Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Spelat ett tag nu, både campaign och multiplayer. Kul som attans! Nu bär det av för att hämta pizza sen ska det game'as kvällen låååång!

Permalänk
Medlem

Man får för bövelen inte ett kollinummer som är spårbart om det skickas som brev.
Det är samma visa varje gång det är dags för release av ett bra spel, folk som inte får det i tid och vissa får. Och det blir helt plötsligt ett satans liv att "hata *** etc etc".

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem

som sagt posten försökte leta upp mitt brev/paket men ingeting, så får vänta tills imorgon då, skönt att det är helg därefter

Visa signatur

CPU Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair Cooling Hydro H100 | ASRock Fatal1ty P67 Professional REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GPU MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II | PSU NZXT HALE90 750W 80+ Gold | HD 1TB Hitachi Deskstar 7K1000.C | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radook:

Posten kom med mitt nu från Webhallen, hade givit upp om att spela hela natten

Va sent ni får posten!

"So you're saying there's a Chance?!"

http://www.youtube.com/watch?v=KX5jNnDMfxA

Permalänk
Medlem

Blir att förhandsboka online framöver och tanka ner spelen. Förhandsbokade på Siba och skulle enligt dem få det på releasdagen. Jag har ingen aning om när de skickade den (om de ens gjort det), men de skulle ju faktiskt kunnat skicka det någon dag tidigare för att försäkra att leveransen sker i tid.

För mig är det inte jätteviktigt att jag får det idag, men man oroar ju sig lite över ifall man får det ens imorgon? Denna helgen var ju tillägnad BF3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Last:

Va sent ni får posten!

"So you're saying there's a Chance?!"

http://www.youtube.com/watch?v=KX5jNnDMfxA

Vet inte vilka som dela ut det men bor i Bromma/Stockholm och fick även post tidigare idag så verkar vara en extra utdelning.

Permalänk

Nehepp... blev tydligen inget spelande idag då.. Man kan ju alltid hoppas att det kommer nu på kvällen men det har aldrig hänt förr..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Man får för bövelen inte ett kollinummer som är spårbart om det skickas som brev.
Det är samma visa varje gång det är dags för release av ett bra spel, folk som inte får det i tid och vissa får. Och det blir helt plötsligt ett satans liv att "hata *** etc etc".

Nähä, det var ju jäkligt konstigt att komplett gav mig ett kollinummer då...

Kan ta en printscreen ifall det ska vara på det viset.

Permalänk
Medlem

Spelet är ju inte klart för 5 öre.
Använder eyefinity. I singleplayer kan jag inte se "Press [x] to do xxx"
I multiplayer ser jag inga namn över någon vilket nästan gör det ospelbart...
Har längtat som satan efter detta spelet och nu så... aa... Vill ha en patch !

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att mitt paket inte fick plats i brevinkastet(Lägenhet) då jag beställde buddy pack(2st spel)?

Visa signatur

| FD North | ROG Strix B650E-F | 7800X3D | Dark Rock 4 | G.Skill 32GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | SN850X 4TB | LG 34GN850 | PRO X WIRELESS |

| PCMR |

Permalänk
Medlem

I am dissapoint

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doodle:

Förhandsbokningen är till för att vara garanterad ett exemplar (t.ex. limited ed, CE osv), inte få det tidigare än release. Nu för tiden brukar det sällan vara brist på spel så att det tar slut. Jag vet för några år sedan var det ett stort problem iaf, då det i princip var omöjligt att få tag på vissa spel på releasedagen om man inte hade förhandsbokat.

Ja det verkar ju inte ha fungerat så bra i det här fallet. Många förhandsbokningar men inga spel
Blir digitala köp i fortsättningen.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

så irreterad just nu fick spelet och är dösugen på att spela live min mitt live tog slut i förrgår och mitt nya 1 års live skulle komma idag men så kommer det imorn ist vill så gärna spela online

Permalänk

fick mitt i brevlådan idag (siba) Dock så kan man inte spela det efter installationen, could not activate, fast jag redan har aktiverat!!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D | Corsair AX850W | Asus Sabertooth Z77 | Intel core i7 3770k | Corsair H100i | Asus Geforce GTX 680 DirectCU II | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Samsung 840 evo 240gb | Samsung 830 128GB 2st | Seagate Barracuda Green 2TB

Permalänk
Medlem

Någon annan som inte fått sitt PW pack? hur fan kommer man i kontakt med EA chat support? de verkar ha tagit bort den

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Har inte fått nånting, dålig stil av game.se förhandsbokade det i Juli men dom kunde inte se till att jag fick det release dagen, fy skäms!

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Har inte fått nånting, dålig stil av game.se förhandsbokade det i Juli men dom kunde inte se till att jag fick det release dagen, fy skäms!

för mig gick det utmärkt beställde från dom i tisdags och fick det idag..

Permalänk
Medlem

Förhandsbokade av webhallen för en månad sedan = inget spel i sikte och inga svar på mail vad gäller kolliid.

Hjälpte grannen förhandsboka för fyra dagar sedan, samma spel, samma ställe = Fick spelet på morgonen den 27e.

Världen är bra orättvis ^^

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najj:

Kan det vara så att mitt paket inte fick plats i brevinkastet(Lägenhet) då jag beställde buddy pack(2st spel)?

Tror inte det. Beställd själv ett sådant (från Webhallen), det var ca 4 cm högt. Dock så har jag vanlig brevlåda..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfsvåg:

för mig gick det utmärkt beställde från dom i tisdags och fick det idag..

Jobbigt, fortfarande dåligt av dom då jag tycker det borde ha kommit, dom skickade ett mail och sa att jag var tvungen att uppdatera mina uppgifter, så jag ringde support, fick som vanligt nån jävla idiot i telefonen som sa att det inte gick, så jag avbeställde och beställde nytt samtidigt, frågade om det skulle komma till på torsdag och det var han tvärsäker på.

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk

Någon som vet hur mycket frakten går på om man väljer att skicka tillbaka paketet oöppnat till Webhallen? extremt sugen på att spela och vet inte om jag orkar vänta tills imorgon!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk

klockan är 21:50 och inget bf3 i lårdan vilket webhallen sa/lova. Kommer aldrig beställa ett enda spel så här igen, blir digital från tillverkarna i fortsättningen.

Visa signatur

Kotten

Permalänk
Medlem

Degens i-lansproblem alltså...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Då får man väl hoppas att spelet ligger i hallen när jag kommer hem idag då, annars blir det en tråkig helg...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

fredag morgon, på jobbet, abstinens...
hoppas verkligen jag har fått mitt ex idag, annars blir det att köpa ett ex till på Origin och försöka återlämna den jag köpte från webhallen.... På ett eller annat sätt ska jag bannemej spela i helgen!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

Då får man väl hoppas att spelet ligger i hallen när jag kommer hem idag då, annars blir det en tråkig helg...

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här. Det värsta är att det står att det är skickat för flera dagar sedan troligtvis för att lugna kunden så jag har ingen anning om när det riktigt skickas.

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 3,4Ghz
Asus GTX 570
Corsair 4GB DDR3 1333MHz
Asus M4N75TD
Corsair vx 550w

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesam2k:

fredag morgon, på jobbet, abstinens...
hoppas verkligen jag har fått mitt ex idag, annars blir det att köpa ett ex till på Origin och försöka återlämna den jag köpte från webhallen.... På ett eller annat sätt ska jag bannemej spela i helgen!

Jag mejlade och frågade i går morse om man kan returnera paket. Fick svar nu ( ! ). Så här skrev dom:

Webhallen johan.larsson@webhallen.com till mig

visa information 08:29 (1 timme sedan)

Hejsan,

det går alldeles utmärkt att returnera artikeln/ordern tillsammans med ditt kvitto, samt information om att du ångrar köp. Om du väljer att skicka din försändelse som ett postpaket eller företagspaket skall den returneras till följande adress:

Webhallen Sverige AB
Elsa Brändströms Gata 52
129 19 Hägersten

Om du istället föredrar att skicka din försändelse som någon typ av
brev, exempelvis skrymmmande eller rekommenderat, bör försändelsen
istället returneras till:

Webhallen Sverige AB
Box 6051
129 06 Hägersten

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor så hjälper vi gärna till!

Med vänliga hälsningar / Kind regards

Johan Larsson

Webhallen Sverige AB
Svetsarvägen 10B
171 41 Solna
Tel: 08-673 60 00
Fax: 08-650 00 30
Sida: www.webhallen.com
Mail: Johan.Larsson@webhallen.com

(OBS! Behåll tidigare e-mail konversation för att vi snabbare ska kunna handlägga ert ärende.)

Sen tycker jag fortfarande att om det är en förhandsbokning som dom går ut med så ska man ha det minst dagen innan release. Allt annat är en vanlig beställning.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Jag kan lugna er alla att jag fick mitt spel idag!

EDIT: Konstigt att mitt origion vill ladda hem spelet när jag har skivorna...

Visa signatur

Kotten

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoppHS|Kotten:

Jag kan lugna er alla att jag fick mitt spel idag!

EDIT: Konstigt att mitt origion vill ladda hem spelet när jag har skivorna...

Det står bara att den "laddar" hem den. Samma benämning vid nedladdning och läsning från skiva.

Permalänk
Medlem

Frågade Webhallen igår om mitt spel skickats (som det står under Beställningar) och fick idag svar att så är fallet. Fick även ett kollinummer av dem

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4