Dumförklarad av Markosgames

Permalänk
Medlem

Markosgames är ett skojföretag. Stöd inte dessa typer.
Ta en titt på inets service här på forumet och jämför med markos så bör svaret vara uppenbart.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Markosgames:

Det är din åsikt och har du bestämt dig för den så kan ingen ändra dig. Vi låter det vara istället.

Önskar alla en trevlig söndag.

Mvh
Marchello

Det är ingen åsikt utan en synpunkt.
Som halva svenska folket säger efter melodifestivalen varje år: "Lägg ner skiten."

Permalänk
Medlem

tycker synd om alla som någon gång handlat av denna dåliga bluffarn. som företag borde man inte anklaga sina kunder för ljuga m.m.
jag hoppas verkligen han kör sitt 3e företag i botten, nån mer oseriös företagare har jag nog inte hört talats om eller läst om.

Visa signatur

CPU - Ryzen 3600 Kyl - CM Hyper 212 BE 2xCorsair SP120 Moder - MSI B450 GAMING PLUS MAX Ram - Corsair 16GB 3200MHz Vengeance HDD - TR200 256gb, Corsair 120GB, OCZ Agility 3 120GB, Grafik - KFA2 RTX 2070 Super
PSU - Corsair HX 750W Chassi - Corsair 650D Skärm Asus MG248Q

Permalänk
Medlem

Jag älskar hur Marko desperat försöker försvara sig men misslyckas varje gång. Kan ingen stänga av honom?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Jag älskar hur Marko desperat försöker försvara sig men misslyckas varje gång. Kan ingen stänga av honom?

Jadu, bra fråga. Tycker personligen han agerar lite oprofessionellt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markosgames:

Det är din åsikt och har du bestämt dig för den så kan ingen ändra dig. Vi låter det vara istället.

Önskar alla en trevlig söndag.

Mvh
Marchello

Marchello, om du vill se hur din riktiga verklighet ser ut, så tipsar jag om att googla på ditt företag...

"Jag måste även här gå ut och varna för markos games" är det första som poppar upp efter ditt företag, på andra plats är "Dumförklarad av Markosgames". Skulle du hålla med om att detta är bra reklam?
Att "reklamen" säger att ditt företag skall undvikas brukar inte vara ett bra tecken.

Ska inte säga vad du skall göra, för du kommer inte lyssna på mig endå. Förresten, vad skall du göra sen när du inte är tillåten att ha ett företag? Skulle vara intressant att se om du har någon plan för din framtid som inte innehåller personlig konkurs.

Permalänk

Det är bara konstatera att Markosgames är inte bara väldigt oseriöst utan även bryter mot flertalet lagar, eftersom att den tilltalade beter sig som en 14 åring så är det bästa vi kan göra att försöka se till så att inte fler blir lurade.
Synd bara att folk ska bete sig såhär

Permalänk

Marchello: Du påpekar att det här har inträffat vid ett flertal tillfällen. Det har inte händelsevis slagit dig att det trots allt kanske är du själv som gör fel och inte kunderna? Tänk så här: din syn på saker och ting, den syn som du är övertygad om är den rätta, kanske inte överensstämmer med gemene mans syn. Med andra ord: du kanske har fel. Är det möjligt, kanske till och med rimligt?

Oavsett svaret på ovanstående frågor bör du göra följande: Lyssna på vad de har att säga, bearbeta kritiken och gör förändringar. Marknaden skiter i om du anser dig ha rätt i en fråga, allt den bryr sig om är om ditt företag framstår som legitimt.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Här var det pajkastning.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)