Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jag håller faktiskt med dig. Tycker det skall synas att man har en speldator. Spyr på alla här som vill att deras dator skall se "minimalistisk" ut som om det vore nån jävla mac. Hur bra funkar spel på mac egentligen?

den kommentaren var lika onödig!
men nu sluta med detta gnäll innan vi har ett fullskaligt krig här.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jag håller faktiskt med dig. Tycker det skall synas att man har en speldator. Spyr på alla här som vill att deras dator skall se "minimalistisk" ut som om det vore nån jävla mac. Hur bra funkar spel på mac egentligen?

Snälla, hacka inte ner på folks smak - det idiotförklarar i princip bara dig själv. Naturligtvis har alla olika uoofattningar om hur en speldator bör se ut, inte alla gillar "stereottypen" med rymdskeppsinfluenser och LEDs. Vissa föredrar kvalité (i princip alla "gamingchassin" är i regel plastiga) framför lampor och rymdskeppsdesign. Men emellertid stör det inte mig om vissa nu vill köpa sina "gamingchassin".

Låt TS själv välja vad som är passar - och lägg dig inte i hans personliga smak.

Skrivet av Onceuponatime:

Oj va onödigt, men du inser väl inte att alla inte gillar anonyma chassin?

Anonymt, vad lägger du i det begreppet?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ixos:

Hoppas ni förstår att jag skämtade och alla får tycka vad de själva vill om design osv. Ojdå om du spyr på folk för det kan du inte ha så många vänner. Och ts du behöver inte oroa dig jag kommer inte spy över dig för att du har lite bling bling på chassit:)

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av sirnicke:

Snälla, hacka inte ner på folks smak - det idiotförklarar i princip bara dig själv. Naturligtvis har alla olika uoofattningar om hur en speldator bör se ut, inte alla gillar "stereottypen" med rymdskeppsinfluenser och LEDs. Vissa föredrar kvalité (i princip alla "gamingchassin" är i regel plastiga) framför lampor och rymdskeppsdesign. Men emellertid stör det inte mig om vissa nu vill köpa sina "gamingchassin".

Låt TS själv välja vad som är passar - och lägg dig inte i hans personliga smak.

Anonymt, vad lägger du i det begreppet?

Håller med, folk har olika smak, och vad du kallar "gamingchassin" kan också ha bra kvalité.

Den sticker inte ut på något sätt, vilket för mig = anonymt. Missförstå mig inte, det är inte något negativt, gillar oftast sånt men just det chassit gillade jag inte.

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Hoppas ni förstår att jag skämtade och alla får tycka vad de själva vill om design osv. Ojdå om du spyr på folk för det kan du inte ha så många vänner. Och ts du behöver inte oroa dig jag kommer inte spy över dig för att du har lite bling bling på chassit:)

Ah okej, svårt att uppfatta sarkasm på ett forum, men då fattar jag Såg bara väldigt seriöst ut när jag läste

Permalänk

HALLÅ GRABBAR SLUTA SKRIVA!

http://uk.geforce.com/landing-page/sli-competition

HAHA har också funderat på att skapa en tråd här för att göra den perfekta datorn. Men vill ju inte ge mer gubbar chans att skicka in bidrag.

Permalänk
Entusiast

Ah okej, svårt att uppfatta sarkasm på ett forum, men då fattar jag Såg bara väldigt seriöst ut när jag läste

Då har du alltså inte sett jonas recension av level 10 gt ? Den borde du kolla på

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Alltid lika kul när folk håller med någon som egentligen skämtar

Håller med, folk har olika smak, och vad du kallar "gamingchassin" kan också ha bra kvalité.

Den sticker inte ut på något sätt, vilket för mig = anonymt. Missförstå mig inte, det är inte något negativt, gillar oftast sånt men just det chassit gillade jag inte.

Hett tips är Xigmatek Elysium, lagom mycket bling-bling och ändå riktigt snyggt och förskräckligt funktionellt! Finns i fyra olika varianter, med och utan Silverfront samt med och utan sidofönster.

Permalänk
Skrivet av MSIOCGenie:

Då har du alltså inte sett jonas recension av level 10 gt ? Den borde du kolla på

Nej det har jag faktiskt inte, vad är det jag ska hitta?

Skrivet av penguinpower:

HALLÅ GRABBAR SLUTA SKRIVA!

http://uk.geforce.com/landing-page/sli-competition

HAHA har också funderat på att skapa en tråd här för att göra den perfekta datorn. Men vill ju inte ge mer gubbar chans att skicka in bidrag.

Hmm, intressant tävling, visste inte om den. La in ett bidrag nu, men köper datorn för jag har nog inte så stor chans att vinna ändå. Antar att detta blev ett fail från din sida?

Permalänk

Känns ju som att du gjorde tråden för tävlingen eftersom att datorn du vill bygga är 100% anpassad för den tävlingen, men jag dömer dig inte. Hoppas att folk gör bra bidrag i tråden för jag själv vill tävla där

Permalänk
Entusiast

Nej det har jag faktiskt inte, vad är det jag ska hitta?

Du kommer förstå skämtet då. Plus att jag tror att det chassit passar dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hur går det med datorn?
fått ihop någon kundvagn än?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)