Hjälp! GTX 260 drivisar problem, snabb hjälp uppskattas!
Tjenare, läget är som så att: Jag är på lan med min kompis för tillfället och han skulle formatera om sin dator. Han installerade XP och fixade nätverks drivisar, men när han skulle installera grafikkortets drivrutiner så kommer det upp ett meddelande när setup laddat 100% där det står "Kunde inte hitta den angivna proceduren".
Har googlat men lyckas inte hitta något, hittade en liknande tråd på flashback dock var det ingen som hade någon direkt lösning där, så hoppas ni är lite bättre på detta
Hej! Han fick ordning på drivrutinerna, installerade alla SP t om 3. Fast den känns ändå inte riktigt hundra, den var snabbare innan formateringen när det gäller att t ex lägga över filer från extern hdd till datorn. Kan det vara någon USB controller eller så man behöver uppdatera? Tror inte han hittade någon riktig drivrutin till moderkortet. Han har något Abit KN9S (aldrig hört talats om abit ^^) men hittade ingen drivrutin som verkade bra. Försöker också installera LoL (testat att starta det genom att bara lägga över från min dator till hans så startar han bara launcher, och att ladda ner från deras hemsida) men när man ska starta spelet får man upp ett felmeddelande där det står:
C/Riot Games/League of Legends/launcher exe
Det här programmet kunde inte starta eftersom programmets konfiguration är felaktig. Problemet kanske kan rättas till om du installerar om programmet.
har testat men funkar ej.. Någon idé?
Hjälp med moderkort driv. och LoL problemet uppskattas