Battlefield 3 Beta öppnas för alla

Permalänk
Skrivet av jacke910:

Kanske för att alla servrar är fulla?

det står ju inte att dem är fulla.... söker på servrar som inte är fulla.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaFisk:

Måste säga att med tanke på alla problem ni andra har haft måste nog jag haft världens tur haha
tankade origin snabbt, registrerade mig, laddade hem spelet och spelade 5 minuter. allt det på under 1 timme... nu kommer det roliga

Jag sitter på mobilt bredband

Älskar er också grabbar

Måste nog säga att jag tolkar ditt inlägg på ett annat sätt!
Jag tolkar det så här: Jag fixade det. men det gjorde inte du. ha ha ha ha du är kass!!!!!!

Bara så retligt för alla som inte fixade det, och som du märker i tråden, så är det många som har problem!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Riktigt jevla kass origin gå dö *rage* ^^ Om någon har ett förslag så säg till gärna, sen för övrigt. Hur
hittar jag andra servrar ?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Funkade bra, utom lite klipping grafikfel.
Men inte min typ av spel.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

ja de verkar som att alla servar är fulla
tyvärr får lira imon eller nått ist

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av martin_opell:

förbannade skit spel dom kan inte ens göra en beta som man kan joina en server på..... testat 100+ servrar nu trycker man join händer fan ingenting. trycker man quickmatch samma där...

Haha så tänkte jag med spelade precis klart 1 game sen crash. Sedan kunde jag inte spela mera. Ingen mer tid

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av shqiptari:

ja de verkar som att alla servar är fulla
tyvärr får lira imon eller nått ist

finns gott om plats tryck på Quick match ska du allt få se att det finns plats Har det så roligt

Permalänk
Medlem

Care to comment?

Visa signatur

NZXT H2 | Intel i5 2500K | MSI gtx 570 (Twin Frozr III) @930Mhz | 8 gb, 1600 mhz Vengeance | Corsair HX 650 | Asus Z68V-pro | Corsair SSD Force series, 60 gb

Permalänk
Medlem

hahahaha!

Visa signatur

_________________
Spelburk -sb-2600k | H70 | Asus p8p67 pro | 1600mhz cl 8 a-data | Gtx470 | Corsair hx850 | 500wd black / 2 tb ecogreen / 2 tb Elemental | R3 - HTPC - sb-2100t | MSI P67A-C45 | Corsair 1600mhz | HD4890 | 320gb | Antec 1200 | fractal integra 400w.
LG 46"LD550N | logitech z5500

Permalänk
Medlem

Inte så roligt alls, blir inget köp. Kanske hade de övertygat mig om de slängt in lite fordon i spelet men nää känns inte värt att betala 3-400 kronor och chansa..

Permalänk
Medlem

Jag kan inte säga mer än att DICE har gjort BF allt bättre, bf2 var ok men BF3 är helt stört kul... kan inte vänta tills fullversion men men sjukt bra PROVA!

Permalänk
Medlem

bara jag som är efterbliven eller fick ni också känslan av att man spelade bad company 2? Ingen skillnad alls.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Inte så roligt alls, blir inget köp. Kanske hade de övertygat mig om de slängt in lite fordon i spelet men nää känns inte värt att betala 3-400 kronor och chansa..

Visst driver du?

Permalänk
Medlem

Spelar på Xboxen, Har min NAT: Strict, ändå hittar jag matcher på mindre än 5 sec.

<3 DICE <3

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

BTW så kommer jag absolut inte lämna Black Ops för det här spelet... inte en janne

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Hon är ju dum i dinkel-brödet... DICE är ett SVENSKT företag.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Blev lite besviken på det grafiska, men det är ju trots allt en beta. har problem med suddiga texturer i miljön som jag blir mer irriterad av. allt går i 60 fps på ultra iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Hon är ju dum i dinkel-brödet... DICE är ett SVENSKT företag.

Haha, jo jag vet. Det var just därför det var så förbannat kul att läsa bilden och snabbt komma fram till den liknande slutsatsen, "......Vad gör hon utanför köket?"

Visa signatur

NZXT H2 | Intel i5 2500K | MSI gtx 570 (Twin Frozr III) @930Mhz | 8 gb, 1600 mhz Vengeance | Corsair HX 650 | Asus Z68V-pro | Corsair SSD Force series, 60 gb

Permalänk

Alla ni som upplever problem att connecta till en server första gången; logga ut från "webbläsarsidan" och logga in igen. Då borde det fungera.

Permalänk
Medlem

Spelet kraschar efter ett par minuter för mig. Annars fungerar allt bra.

Permalänk

Helvete vad det är FÖR lätt att spela som sniper! Man kan ligga i ett buskage och plocka 5-6 st hur lätt som helst, man är super stabil hela jävla tiden. Nej, detta kommer säkerligen förstöra en hel del banor då super frag-kåta nördar med spretigt hår kommer ligga i buskar hela rundan och plocka frags och sedan ej bry sig om objektiven, samtidigt som man förstör upplevelsen för de som inte spelar sniper (då man konstant måste ligga ner när man rör på sig).
Enligt min mening - DRYGT och jobbigt i längden.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Inte så roligt alls, blir inget köp. Kanske hade de övertygat mig om de slängt in lite fordon i spelet men nää känns inte värt att betala 3-400 kronor och chansa..

Bara så att du vet så finns det fordon på många maps. Testa att komma in på en server med Caspian Border, där finns det massa fordon!

Läste den jag med, så klockren

Nån som har senaste lösenordet till Caspian Borders servrarna? Får inte "shoppingcartsareagoodride" att fungera, den klagar på fel lösenord.

Kan man byta in-game namn? Hur isf?

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nembo:

Spelet kraschar efter ett par minuter för mig. Annars fungerar allt bra.

Jag Lol'ade i RL.

Visa signatur

[ CoolerMaster HAF 912+ ] [ Corsair TX 650W V2 80+ Bronze ] [ Intel Core i5 2500K 3,3GHz ] [ GTX 570 1280MB 732MHz ]
[ Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE ] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ MSI P67A-C45 B3 ] [ Windows 7 x64 Home Premium]

Permalänk
Skrivet av onYYx:

bara jag som är efterbliven eller fick ni också känslan av att man spelade bad company 2? Ingen skillnad alls.

Ja, du är efterbliven. Detta är faktiskt en hel del annorlunda, speciellt hur lätt man dödar folk osv.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Den enda gången spelet kraschar är när man kör Caspian border och det är i slutet Annars funkar det prima!

Permalänk
Medlem

- Spelet krashar massor
- Folk utnyttjar buggar där man hamnar under marken och kan skjuta ihjäl folk utan att bli sedd (!?)
- Man kan kniva en snubbe 5 gånger utan att han dör
- Man kan inte ändra grafikinställningar utan att vara mitt i spelet och dör du under tiden förlorar du alla inställningar då den jävla spawn-menyn tvingar bort allt så man kan INTE finjustera något alls utan man måste ändra allt SNABBT som fan. Dog 6 gånger då jag försökte justera muskänsligheten. Tog ca 7 minuter att få ner den på acceptabla, dock långt ifrån bra, inställningar.
- Man spawnar ofta mitt i en eldstrid
- Granatspam och raketgevär överallt
- Campa eller dö hela tiden - välj en av dessa.
- Endast 1 bana utan fordon - den andra går det inte att komma in på då ALLA servrar är fulla
- Hemska grafikbuggar och andra buggar som jag nog inte ens behöver nämna då ni som kör betan säkert upplevt dom redan...

skulle kunna fortsätta men det känns som jag klagar för mycket.

Många kommer säkert svara med något i stil med "det är ju bara beta", dock svarar jag då med att detta känns mer som en alpha-version.

Sen att man måste installera Origin + webbläsar-plugin är inte så kul heller.

Jag hoppas verkligen fullversionen blir bra. Kanske värt ett köp då. Dock tror jag inte jag kommer köra så mycket på betan.
Spelet kommer ner som lägst till 30FPS på min laptop (sign) med allt på max dock ingen AA, AFx4 och SSAO istället för HBAO, 1920x1080. Dock ligger den nästan konstant på 30, nästan aldrig mer, ALDRIG (!?) mindre.

... det var inte så snyggt som jag hade förväntat mig heller :V

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

bara jag som är efterbliven eller fick ni också känslan av att man spelade bad company 2? Ingen skillnad alls.

Som inbiten BC2 spelare skulle jag snarare säga att det känns mer som COD än BF... Vem på dice tog bort den enkla customizations menyn från BC2? Jag vill inte gräva mig igenom 30 menyer för att välja till ett 4x sikte eller foregrip. En meny tagen rakt av från COD känns det som.

Permalänk
Medlem

För att komma in på Caspian Border banan använd "shoppingcartsareagoodride" som lösen.. alla är fulla..men tjatar man så kommer man in

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Skrivet av Majora:

- Man kan inte ändra grafikinställningar utan att vara mitt i spelet och dör du under tiden förlorar du alla inställningar då den jävla spawn-menyn tvingar bort allt så man kan INTE finjustera något alls utan man måste ändra allt SNABBT som fan. Dog 6 gånger då jag försökte justera muskänsligheten. Tog ca 7 minuter att få ner den på acceptabla, dock långt ifrån bra, inställningar.
- Man spawnar ofta mitt i en eldstrid
- Granatspam och raketgevär överallt
- Campa eller dö hela tiden - välj en av dessa.
- Endast 1 bana utan fordon

Jag håller med dig till fullo på dessa punkter. Även om det är en beta version så känns själva "spel-känslan" inte riktigt lika bra som jag trodde, något jag tror en skarp version inte kan fixa. Den är väldigt intensiv, men det kan bli för mycket ibland. Håller helt med dig att man antingen måste välja över att campa eller att dö i 99 fall av 100 sekunden man uppenbarar sig.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

Oj oj oj vilken spelkänsla

Laddat ner senaste drivrutiner från nvidia här snackar vi headshot alltså
Det är stor skillnad mellan 2:an och 3:an

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5