8 försök ;p

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Inet är bäst <3

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Jupps, så fort vi får någon vettig information från leverantörerna kommer korten in!

När det gäller mini-ITX och mATX-lådor får ni gärna maila önskemål till info@inet.se eller posta direkt här i tråden så kollar vi om det går att få in!

Okej tack för svaret. Jag mailar in sen angående chassin.

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Är det vanligt att priserna sjunker med 400kr på en dag?
Beställde Gigabyte GA-P67A-UD3 igår för 1590kr och idag när det skickades kostar det 1190kr.
400kr är rätt mycket om man har tajt-budget.

Däremot hade lite annat gått upp i pris så det jämnar nog ut sig i slutändan.

Däremot undrar jag hur en sådan produkt som Gigabyte GA-P67A-UD3 som släpptes igår, och idag sänks med 400kr.. 25% på priset.. Skulle varit rena chocksänkning på elgiganten eller mediamarkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cliddo:

Är det vanligt att priserna sjunker med 400kr på en dag?
Beställde Gigabyte GA-P67A-UD3 igår för 1590kr och idag när det skickades kostar det 1190kr.
400kr är rätt mycket om man har tajt-budget.

Däremot hade lite annat gått upp i pris så det jämnar nog ut sig i slutändan.

Däremot undrar jag hur en sådan produkt som Gigabyte GA-P67A-UD3 som släpptes igår, och idag sänks med 400kr.. 25% på priset.. Skulle varit rena chocksänkning på elgiganten eller mediamarkt

Då du kunnat beställa samma moderkort idag och även fått det skickat samma dag som din tidigare beställning med 25% rabatt. Maila och kolla vad dom kan göra åt saken, det hela låter helt orimligt.

Visa signatur

SilverStone fortress FT02B-W | i7 2600K @ stock | Corsair H70 | 8GB 1,6 GHz VENGEANCE 8-8-8-24 | Corsair Force 120GB | Gainward GTX 570 |
Gigabyte GA-P67A-UD4 | Corsair AX 750W | Samsung 2233RZ + Samsung T220 | Steelseries XAI | Steelseries 6G | Sennheiser PC 360 | Nvidia 3D Vision