Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limo:

De har uttalat sig igen och sagt att man ska kunna ha fler än en profil

Inte enligt Daniel Matros

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Det var 5 dagar sen, de kanske har ändrat sig.

Permalänk
Skrivet av Oskalliator:

Jag måste säga att jag är besviken. Jag hade hoppats på en mer pampig orkester version i likhet med originalet 1942. Tekno är skit.

Permalänk
Skrivet av Limo:

De har uttalat sig igen och sagt att man ska kunna ha fler än en profil

Källa på det? jag skulle gärna vilja ha det bekräftat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Källa på det? jag skulle gärna vilja ha det bekräftat.

De har hunnit ändra sig igen sedan jag läste det ser jag nu

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

Jag kan ju förstå er som har barn som vill lira, men är det inte roligare att spela tillsammans med barnen på vars en dator i multiplayer i vilket fall? Dessutom är det ju faktiskt 18-årsgräns på spelet, just saying...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

10 dagar kvar, awesome

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag kan ju förstå er som har barn som vill lira, men är det inte roligare att spela tillsammans med barnen på vars en dator i multiplayer i vilket fall? Dessutom är det ju faktiskt 18-årsgräns på spelet, just saying...

Rekommendation, snarare än gräns.

Sen tror jag det blir väldigt dyrt att köpa både dator och spel till alla

Jag kom på att jag läst på twitter att man kommer kunna förladda spelet så att deras servers inte överbelastas på releasedagen, gäller detta endast dem som köpt digitala kopior, eller kommer det gälla alla?
Det skulle väl börja nu på fredag tror jag

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag måste säga att jag är besviken. Jag hade hoppats på en mer pampig orkester version i likhet med originalet 1942. Tekno är skit.

Jag håller med dig. Intro-låten till '42 är riktigt fläskig

Permalänk
Medlem

10 dagar kvar!

Väntar otåligt samtidigt som jag lyssnar på gamla låtar som tar en tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockepeter:

Varför släpps BF3 tidigare i Nordamerika än i Europa?

Frågade EA chatten om det stämmer att BF3 släpps tidigare i USA, hennes svar efter en lång tids väntan:

Hon ser bara ett releasedatum: 25:e oktober. DÄREMOT så börjar pre-loadingen redan 21:a (nu på fredag!!!), dessa lyckliga får information via mail.. antar det är så att dom vill sprida ut så det inte blir "överbelastat"

Man kan heller inte skapa nytt soldatnamn som alá BC:2, det är Origin accountet som gäller... I mitt fall är det riktigt dåligt då mina 2 BF3 accounts heter "Oceal" & "0ceal", då jag trodde det gick att ändra alt. skapa soldater senare. DÅLIGT!

här är kriterierna som krävs för att få byta:
http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5752

Visa signatur

1] Arc mini | Z97 | i7 4770K @ 4.4 | CM 212 | R9 290 Tri-X | 2x8GB 1600MHz | HX750 | 840 EVO 250GB + FORCE 128GB | W8.1 | Benq W1300 @ 104"
2] Node 304 | Z77 | i5 2500K @ 4.4 | Noctua NH-U9B | R9 290 Tri-X | 2x4GB 1600MHz | HX650 | FORCE GT 128GB | 3.0 TB | W7 | Philips 50"
3] Dell XPS 13 7500U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ori:

Frågade EA chatten om det stämmer att BF3 släpps tidigare i USA, hennes svar efter en lång tids väntan:

Hon ser bara ett releasedatum: 25:e oktober. DÄREMOT så börjar pre-loadingen redan 21:a (nu på fredag!!!), dessa lyckliga får information via mail.. antar det är så att dom vill sprida ut så det inte blir "överbelastat"

Man kan heller inte skapa nytt soldatnamn som alá BC:2, det är Origin accountet som gäller... I mitt fall är det riktigt dåligt då mina 2 BF3 accounts heter "Oceal" & "0ceal", då jag trodde det gick att ändra alt. skapa soldater senare. DÅLIGT!

här är kriterierna som krävs för att få byta:
http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5752

Rörande Origin ID, se här:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1049989-aend...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag kom på att jag läst på twitter att man kommer kunna förladda spelet så att deras servers inte överbelastas på releasedagen, gäller detta endast dem som köpt digitala kopior, eller kommer det gälla alla?
Det skulle väl börja nu på fredag tror jag

Jag vet inte, men jag misstänker att du åtminstånde måste kunna regga din cdkey för att kunna preload, och om du kan regga din cdkey har du nog ingen användning av preload ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Jävla moralkärring på aftonbladet. Drop dead förfan.

”en mes som inte kan skilja på, att den uppiggande och spännande actionupplevelsen i fantasins krigsspel bara är en härlig verklighetsflykt från vardagens tristess”.

Detta var allt hon behövt läsa och hållit käften.. Jag kan fan inte kontrollera mig när sådant skrivs eller pratas om.

Känner du ofta så här? Att du blir så arg att du inte kan kontrollera dig? Spelar du mycket våldsamma spel?

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Lite helikopterflygning

Några finnar som vet hur man ska använda helikoptern i Caspian. Själv dog jag inom en halvminut efter jag hoppat in i en helikopter...

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

ursprungliga 1942-temat är ju asbra

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

Definitivt, jag älskar det. Tycker det är synd att de förstört låten på alla spel efter '42.
Ännu häftigare är att höra det live, framfört av en riktig symfoniorkester!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakwetu:

Några finnar som vet hur man ska använda helikoptern i Caspian. Själv dog jag inom en halvminut efter jag hoppat in i en helikopter...

http://www.youtube.com/watch?v=VJ84trKx12A

Grym flygning!

Blir spelsugen NU!!

Permalänk

Släpps spelet den 25:e nu? Hade för mig att det var den 28:e...?

Visa signatur

Herbert Spencer-"Allt går från enkelt till komplext"
Ta bort chassit och se efter.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humanisten:

Släpps spelet den 25:e nu? Hade för mig att det var den 28:e...?

25:e i USA, 27:de i Europa.

Permalänk
Medlem

Förutom Storbrittanien, Tjeckien, Ungern, Italien och Belgien där det är den 28:e och Japan den 2:e

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Jag beställde limited edition på spelbutiken.se och dom sa den 28:e då. Nu står det den 27:e på vanliga versionen, dom verkar inte ha limited kvar så kan inte kolla om det ändrats. Men ja, varför skulle limited släppas en dag senare?

Längtar! Har en helt ny dator som ska byggas ihop inför BF3

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall man kan skriva in cd-key:n från den fysiska kopian av BF3 i Origin och ladda ned spelet? anledningen att jag vill göra detta är för att man isf slipper använda 5gb extra.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Någon som vet ifall man kan skriva in cd-key:n från den fysiska kopian av BF3 i Origin och ladda ned spelet? anledningen att jag vill göra detta är för att man isf slipper använda 5gb extra.

Det ska gå. Fungerar med Bad Company 2.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15 CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Det ska gå. Fungerar med Bad Company 2.

Varför skiljer det 5gb?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

Varför skiljer det 5gb?

Skulle kunna vara piratskyddet eller nåt...

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

Personligen så gillar jag 2142 temat bättre... Mer episkt.

Permalänk
Medlem

Hoppas man kan confa joysticken sen... tycker det är grymt kul att flyga, och är ganska bra på det med joystick... men med mus/tangentbord blir jag rena självmordsbombaren, ingen koll alls! hä hä

Permalänk
Medlem

Är jag den enda som tänkte på vad jag valde för Origin namn utifall att man inte skulle kunna ändra?

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur folk kan va så kassa och flyga me mus och keyboard... ?? du gasar me W och svänger me musen ??