Dumförklarad av Markosgames

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Jag har besvarat dig på alla dina frågor och du kan inte besvara på en liten fråga: Presentation - kan jag så kan du

Fortsätt att bedriva din skojarverksamhet istället. Du? Vad kan du? Presentera dig? Wow men nu är det så att jag har inget syfte med att presentera mig för en nolla

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XpreS:

Varför ska folk presentera sig med sina namn för dig? Det är väl inte dom som bedriver företag?
Du har en snedvriden inställning på hur man talför sig med kunder eller potentiella kunder, du kan inte behärska dig utan det ringer en liten larmsignal inuti ditt huvud så fort något går emot dig.
Jag undrar vad fördelen är med att vinna eventuellt EN kund när man har förlorat TIO? Eftersom du i skrivande stund faktiskt säger att folk läser mellan raderna.
Du bedriver en skojarverksamhet och omdömen säger ju det också. Hur kan det vara så många som vill ditt företag illa om företaget inte har behandlat flertalet av sina kunder fel?

Vet hur hur många personer skrivit liknande inlägg sedan 2008? Går nog inte att räkna men ändå har jag besvarat dom. Så vet du vad: Jag lade av i närmare 2 års tid men är nu starkare och kommer att fortsätta bedriva Marko´s Games. Ju mer ni skriver desto mer ser ni av mig. Ju mer skitsnack ju mer ser ni av mig. Oavsett så försvinner jag inte. Det kan gamla forumiter som superboss bekräfta. Han eller hon vet mycket väl att ingen av er får mig på fall. Tyvärr

Nu tycker jag faktist att denna lilla sandlåda på sweclockers skall låsas eftersom den inte ger något annat än massa onödiga inlägg som både skrivits och besvarats tidigare.

Och till TS. Tack för reklamen. uppskattar det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Vet hur hur många personer skrivit liknande inlägg sedan 2008? Går nog inte att räkna men ändå har jag besvarat dom. Så vet du vad: Jag lade av i närmare 2 års tid men är nu starkare och kommer att fortsätta bedriva Marko´s Games. Ju mer ni skriver desto mer ser ni av mig. Ju mer skitsnack ju mer ser ni av mig. Oavsett så försvinner jag inte. Det kan gamla forumiter som superboss bekräfta. Han eller hon vet mycket väl att ingen av er får mig på fall. Tyvärr

Nu tycker jag faktist att denna lilla sandlåda på sweclockers skall låsas eftersom den inte ger något annat än massa onödiga inlägg som både skrivits och besvarats tidigare.

Ja jo fortsätt leva i din fantasivärld.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Succesful troll is successful.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Markosgames:

Du visar ännu en gång att du inte förstår dig på det du ger dig in på.. Denna "All PR är bra PR" är något bara naiva personer tror på. Fråga bara Mona Sahlin.

Ska även nämnas att sälja Xbox360 som "chippade" fast de är "Flashade" är bedrägeri!

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tumnus:

Du visar ännu en gång att du inte förstår dig på det du ger dig in på.. Denna "All PR är bra PR" är något bara naiva personer tror på. Fråga bara Mona Sahlin.

Ska även nämnas att sälja Xbox360 som "chippade" fast de är "Flashade" är bedrägeri!

har du inte hört talas om skillnaden mellan ett chip och en flash. gå in på www.markosgames.com. för att göra din påpekande lite mer spännande så är skillnaden med att flash sin xbox så kan du enbart starta spel via skiva. chippar du den så startar du upp spel, emultorer, och mycket mer direkt från hårddisken. förklara för mig hur jag även skall bedra dig när du får testa varan innan du köper den. under testet så ser du klart och tydligt vad som är flashning eller

Mvh
marchello

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Markosgames:

har du inte hört talas om skillnaden mellan ett chip och en flash. gå in på www.markosgames.com. för att göra din påpekande lite mer spännande så är skillnaden med att flash sin xbox så kan du enbart starta spel via skiva. chippar du den så startar du upp spel, emultorer, och mycket mer direkt från hårddisken. förklara för mig hur jag även skall bedra dig när du får testa varan innan du köper den. under testet så ser du klart och tydligt vad som är flashning eller

Mvh
marchello

Skitsnack.. Lär dig skillnaden mellan ett chip (ett fysiskt chip som du löder fast vid moderkortet) och Flash. Att du inte ens vet denna fundamentala skillnaden bevisar att du inte borde hålla på med detta. Och ännu en gång.. att påstå att man chippar Xbox360 men flashar det ist är bedrägeri och är straffbart enligt svensk lag. Den enorma skillnaden är att flash kan upptäckas eftersom det är ändringar i firmwaret hos xbox:et medan chipet inte går att spåra via Xbox live.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||

Permalänk
Avstängd

Jag ger upp du e bara för mycket. men för att markera så har jag hållt på med modifkation av tv spel sedan snes och så ska du komma och förklara för mig vad det är för skillnad på ett chip och en flash. Återigen så ger jag upp 1.0 till dig mr

sov gott

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Markosgames:

Jag ger upp du e bara för mycket. men för att markera så har jag hållt på med modifkation av tv spel sedan snes och så ska du komma och förklara för mig vad det är för skillnad på ett chip och en flash. Återigen så ger jag upp 1.0 till dig mr

sov gott

Hållit på sedan snes? Men ändå ser du inte skillnaden mellan ett chip (fysisk åverkan på xboxet) och flash (ändringar i firmwaret, alltså mjukvaran)? Tycker synd om folk som faktiskt beställer xbox från "ditt" företag.. för jag hoppas för deras skull att du inte är och fingrar i DERAS xbox.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Markosgames:

Återigen så är all reklam bra reklam liksom denna. Men jag skapar inga trådar dock besvarar jag personer i brist på sysselsättning som t.ex TS för jag tar inte emot skit utan anledning. Ni vet inte ett skit om hur jobbigt det är när folk snackar skit om en. Många företag har gott omkull pga t.ex TS. Problemet med dessa företag är att dom väljer att gå in i en bubbla och hålla tyst i väntan på att det skall försvinna. det tråkiga är att det inte gör det. Jag däremot går emot all skitsnack och står för det. Visst gör jag fel och tar mer än gärna emot den dåliga kritiken och rättar till den.

Nu är det enkelt för dig att bara skriva några rader om att jag inte skall säga något men om du var i min situation så hade du garanterat besvarat eller så hade du gjort som andra företag och valt bubblan och inte säga något vilket är tråkigt.

Kanon enkelt är det för mej helt rätt, men sen är det DITT företag det handlar om. Inte mitt.
Hade eventuellt besvarat vissa av klagomålen ja, men hade nog valt en lite mer professionell approach till mina kunder istället för att pika och nästintill försöka håna dom, SPECIELLT framför andra eventuella kunder, eller har jag fel?

Tvivlar inte på att företag har gått omkull pga onöjda kunder, finns det nån anledning dock? Ja antagligen..
Att du fortsätter med ditt sorliga "all reklam är bra reklam, Markosgames är här för att stanna så suck it" typ av kommentarer hjälper inte din affärsidé direkt..

Vad sägs som att skriva ett avtal nästa gång du gör såna här "varianter"? för så som jag läste det i en annan forum tråd som är länkad tidigare i denna tråd, så ska du ha tagit imot en trasig konsol på reklamation av en kund, som du sen skulle sålt vidare, och innan varan var såld så fick inte han nån ny konsol? Vad fan är det för idiotiskt överenskommelse? Och om du nu ska göra sådana så testa med avtal...

För helvete visa lite professionalism till yrket du bedriver, sluta håna kunder, lär dig ta kritik utan att börja bete dig som en 15 åring på forumen.

Permalänk
Skrivet av Markosgames:

Återigen så är all reklam bra reklam liksom denna. Men jag skapar inga trådar dock besvarar jag personer i brist på sysselsättning som t.ex TS för jag tar inte emot skit utan anledning. Ni vet inte ett skit om hur jobbigt det är när folk snackar skit om en. Många företag har gott omkull pga t.ex TS. Problemet med dessa företag är att dom väljer att gå in i en bubbla och hålla tyst i väntan på att det skall försvinna. det tråkiga är att det inte gör det. Jag däremot går emot all skitsnack och står för det. Visst gör jag fel och tar mer än gärna emot den dåliga kritiken och rättar till den.

Nu är det enkelt för dig att bara skriva några rader om att jag inte skall säga något men om du var i min situation så hade du garanterat besvarat eller så hade du gjort som andra företag och valt bubblan och inte säga något vilket är tråkigt.

Först säger du att "all reklam är bra reklam", och sen säger du att det är sån här "reklam" som kan ha omkull företag som ditt? Sluta spela tuff med dina "Det-gör-inget-att-så-många-klagar-på-mig-för-jag-finns-ändå-kvar-kommentarer, det blir bara löjligt.

Hur kan du tro att du löser någonting när du blånekar till allt folk kommer med? Du säger ju själv att det är jobbigt att ha det så här, och då kanske du ska ta och skärpa dig och ta tag i din kundservice istället för att hänga här halva veckorna.

Och nej, Personlig konkurs händer inte vem som helst när de minst anar det, då man måste vara kraftigt skuldsatt, och skulder kommer inte bara från ingenstans, det är du som skaffar dig dem utan att tänka efter tillräckligt och inte ha tillräckligt hög säkerhet.

Huruvida du är kompetent att driva ett företag vet jag inte, men om du inte vill hamna i samma sits igen så får du väl ordna en hygglig kundservice så folk kan tänka sig att handla hos dig.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Markosgames:

Mvh
marchello

Det kanske bara är jag, men är rätt säker på att de flesta kräver mer av sin spelkonsoll än att den ska funka vid inköpstillfället, går den sönder efter en vecka eller någon månad har de likväl rätt att känna sig blåsta om de inte kan få support i närheten av samma kvalite som hos andra återförsäljare.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Skitsnack.. Lär dig skillnaden mellan ett chip (ett fysiskt chip som du löder fast vid moderkortet) och Flash. Att du inte ens vet denna fundamentala skillnaden bevisar att du inte borde hålla på med detta. Och ännu en gång.. att påstå att man chippar Xbox360 men flashar det ist är bedrägeri och är straffbart enligt svensk lag. Den enorma skillnaden är att flash kan upptäckas eftersom det är ändringar i firmwaret hos xbox:et medan chipet inte går att spåra via Xbox live.

Är du verkligen tillräckligt påläst inom ämnet för att göra såna här uttalanden? Det finns både chip och flash till 360 nu för tiden, vad jag kan se så nämner han inte ordet chip i produktbeskrivningen för de konsoler som endast är flashade.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WongFeiHung:

Varför matar ni denna idiot ? Han är ju uppenbarligen efterbliven eller hjärnskadad, och kommer snart att köra sin tredje firma i botten.
Det kvittar hur mycket vett ni pratar det här är helt tydligt en person som lever i sin helt egen värld...

Precis, kunde inte sagt det bättre själv.
Sluta mata trollet! var tysta skit i honom han har ju nåt fel förstår ni inte det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Kan du ge mig ett eminent svar på hur jag skall kunna blåsa en kund med följande:

1. Vi har kostnadsfri leverans i göteborg med omnejd. innan kunden köper varan så installerar vi den och testar den på plats
2. tillsammans med payson så erbjuder vi att kunden får varan först innan han betalar den. När han väl har testat produkten så betalar han den
3. Hämta varan direkt i butik. Vill du testa varan så kan du göra det på plats.

Så l mr derox ge mig ett eminent svar på hur jag skall kunna blåsa Sverige.

Inte för att vara sådan, men en 5-åring kan komma på scenarion där du kan blåsa folk. T.ex. genom att sälja en produkt och om den går sönder hävda att kunden förstörde den och inte ersätta produkten.

Att du sedan inte förstår skillnaden mellan att Chippa och Flasha trots dina år i branschen visar ju på att du verkar ha något mentalt handikapp.

För övrigt hoppas jag någon anmäler din hemsida till skatteverket då du bryter mot lagen när du inte tydligt publicerar information om det företag man handlar från.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av bicepscurl:

Precis, kunde inte sagt det bättre själv.
Sluta mata trollet! var tysta skit i honom han har ju nåt fel förstår ni inte det.

Dem kan inte vara tysta och skita i MarkosGames.. De "trollar" honom och han fortsätter bara..
De skriver själva att låta bli men det går ju inte.

Permalänk
Medlem

Kom med något konkret såsom personliga erfarenheter, håll en trevlig ton och sluta upp med påhoppen, så kanske vi faktiskt kan få ut något av denna tråd

Visa signatur

/Seriously

Permalänk

Har läst samtliga inlägg nu.
Bluff och båg.
Ägaren till denna skämtsida saknar uppenbarligen en skruv .

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

Detta hör inte riktigt till tråden men ifall dom ger en möjlighet att betala vid hämting av paket så borde ni kolla in denna

http://www.markosgames.com/index.php?route=product/product&pa...

0kr är ju fail från dom men går det igenom så är det win! kan inte göra något konto hos dom så tyvärr kan jag själv inte testa detta.

Happy hunting

Värt å notera är att sidan friskriver sig inte från tryckfelsnisse.

Markos Games - Nerlagd

Skrivet av Tumnus:

Finns fler saker som är lurendrejeri.

Skrivet av NoAim:

Är du verkligen tillräckligt påläst inom ämnet för att göra såna här uttalanden? Det finns både chip och flash till 360 nu för tiden, vad jag kan se så nämner han inte ordet chip i produktbeskrivningen för de konsoler som endast är flashade.

Killen har 0 koll.
Och svensk lag motsätter sig allt som underlättar brottslighet varvid flash/chippade konsoler fallar in under.
Sen tror jag knappast SONY godtar detta, så *wips* mail skickat å SONY kommer med stämning inom kort

Men det är detta som jag undrar mest över...

Citat:

Markos Games
Och vad det gäller mina partners så har dem ett fläckfritt förflutet, skulle jag då sätta dem i skiten om jag nu hade vart en såkallad sol och vårare.

1: Fläckfria partners å sätta dem i skiten? Eh säg vad.
2: Sol å vårare, aldrig hört det uttrycket förut. Densamma som rappakalja å skitförsäljare?

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Derox:

Inte för att vara sådan, men en 5-åring kan komma på scenarion där du kan blåsa folk. T.ex. genom att sälja en produkt och om den går sönder hävda att kunden förstörde den och inte ersätta produkten.

Att du sedan inte förstår skillnaden mellan att Chippa och Flasha trots dina år i branschen visar ju på att du verkar ha något mentalt handikapp.

För övrigt hoppas jag någon anmäler din hemsida till skatteverket då du bryter mot lagen när du inte tydligt publicerar information om det företag man handlar från.

Behöver man besvara mer än att ni inte har något konkret att gå på längre. Utan tar till med det jag erbjuder och min erfarenhet. 4 år har gått o du snackar lika skevt nu som då så att du slår knut på dig själv snart derox.

Nu tackar jag för mig i denna sandlåda. Givetvis återkommer jag om det kommer upp fler TS med bluffinlägg som denna. För övrigt önskar jag er en trevlig pajkastning

Permalänk
Medlem

varför går det inte att göra en användare på din sida markos???

Permalänk
Avstängd

Luktar markosföring (dålig marknadsföring).

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Markos. Du hävdar att kunderna ljuger utan bevis.
Bevisa att medlemmarna ljuger. Tills dess så är du en pajas och lurendrejare som inte följer lagar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Potatisnäsa:

Markos. Du hävdar att kunderna ljuger utan bevis.
Bevisa att medlemmarna ljuger. Tills dess så är du en pajas och lurendrejare som inte följer lagar.

Det är din åsikt och har du bestämt dig för den så kan ingen ändra dig. Vi låter det vara istället.

Önskar alla en trevlig söndag.

Mvh
Marchello

Permalänk
Medlem

roflade så hårt att jag nästan blev frisk från influensan....
OnT: du kanske borde vara något ehhmmm trevligare mot dina kunder?

Permalänk
Medlem

Markosgames visar tydligt genom denna tråd att de inte kan bemöta kunder på ett bra sätt, igenom svaren som ges.

Läste just detta: #11170315

"Ja självklart klickar ni på tråden när det namnet dyker upp. och givetvis är jag stark och stolt nog att starta upp igen. Det är på tiden att svenska folket skall få känna på en service utöver det vanliga. " Jovisst, det kan man ju lugnt säga?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Service utöver det vanliga behöver inte vara bra service. Jag personligen tror att man behöver gå några företagsekonomi kurser samt rättskunskap innan man bestämmer sig för att starta eget, då får man veta vad Goodwill kontra Badwill är bland annat. Här verkar det vara uteslutande Badwill mot kunderna samt likt tarzan slå sig själv på bröstet och påstå att man är stark osv. Vilken betydelse har det ? Om man vill prestera bra och känna sig omtyckt av sina kunder kan man passa på att visa en mer human sida istället för någon konstig form av självövertygelse.

Eller har jag fel?

Permalänk
Medlem

WoW Säger jag, redan i första inlägget i tråden noterade jag ett väldigt oprofessionellt svar och det har inte precis blivit bättre!

Inget köp här säger jag!

Permalänk
Medlem

Det finns ett tiotal trådar som ser i princip likadana ut - tugg fram och tillbaka som inte leder någonstans. Marchello väljer att svara på de mindre obekväma frågorna (och svarar då på ett mycket oprofessionellt sätt) och ignorerar resten. Dessutom nekar han till att någonsin ha lurat en kund och tycker att vi behöver bevisa motsatsen.

Låt folk läsa de trådar som redan finns och skapa sig en uppfattning. Trådarna har ju ett visst underhållningsvärde, men nu börjar det bli tjatigt.

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Behöver man besvara mer än att ni inte har något konkret att gå på längre. Utan tar till med det jag erbjuder och min erfarenhet. 4 år har gått o du snackar lika skevt nu som då så att du slår knut på dig själv snart derox.

Nu tackar jag för mig i denna sandlåda. Givetvis återkommer jag om det kommer upp fler TS med bluffinlägg som denna. För övrigt önskar jag er en trevlig pajkastning

Fyra år har gått och du sitter fortfarande en rädd liten gosse och försöker försvara dig för samma slags saker som du anklagats för i många år nu? om du inte brydde dig och om din sida gick så bra hade du skitit i vad som skrivs här men sanning är att du är livrädd tror jag. om det som skrivs om dig inte stämde för 4 år sedan hur kommer det sig att det syns nu igen? personligen låter du bara som en svindlare, en dålig sådan dessutom.