Oändligt med gratis MLG Silvermembership

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Grymt. Tack

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

"Oändligt" kan väl tolkas som oändligt långt? Du kanske menar oändligt antal?

Permalänk
Medlem

såg den också men kan inte använda, köpte ju ett sånt förra mlg

Permalänk
Medlem

Får det inte att funka.. På MLG-kontot är det registrerat silver-medlem, men det funkar inte. Med FF får jag ingen reklam innan, dock kan jag inte ändra kvaliteten eller visa VODs. Testade även IE, men där funkar det ännu sämre, då jag får reklam innan.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nME:

Får det inte att funka.. På MLG-kontot är det registrerat silver-medlem, men det funkar inte. Med FF får jag ingen reklam innan, dock kan jag inte ändra kvaliteten eller visa VODs. Testade även IE, men där funkar det ännu sämre, då jag får reklam innan.

Gå till https://accounts.majorleaguegaming.com/account/edit#membershi... leta efter "voucher code" när du ändrar kvalité får du skriva in den och allt bör funka som det ska.

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nME:

Jag kör också med FF och adblock+ dock så fryser streamen då efter varje match, och då stänger man av adblock+ så skaffade jag free silver och kunde köra högre res också dock får jag random mlgreklam, dock inte all annan reklam som kan vara där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

"Oändligt" kan väl tolkas som oändligt långt? Du kanske menar oändligt antal?

Kan ju bli oändligt långt ifall du orkar Man kan göra det flera gånger på samma MLG account, fast med olika emails för att få koderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Gå till https://accounts.majorleaguegaming.com/account/edit#membershi... leta efter "voucher code" när du ändrar kvalité får du skriva in den och allt bör funka som det ska.

Lycka till!

Aha! Tack
Syntes inte med Noscript och Adblock.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk

Nej, du kan aldrig nå oändligheten, däremot så kanske gränsvärdet går mot oändligheten.