Steve Jobs lämnar vd-posten hos Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Exempel på vadå? Webbsidor som använder flash, skojar du med mig?

Permalänk
Medlem

http://www.tmz.com/2011/08/26/steve-jobs-apple-photo-resignat...

Han ser verkligen inte frisk ut =/

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Sötast
Skrivet av kompiiis:

Exempel på vadå? Webbsidor som använder flash, skojar du med mig?

Nä, du sa att det var ett nödvändigt ont!

Då undrade jag vad det var som var den nödvändiga delen?

Finns det alltså någon viktig sida/funktion som är baserat på flash år 2011?

Permalänk
Medlem

Jag har läst mycket om hans hälsa och jag hoppas verkligen han återfår den.
Cancer är inte o leka med, tyvärr så dör dom starkaste också.
Men Steve Jobs är en krigare! Han kommer säkert bli bättre.
Det är bara o ge support till mannen och hoppas all läkemedels övernaturliga kraft ger honom sin hälsa tillbaka.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Kanske vi slipper alla cat fights och crappy design
Behövs nytt blod i många stora företag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne:

Kanske vi slipper alla cat fights och crappy design
Behövs nytt blod i många stora företag.

Crappy design? Cat fights lär inte sluta för att han avgår som vd det är så det funkar i de stora företagens värld. Enda anledningen till att att det är så uppmärksammat är att Apple är med i fejden. Alla stämmer alla för att flexa muskler och sätta käppar i hjulet för konkurrenter .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk

Såg i DN eller Svenskan att Apples aktier har vuxit med över 3500% (!) över en tioårsperiod. Tror inte att ens den mest förhärdade PR-analytikern tror att detta enbart beror på PR. Apple har gjort nåt som är väldigt rätt - väldigt länge.
Fan att jag inte köpte Appleaktier för tio år sen!

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Nä, du sa att det var ett nödvändigt ont!

Då undrade jag vad det var som var den nödvändiga delen?

Finns det alltså någon viktig sida/funktion som är baserat på flash år 2011?

Haha är du ett troll eller?

Permalänk
Sötast
Skrivet av kompiiis:

Haha är du ett troll eller?

Aha, så du har alltså inget svar alls, känns lönt att diskutera för något du inte ens har argument för?

Permalänk
Medlem

Han är nog rätt så dålig

med tanke på hur han ser ut på denna bild

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Aha, så du har alltså inget svar alls, känns lönt att diskutera för något du inte ens har argument för?

Menar du på fullaste allvar att jag måste komma med argument VARFÖR man behöver stöd för flash idag, just nu, år 2011. Då är du fan ett troll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kompiiis:

Menar du på fullaste allvar att jag måste komma med argument VARFÖR man behöver stöd för flash idag, just nu, år 2011. Då är du fan ett troll.

Varför helt enkelt inte bara svara på hans fråga istället för att tjafsa?

Personligen klarar jag mig alldeles utmärkt utan flash-stöd, det är inget jag "behöver". Det enda jag kan komma på som jag vet saknar stöd och som kanske vore kul att ha för tidsfördriv ibland är tv3/6-playkanalerna. Av någon anledning ligger de efter de andra kanalerna och saknar mig veterligen både en vettig app eller html5 video på sin sida...men det kan jag leva utan

Annars fungerar, så vitt jag kan komma på, alla andra sidor jag besöker fint på iPad/iPhone.

Permalänk
Medlem

Då kan det vara skönt att veta att bilden är fejkad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kompiiis:

Haha är du ett troll eller?

Skrivet av kompiiis:

Menar du på fullaste allvar att jag måste komma med argument VARFÖR man behöver stöd för flash idag, just nu, år 2011. Då är du fan ett troll.

En "ny" medlem som kallar en annan medlem (som varit medlem i många år) för troll är väl ett rätt långsökt försök att styra undan diskussionen.

Bara ett troll har argument som dina, alltså inga svar på frågorna och fortsätter provocera utan grund för ditt uttalande!
Är det inte mycket enklare att svara på frågan och visa vart skåpet skall stå istället för att försöka bolla runt en boll utan svar på det argument du startade? I och med att du inte svarar på frågan så blir du alltså ett typiskt troll (ett troll vill gärna se till att det utvecklas till massa onödiga kommentarer av frustration) precis som nu, istället för att diskutera för saken på ett informativt sätt.

Så försvinn härifrån istället och lägg din tid på något annat som är mer nyttigt för din utveckling istället.

Skrivet av Peth:

Då kan det vara skönt att veta att bilden är fejkad.

Jag hoppas innerligt att den är fejkad! Jag mår dåligt av att se bilden och jag önskar verkligen att han kommer "tillbaka" frisk som en nötkärna!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk

För tidigt? För tidigt.

Jag hoppas verkligen han blir bättre och kommer tillbaka storslaget, men det verkar inte som om det kommer hända.
han är ju en underbar ledare, Apple omsätter ju en hel del pengar.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl