Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Någon som kört med cf 6970 än som kan berätta om det flyter bra?

Permalänk
Avstängd

wtf! jag har int fått min men jag ser att vissa här nu fått sin nyligen så då kanske jag ändå hinner få innan kvällstid iaf öhöhöhrsag TGsröäkesRL EGjiNJeafgK egwsHNGESR GEjhkESG jHgah DAMP SAMTIDIGT DOKXC!!!!

kmr lira med 1st gtx580 på ultra så får se hur bra fps det blir

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Köpte spelet (tier 1) för en månad sen, klarat det har jag också gjort men ingen nyckel till betan nej :/

Permalänk
Medlem

50 fps med allt på max.

Specs: Intel i7 930, 6 GB RAM, GTX480

Permalänk
Medlem

Om ni läser deras twitter så säger de att de fortfarande håller på att skicka ut mailen! Lugna sig lite

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WijK:

Någon som kört med cf 6970 än som kan berätta om det flyter bra?

Nej men med 6950 CF med allt på max och det flöt.

Skrivet av MomoSWE:

Köpte spelet (tier 1) för en månad sen, klarat det har jag också gjort men ingen nyckel till betan nej :/

Står lite här och där att man måste ha köpt det senast juni typ för att få early access.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Jaha, nu fick man en beta invite till XBOX 360!(?) Vad i helvete.. jag vill inte spela på xbox när jag har en rigg med GTX 580 SLI.. =/

Tror ni man kan byta den emot en PC i EA's support? Eller här på forumet kanske?

Permalänk
Medlem

För er med betan: Är 3D-spotting kvar i spelet?

Permalänk

Ni som har köpt via Steam hittar er där och inte via mail såg jag via Twitter.

Själv har jag fortfarande ingen

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Min burk kör med allt på max, 50 - 60 fps.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 32GB (4x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Hedersmedlem

Gamebrowsern är helt jävla värdelös, åtminstone för mig. Visar inte korrekt info, filter fungerar inte, står som plats 8 i kö och sen blir det plötsligt typ plats 29, när den väl connectar så blir det hela tiden något fel så den droppar ... har inte kunnat lira något alls sedan första matchen.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vivalaboeg:

Jaha, nu fick man en beta invite till XBOX 360!(?) Vad i helvete.. jag vill inte spela på xbox när jag har en rigg med GTX 580 SLI.. =/

Tror ni man kan byta den emot en PC i EA's support? Eller här på forumet kanske?

För några sidor sedan var det någon som fick en PC key när han ville ha en Xbox key.

Permalänk
Medlem

Kan inte ladda ner BF3 drivrutinerna(AMD 6870CF), står Installation Integrity check failed, någon annan som har samma problem?

Permalänk
Medlem

Någon annan som reagerar över nissen som sänder det här http://www.own3d.tv/NetcodeSource#/live/99558

Han är medic skiter i att återuppliva utan tänker bara på kills herregud BC2 flashback

Permalänk
Medlem

Spelat i 5 min (middagen står på bordet).

Har uppdaterat min status i BF3 beta-spec-tråden, men här har Ni dem: High:

Lägst 43
Högst 58
Snitt 49

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Står lite här och där att man måste ha köpt det senast juni typ för att få early access.

Köpte mitt för en månad sen, en kompis och jag beställde samtidigt. Han spelar betan för tillfället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

Spelat i 5 min (middagen står på bordet).

Har uppdaterat min status i BF3 beta-spec-tråden, men här har Ni dem:

Lägst 43
Högst 58
Snitt 49

Och det är ultra som gäller ? Ser ut att klara 30+ fps barriären då, behöver nog inte mer för att kunna njuta till fullo.

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte in på någon server :S blev DCad och sen står det bara "a generic game error was reported, please try again" när jag försöker joina.

Quick match funkar inte heller

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Min FPS ligger runt 30 oavsett vilka settings jag har... Kör Hd5970 med 11.10 preview. Har ingen aning om varför det är så här :/

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

hepp, kommer inte in. Fan jag klarade mig ifrån sånt här på alphan

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Om någon har xbox eller ps3 koder över tar jag gärna dem kanske man kan få en comparison 48 timmar tidigare.

Annars är spelet mycket bättre nu än vad det var under alphan rekylen är högre med.

Permalänk
Medlem

Livestream från betan http://t.co/LAxsRRv3

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

2500k och 570 maxar betan

Visa signatur

CPU: i5 3570k@4.2GHZ CPU kylare: Hyper 212+ med 2st Scythe GentleTyphoon 1850rpm GPU: ASUS GTX 1060 Strix 6GB MOBO: Asrock z77 Extreme4 PSU: Corsair HX650W 80+Gold RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz Låda: Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Någon annan som reagerar över nissen som sänder det här http://www.own3d.tv/NetcodeSource#/live/99558

Han är medic skiter i att återuppliva utan tänker bara på kills herregud BC2 flashback

Han försökte ressa för ett tag sen men det verkade inte funka för honom,. han kanske gav upp med o försöka

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Fan va besviken jag är, spelet ser ju sjukt fult ut ??? ..grafiken är inte bra alls ?? ..och varför går det inte att sätta på 3d saken i vänster spalt i grafikinställninger..hade stora förhoppningar..sjukt besviken.

Permalänk
Skrivet av krrjon:

Har kollat på honom ett tag nu. Man blir frustrerad.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Skrivet av Mathemoto:

Köpte Medal of Honor Tier 1 till Xbox 360 för ett bra tag sedan. Förväntade mig min beta nyckel idag och plötsligt dyker det ner en PC nyckel med beskrivningen "som tack för att du förbokat Battlefield 3". Det lustiga är att så är inte fallet, jag har inte förbokat spelet till PC. Och medan vännerna fått sin Xbox 360 nyckel så sitter jag på en PC nyckel. Och inte nog med det, jag lyckas inte komma in på någon server, "joining server" utan ytterligare händelser. Bra dag detta.

Har en 360 nyckel och vill ha en till PC, byta? Kan skicka min först så du får det bekräftat att den är äkta.

Permalänk
Medlem

Code 2 error kan inte spela YAYYYYYYYYYYYYY vad betyder det ens?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Spelat ~ 1 timme nu.

Spelet i sig är väl sådär. Gillar faktiskt bc2 mer just nu.
Massor av buggar! Tur det är beta.
Saker jag märkt:

Svarta fönster.
Ingen "splash" i vattnet när man skjuter
När en raket träffar en vägg säger de typ bara poff och en liten svart prick efter.

Iaf battlelog suger, gillar det verkligen inte.

Kör i 6000*1080 och har väl runt 60 fps på high/ultra med 2 st 580.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Fan va besviken jag är, spelet ser ju sjukt fult ut ??? ..grafiken är inte bra alls ?? ..och varför går det inte att sätta på 3d saken i vänster spalt i grafikinställninger..hade stora förhoppningar..sjukt besviken.

Låter som ett SBS-problem.