Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanörd:

Vad menar ni med upplösning jag tänkt köra på?

Hur stort du spelar/kör skärmen i, du kan kolla genom att högerklicka på skrivbordet och trycka upplösning (windows 7) eller leta reda på det i egenskaper på skrivbordet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Detta måste ju vara en Troll. Ingen annan som blir liiiite misstänksam?
En medlem sen 2002 som frågar: Vad är OS, Dv-i sladd osv... Det är ju seriöst som att fråga efter hjälp med ett bilköp och sedan undra vad en ratt är för något!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

http://www.inet.se/kundvagn/visa/101656/2011-01-09

Vad tror ni om denna?

Ska jag köra på den skärmen eller ska jag satsa på någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eddy:

Detta måste ju vara en Troll. Ingen annan som blir liiiite misstänksam?
En medlem sen 2002 som frågar: Vad är OS, Dv-i sladd osv... Det är ju seriöst som att fråga efter hjälp med ett bilköp och sedan undra vad en ratt är för något!

Han har redan förklarat tidigare i tråden att han lånar kontot, han måste inte vara ett troll bara för att han är oerfaren.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Skrivet av Eddy:

Detta måste ju vara en Troll. Ingen annan som blir liiiite misstänksam?
En medlem sen 2002 som frågar: Vad är OS, Dv-i sladd osv... Det är ju seriöst som att fråga efter hjälp med ett bilköp och sedan undra vad en ratt är för något!

Jag lånar kontot och är inte expert på datorer, det ser du om du läser igenom allt!

Visa signatur

Hej!..

Permalänk
Skrivet av Buttergoose:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/101656/2011-01-09

Vad tror ni om denna?

Ska jag köra på den skärmen eller ska jag satsa på någon annan?

Köp en annan, aldrig budgetföretaget Acer, du får en bättre skärm från t,ex samsung eller nåt.

Visa signatur

Skit komputter just nu, ska uppgraderas i sommarn.

Dropbox. Ha alltid dina filer med dig. 2Gb gratis. http://db.tt/pF5PXWu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanörd:

Jag lånar kontot och är inte expert på datorer, det ser du om du läser igenom allt!

Jag skummade bara igenom sidorna lite snabbt och måste ha missat att du skrev det, ledsen om jag sårade dina känslor!
Lycka till med datorn, jag slår vad om att det kommer bli finfint i slutändan!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Eddy:

Jag skummade bara igenom sidorna lite snabbt och måste ha missat att du skrev det, ledsen om jag sårade dina känslor!
Lycka till med datorn, jag slår vad om att det kommer bli finfint i slutändan!

Haha! Inte överdriva nu. Man kan väl inte säga att jag är okunnig inom datorer osv. Men har man bara haft laptop kanske det säger en del om varför jag frågar om stationära datorer...

Visa signatur

Hej!..