Permalänk
Medlem

Gud vilket gnällforum!

Som många andra redan har skrivit så är detta en TESTversion. Sluta vara sådana neggon och utvärdera den färdiga produkten istället!

/ Grim

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk

Tycker att det buggar en del med ljudet ibland i tunnelbanan att någon peprar som en idiot men man hör inget pang så dör man.

Sen tycker jag även att väldigt många sitter och kampar i buskar och gräs med sniper vilket heller inte får någon känsla (dock inte spelets fel utan banan)

Overall tycker jag spelet funkar bra enda riktigt sötrande är att ljudet kan bugga till sig men det ändrar sig nog till release

för övrigt riktigt kul!

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Skrivet av anon142576:

Ja, bc2 tog ju bara mer än ett halvår att patcha upp helt.

Och BF2 tog ungefär detsamma innan de blev någorlunda. känns som ett genomgående tema för dice.

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem

Jag tillhör också en av de som hoppades på ett nytt, bättre bf2, men inser nu att detta inte är fallet.
MEN, klagar inte, för tycker faktiskt att det är sjukt kul!

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grim2you:

Gud vilket gnällforum!

Som många andra redan har skrivit så är detta en TESTversion. Sluta vara sådana neggon och utvärdera den färdiga produkten istället!

/ Grim

Och vad är en TESTversion?

En månad innan release så är spelet klart och man utsätter spelet och framförallt servrar för stresstest. Samt nya saker som origin och gamebrowser och sånt för att se hur det fungerar i skarpt läge. Det finns ingen som helst chans att de inför någon ny design i detta läge. Eller ändrar befintlig.

Buggar så som att man faller genom marken och att handgranater fastnar i löven, etc, kommer förhoppningsvis att fixas till, men andra saker som är rena speldesign problem? Aldrig.

Men att ett beta spel har buggar fattar nog alla. Men däremot kan man tycka att vissa problem är så stora att de verkligen borde ha fixats i alpha och sedan kan man reagera över mängden buggar som heller inte borde finnas i en öppen beta, en månad innan skarp release.

Fast, hur kan de ha missat att handgranater fastnar i lite löv? Mycket märkligt att något sådant uppenbart har passerat ett alphatest. Kanske är tänkt att fungera så.

Och tyvärr tycker jag att speldesignen är kass, det är alldeles för mycket BC3 och alldeles för lite BF3.

Permalänk
Medlem

Måste få kommentera... Jag är trådskaparen o det är riktigt roligt att se att det är bra respons i tråden! Hoppas den håller sig levande till riktiga releasen av spelet.. Då kanske man inser att allt vi har skrivit här varit ren skit snack och rent av smutskastat ett riktigt bra spel!
Må jag vara tjatgubbe som vissa påstår.. JAG ÄR FULLT MEDVETEN OM ATT DETTA ÄR EN BETA och att många "buggar" åtgärdas.. Men utifrån BETA perspektiv så håller det inte måttet!
Visst har spelet sina tjusningar, men det har även andra spel, och som alla vet är vi snart inne i 2012 å då förväntar man sig inte enbart "OJ KOLLA GRAFIKEN, explosionerna är helt grymma" eller oj vilket ljud spelet har... Jag föredrar hellre en sämre grafikupplevelse och mer känsla i spelet.. Men det kanske är bara jag...
/Emil

Visa signatur

Trotjänaren: Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus 4060 rtx 8gb|16GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl8|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://www.3dmark.com/spy/55598795

Nya: Ryzen5 9600x@Stock|ASUS ROG Strix X870E-E Gaming WIFI|Intel b580 ARC|G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB|Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB|Nätdel Corsair RMx Series RM850x

Permalänk
Medlem

hur långsamma tror ni dice är?..dom jobbar 24/7 försjutton med spelet. så länge ni skriver in till deras forum kan dom fixa saker. dom har redan fixat en 10tal saker till färdiga spelet som har krånglat här i betan

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av barbafarsan:

Och BF2 tog ungefär detsamma innan de blev någorlunda. känns som ett genomgående tema för dice.

BF1942 var ospelbart vid release pga warping, BFVietnam hade sin ökända M60/LAW klass som förstörde hela balansen och för BF2142 föll man hela tiden igenom Titanen.

Vadå genomgående tema?

Permalänk
Medlem

Testade en halvtimme till och jag blir bara mer och mer förbannad. Vilka jävla nötter, när en match är slut så tvingas man sitta och titta på dessa jävla utmärkelser å ribbons å skit, sakta går det också givetvis. Går inte att avsluta spelet heller när man vill utan man måste vänta tills matchen brakar igång. Upplever dessutom alla dessa animationer mer och mer irriterande, seeeeegt!

Till råga på allt så måste man dessutom vara inne i en match för att kunna gå in i exempelvis options menyn?!?! Hur i helvete tänkte ni då?

Nä inte fan är detta Battlefield. Tack DICE för att ni inte tror på er själva utan kukar ur fullständigt i er jakt på att försöka ligga med alla COD fans. Stort jävla ANUS från mig! Hela spelet är enbart yta. Fy fan vad besviken jag är på detta...

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

hur långsamma tror ni dice är?..dom jobbar 24/7 försjutton med spelet. så länge ni skriver in till deras forum kan dom fixa saker. dom har redan fixat en 10tal saker till färdiga spelet som har krånglat här i betan

10 tals saker är 100 för få.. Hela upplägget är pinsamt, allt från webbaserade server research.. DICE! Jag är beredd att köpa spelet, om allt är i min smak.. Annars får jag lira WIC vilket är ett helt annat spelstil ,strategi spel , men spelet har mer känsla

Visa signatur

Trotjänaren: Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus 4060 rtx 8gb|16GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl8|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620

Nya: Ryzen5 9600x@Stock|ASUS ROG Strix X870E-E Gaming WIFI|Intel b580 ARC|G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB|Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB|Nätdel Corsair RMx Series RM850x

Permalänk
Medlem

Allright, jag ville inte uttrycka mig angående betan efter 6 timmars spelande. Men nu har jag lirat en hel del och jag är över förväntan nöjd med betan.
Läser jag era inlägg av alla dessa buggar så vet jag inte om jag haft grym tur eller något. Jag lirar ihop med min bror och några polare och ingen av oss har varit med om de buggar alla talar om här. Det enda jag stött på är att granaterna fastnar i buskar/väggar och att man blivit skjuten genom någon sten ett par gånger men det kan jag leva med utan problem, inte något att bråka om. Det är en beta trots allt.

Falla under marken hände mig en enda gång och då skratta jag mest åt komiken av det. Men inget jag störde mig på sedan.
Att få DC verkar många få, ingenting som stört mig eller de jag spelar med heller för den delen (kör ändå med uPnP på).

Dock ska det tilläggas att jag har totalt lirat på ungefär 5 servers, 2 av dessa var Caspain Borders, 3 Metro då. 2 av dessa Metro servrar spelar jag regelbundet på nu ihop med min bror och mina vänner då. Och på dessa 2 servrar har jag inte fallit under marken, blivit skjuten genom sten osv. Det har bara hänt på den 3e Metro servrarna.

Känns ibland som om det skulle vara server relaterat med latency eller någonting.

Hur som helst, med allt sammanfattat så är jag grymt nöjd med betan och ser ännu mer fram emot spelet nu än vad jag gjorde tidigare.
Hatten av för DICE.

- Jag gillar också hur TS skrivit några inlägg upp att han är TS, även i den allmänna tråden angående BETAN... Han måste vara jätte stolt

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Testade en halvtimme till och jag blir bara mer och mer förbannad. Vilka jävla nötter, när en match är slut så tvingas man sitta och titta på dessa jävla utmärkelser å ribbons å skit, sakta går det också givetvis. Går inte att avsluta spelet heller när man vill utan man måste vänta tills matchen brakar igång. Upplever dessutom alla dessa animationer mer och mer irriterande, seeeeegt!

Till råga på allt så måste man dessutom vara inne i en match för att kunna gå in i exempelvis options menyn?!?! Hur i helvete tänkte ni då?

Nä inte fan är detta Battlefield. Tack DICE för att ni inte tror på er själva utan kukar ur fullständigt i er jakt på att försöka ligga med alla COD fans. Stort jävla ANUS från mig! Hela spelet är enbart yta. Fy fan vad besviken jag är på detta...

Vadå vänta? Tryck ALT+Enter och kryssa ner spelrutan.. Du behöver inte vänta tills nya rundan börjar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Vadå vänta? Tryck ALT+Enter och kryssa ner spelrutan.. Du behöver inte vänta tills nya rundan börjar.

Tack, hade jag ingen aning om! Blev bara mer å mer förbannad när jag försökte avsluta eländet...

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk

Efter att bara ha testat betan litegrann så tycker jag det ser ut att bli riktigt bra!

Jag har spelat alla BF-spel på PC från BF2 inkl alla tillägspaket och tyckt att samtliga varit bra och roliga att spela. Alltid lika kul att testa ett nytt BF-spel!

Jämför framförallt med BC2 nu eftersom det är det jag spelat på senare tid.
Vad jag gillar med BF3:
• Bra känsla i vapnen. Lite mer kraftigare och random rekyl som gör att det inte är lika lätt att skjuta folk som i BC2. Där ”duttade” man bara lite med M60n, man behövde inte ens justera aimet mellan salvorna för siktet hoppade snabbt tillbaka till utgångsläget. Spelade heller ingen roll att man stod upp direkt.
• Långsammare spel som kräver lite mer genomtänkt strategi.
• Gubbarna rör sig lite mer verklighetstroget. Man är lite ur balans när man precis har hoppat över ett staket t ex. I BC2 kunde man hoppa, springa och göra vad som helst utan att det blev sämre träffsäkerhet. Nu går det inte längre att bara tokspringa.
• Träffsäkerheten hos vapnen verkar påverkas mer om man är insomad, sitter på huk, ligger ner eller har bipod jämfört med BC2.
• Det går snabbare att ha ihjäl folk. Lite mindre Doom/Quake över det hela. I BC2 kunde man komma upp i ryggen på en grupp på 4 pers men ändå bara lyckas ha ihjäl 2 av dem just på grund av att det tog rätt lång tid innan man hade ihjäl en fiende och då hann folk reagera. I BF3 kan man ha ihjäl alla 4 på ett par sekunder utan att tömma ett helt assaultmagasin ens.

Tycker sakerna ovan främjar smart spelande och teamwork. Har blivit en del sköna eldstrider i t ex sista delen av tunnelbanestationen på Metro. Hade det varit i BC2 hade nån bara rusat fram som Rambo och eldstriden hade varit över ganska snart. Men i BF3 blir det lite av ett ställningskrig och man får söka skydd bakom saker och sakta arbeta sig framåt.

Jag tror BF3 kommer bli superkul! (Som jag har tyckt om varje nytt BF-spel iofs )

Permalänk
Medlem

En annan irriterande sak är att jag på 2 dagar fått 4 påminnelse mail att jag ska testa BF3BETAN.
hahahaha, nej tack jag har faktiskt redan raderat eländet från datorn, kan DICE sluta spamma min mail, snart dyker det säkert upp ett virusmail, haha.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Alt-tab har också fungerat, sedan isådär 1990.

Jo visst, tänkte inte på det då det inte hör till vanligheterna att avsluta spel på detta sätt. Förlåt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grim2you:

Gud vilket gnällforum!

/ Grim

Nu tycks du ha missat att tråden är NU och färdig produkt den 25:e!

Mitt inlägg tar hänsyn till att det är en beta, samt vad jag tror blir åtgärdat i färdig produkt. Spelkänsla.. fysikmotor tror jag inte riktigt de kommer att åtgärda.

De hade världens bästa koncept i BF2: Många players, många val, många fordon. Nu behövdes det några enkla och självklara förändringar:

1: Bättre grafik. Resultat: Visst, men den är inte 2012, utan 2008. FAIL!
2: Mer realism i fysiken. Resultat: MINDRE realism i fysiken, mer scriptat mm. FAIL!
3: Ännu fler val. Resultat: 64 p max.. troligtvis mindre fordon. FAIL!
4: MMORPG-inriktning på spelarkaraktären för ökat engagemang. Resultat: Myriader av meningslöst tjafs... istället för tvingande poängfördelningar på specifik klass.. rutinkrav för fordon mm etc. De kunde göra så mkt... de gjorde en COD 4-ish dumhet med massa trams. Om jag i början av en rond tar en toarulle och sätter mig i en buske och skiter ronden ut får jag garanterat 43 ribbons och en toarullförlängare. FAIL!

Permalänk
Medlem

Tycker bra om spelet hittils och det fungerar bättre nu än det gjorde på Early Access då terrängbuggen var närvarande.
¤ Ljudet är helt spektakulärt!
¤ Grafiken är ändå helt okej för att vara den mediuminställningen som sägs köras (även om valen för Low/Med/Hi/Ultra finns närvarande i grafikinställningarna)
¤ Då man dör hur lätt som helst (som i riktiga livet) är teamwork A och O (kan även vara en dålig sak om man mest kör solo).
¤ Metro är en stor bana och verkar ge många intressanta möjligheter.

Är en novis inom BF serien så ta mina åsikter med en nypa salt. Har fortfarande jättemycket att upptäcka

Några jobbiga saker är att:
¤ Jag fått Out of memory krash (trots 2GB VRAM och 6GB RAM)
¤ Det finns ingen keybindning för chat (även om det verkar gå att chatta)
¤ Vsync fungerar inte
¤ Behöva använda webbläsaren för att få igång spelet. Måste man köra via Origin? Antar iofs att det är en vanesak.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Nu tycks du ha missat att tråden är NU och färdig produkt den 25:e!

Mitt inlägg tar hänsyn till att det är en beta, samt vad jag tror blir åtgärdat i färdig produkt. Spelkänsla.. fysikmotor tror jag inte riktigt de kommer att åtgärda.

De hade världens bästa koncept i BF2: Många players, många val, många fordon. Nu behövdes det några enkla och självklara förändringar:

1: Bättre grafik. Resultat: Visst, men den är inte 2012, utan 2008. FAIL!
2: Mer realism i fysiken. Resultat: MINDRE realism i fysiken, mer scriptat mm. FAIL!
3: Ännu fler val. Resultat: 64 p max.. troligtvis mindre fordon. FAIL!
4: MMORPG-inriktning på spelarkaraktären för ökat engagemang. Resultat: Myriader av meningslöst tjafs... istället för tvingande poängfördelningar på specifik klass.. rutinkrav för fordon mm etc. De kunde göra så mkt... de gjorde en COD 4-ish dumhet med massa trams. Om jag i början av en rond tar en toarulle och sätter mig i en buske och skiter ronden ut får jag garanterat 43 ribbons och en toarullförlängare. FAIL!

Äntligen! Tack.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Nej du har fel. I en beta version så tester man spelet, kollar vad som kan vara fel och sånt. Varför skulle nån vilja beta testa en version där man redan vet dom flesta buggarna? framför allt när det är bara 2 veckor kvar av "betan" Att kalla det open beta drar mer folk än att släppa en vanlig demo, och det är enda anledningen att BC3 kallas beta.

Kolla gärna http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1045883-maste-vi-kalla-det-beta/ Där har jag listat lite fler anledning till varför det här inte är en beta.

Återigen, belasta multiplayerserverna. Och nej, jag syftar inte på EA/DICE's utan "de andra 99%" du hela tiden snackar om. Även om de inte hinner implementera alla bugfixar från den feedback de får från spelarna till denna, så finns det ju nåt som heter patchar som kan komma efter en fullversion av spelet. Om de säger att de fixat de buggar folk tjatar om så är det väl bara bra? Obefogat gnäll.
Men om det nu är så viktigt för dig att kalla detta för en demoversion och inte en beta så kan vi göra det.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Hamzta:

Då kanske du ska ta och läsa om tråden.
Och vart skrev jag att jag får mindre fps i 1680x1050? Eller 1600x900?

I det inlägget jag citerade
Eller du kanske inte vet att fpsen brukar bli lägre när man höjer upplösningen

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk

Jag tycker att det är ANUS...tröttnade på Betan efter 10 min....tyckte det påminde om MOHA...och de´n skiten tröttnade jag på en dag! Nej mig får dom inte som kund...det blir att vänta på MW3 istället.

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jodå, k för teamchat och j för allchat, sen finns det squadchat också som jag inte har använt mig av.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

jag ser nog inte sån ENORM skillnad jämnt emot BF2 om jag ska va helt ärlig, men åt andra sidan så tycker jag att den ger en enorm känsla när man väl spelar det faktist! Jag har själv en super dator och kör på den högsta grafiken atm och tycker att det ser lite fjantigt ut men som sagt.. jag litar fullt på DICE att dem kommer att leverera så som dem har lovat när väl spelet kommer ut.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Mocka:

Tycker bra om spelet hittils och det fungerar bättre nu än det gjorde på Early Access då terrängbuggen var närvarande.
¤ Ljudet är helt spektakulärt!
¤ Grafiken är ändå helt okej för att vara den mediuminställningen som sägs köras (även om valen för Low/Med/Hi/Ultra finns närvarande i grafikinställningarna)
¤ Då man dör hur lätt som helst (som i riktiga livet) är teamwork A och O (kan även vara en dålig sak om man mest kör solo).
¤ Metro är en stor bana och verkar ge många intressanta möjligheter.

Är en novis inom BF serien så ta mina åsikter med en nypa salt. Har fortfarande jättemycket att upptäcka

Några jobbiga saker är att:
¤ Jag fått Out of memory krash (trots 2GB VRAM och 6GB RAM)
¤ Vsync fungerar inte
¤ Behöva använda webbläsaren för att få igång spelet. Måste man köra via Origin? Antar iofs att det är en vanesak.

J använder man för att chatta.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

COD ?

Tänkte bara säg att jag höll på o skratta ihjäl mig när jag såg att vissa COD lirare hade gett in sig i debatten, särskillt att en poängterade att MW3 är bättre än

betan av BF3.

När jag såg MW3 trailern tänkte jag, va i helvete, har dem fortfarande samma grafik som i dem 4 tidigare spelen ?

BF3 kommer att äta MW3 på alla nivåer, håll och kanter. Det är fan bara att hålla i sig när slutresultatet kommer.

Blow me away Dice!

Visa signatur

Core i5 3.4 ghz, gtx 580, Corsair dominator 1600 mhz 8gb,

Corsair hydro h80, Corsair Graphite 600T, Asus P6T Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av joYchez:

Jodå, k för teamchat och j för allchat, sen finns det squadchat också som jag inte har använt mig av.

Skrivet av MrAdde:

J använder man för att chatta.

Tack så mycket men är jag blind eller något för inte hittade jag detta ni skrev i Options -> Keybindings ?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

75% anus
25% bra

Större delen av anus är pga hitboxen/registration som efter 9 år fortfarande suger. Helt jävla pinsamt hyr in ett företag som kan fixa en ordentlig jävla nätkod SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT när de andra FPS spel lyckas

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

någon annan än jag som hatar tactical light?
Känns aaaaningen överdriven i fullt solljus och det hjälper inte fast hur många mag man matar mot ljuset.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Jag tycker att det är ANUS...tröttnade på Betan efter 10 min....tyckte det påminde om MOHA...och de´n skiten tröttnade jag på en dag! Nej mig får dom inte som kund...det blir att vänta på MW3 istället.

Samma här, kommer lira BFBC2 tills Mw3 kommer