funkar mitt mode kort med det här grafik kortet?

Permalänk
Medlem

funkar mitt mode kort med det här grafik kortet?

Hej jag har ett litet problem.

ja fick ta en polares gammla grafik kort geforce gtx 460 glh och har försökt få det att funka till min data fram tills man har pengar till en ny burk.

så jag undrar över om det är mitt modekort som sätter käppar i hjulet då det inte funkar?

har ett ep45-ds4 kort.

tack för hjälpen om någon vet:D

o ha en trevlig helg!

Permalänk

På vilket sätt funkar det inte? Får du ingen bild eller vadå?

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk
Medlem

datan startar inte. alla saker i datan drar igång men själva datan startar inte upp. kommer inte äns fram till dos.

Permalänk

Vad har du för nätagg? Kan vara att ditt nuvarande är för klent.

Permalänk

Förlåt men; moderkort* och datorn*
Värt att lägga på minnet

Trevlig helg du med!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

ett 500w agg så d borde räcka har jag hört iallafall. men har även hört nått om att d kan va lite små pajt så d inte ger ut full kräm kan d stämma?

Permalänk
Medlem

Att det är på 500w säger ingenting om du inte anger tillverkare också. Om du har ett riktigt skitmärke så hjälper det inte att det står 500 på det.

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit

Permalänk
Hedersmedlem

Har du kopplat in strömkontakten till grafikkortet?

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

japp sladdarna e i o fläkten snurrar i graffe kortet:D så so far so good:D

Permalänk
Medlem

men kommer inte fram till windows eller dos när datan startar så d e inte bra.