har komplett gjort något fel?
hej jag har haft många problem med komplett innan men dem problemet är nu bortglömda nu har jag ett nytt problem jag köpte ett chassi cooler master cosmos s och när jag fick det så hade sidpanelen en liten repa så jag frågade dem vad jag ska göra och fick ett otrevligt svar att "inspektions" tiden har gått ut (hade inte öppnat chassit när jag köpte det eftersom jag hade inte alla delar ännu) så jag glömde bort repan när jag skulle bygga datorn så var metallen i baksidan böjd något jag inte visste om så jag installerade I/O plattan snett eftersom den inte gick in helt och hållet vilket fick mig att installera moderkortet snett och skruva in det snett hade ett rent **** att få loss det igen och blev så förbannad att jag bestämde mig för att snabbt bygga ihop datorn utan att bry mig hur det ser ut så jag fick strunta i I/O plattan eftersom den inte går in riktigt pågrund av böjd metall nu kommer vi till det största eller jag vet inte mellan problemet startknappen fungerar inte så nu har datorn ingen I/O platta ingen sidpanel eftersom jag måste använda knappen på moderkortet den ser helt enkelt hemsk ut har inte gjort någon kabeldragning alls eftersom jag helt enkelt inte bryr mig längre efter alla problem jag fick
nu är min fråga har komplett gjort något fel i detta eftersom jag sa till dem att det var troligen sista gången jag köpte från dem
jag vet att dem bara gör sitt jobb men jag har hela tiden haft problem med dem har nästan ALDRIG haft problem med (INET MENADE INET RÅKADE SKRIVA KOMPLETT URSÄKTA) sista gången jag hade problem med dem så skickade dem ett spel ett esd armband lite godis en XFX kortlek eftersom dem bryr sig komplett verkar bara vilja följa reglerna och verkar aldrig göra något bara för att vara snäll
(ursäkta för stavning och grammatik har aldrig varit bra på det)
jag föväntar mig inget från dem får sälja datorn så fort jag har chansen kanske efter sommaren och bygga om och köpa allt från inet istället
förövrigt så är jag otroligt nöjd med hur datorn fungerar kan otroligt nog MAXA metro dof tess MSA AAA i 1920 1200 med 30 fps så själva datorn är MYCKET starkare än jag förväntade mig har inte stött på något som laggar i den förutom unigine med alla tess sliders till max får 17 fps 130 fps i gta iv tlad men ändå den är ett monster så på den biten så är jag nöjd synd att den ser hemsk ut inuti utan kabeldragning eller I/O platta den ser helt enkelt hemsk ut men den fungerar OTROLIGT