Köper grejer nästan dagligen från Dustin till jobbet, aldrig några problem, grejerna kommer efter högst 2 dagar, Köper även mycket från Dabus, aldrig några problem där heller..
Privat köper jag från Mycom över disk(15 minuters resa från jobbet) .
Beställde ett grafikkort i Onsdags från DB, kollade status idag, dom hade lyckats plocka ned varan från lagerhyllan och lagt den på packbänken ( Ordern enligt ovan har levererats ut från vårt ordersystem, och ligger i kö för packning och leverans.
Det tog bara tre (3) dagar för denna otroliga bedrift,
Det dröjer nog ett bra tag innan jag beställer därifrån igen..
Haoppas bara att den inte ligger på packbänken ytterligare tre dagar bara..
ni skojar? uppsala bra? alla jag varit på är ju faan 20-25% dyrare! de enda datorprodukter jag köper är 40x 80 min cdr skivor för 6 kr styck på alina. och min dator, men då för att jag var tvungen att ta på avbetalning, och sen att de skulle ha mycket bättre support är BS, när jag reklamerade min router där så tog det en månad innan jag tog kontakt med dem och då sa de att den var på väg till tyskland? vafan!? efter emotionella utbrott så fick vi en ny.
annars är ju pcangel, tricom, jills data all jäkligt dyra, förrutom i somras när pcangel sålde wd 120 GB 8 mb cache för 1995 som jag så klart missade (under 1 vecka bara).
skulle aldrig få för mig att köpa grafik kort cpuer eller annat lokalt i uppsala, även med frakt är de billigare online.