Permalänk

P-skylt [BILDER SENARE IDAG]

wow!!

nu har jag byggt en as fin lampa med hjälp av en gamal p-skylt.

1.jag började med at bora en massa hål i P:et på skylten.

2.Sedan så satte jag en Grön lampa bakom den.

3.sedan så sittere jag och njuter till min fina lampa.

jag ska lägga ut bilder senare idag när min far kommer med kameran.
den är ASSNYGG

Klicka här för att se bilderna

Visa signatur

Varför ska jag torka GUD i Arselet?
ja han får ju skylla sig själv när han skapat mig.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk

Åhh jag skulle få bilder sama dag som den blev klar men min farsa som jobabr på BILMETRO i mora glömde deras kamera
igår och i förgår och idag så hade en liten KIS från bilverkstaden tagit den för att fotografera bilder på bilar :mad:.

Pappa snackade med honom och imorrn så kommer han hem till mig med kameran.

bra va. heh har gjort en PAINT SKISS på det hela:

He he he fin va.

gjotrt i pain:cool: *STOLT SOM FAN*

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad* - Ni får en chans till, 15 personer behöver inte alla säga att dem vill se bilder och sätta igång och diskutera vikten av bilder. Jag tror att skummisen har fattat det nu.

skummisen: http://forum.sweclockers.com/regler.html#6 - animerade avatarer är inte tillåtna i forumet, din är nu raderad. Och var vänlig och ta personliga ärenden privat i fortsättningen.

Tillbaka till topic.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad än en gång* - Ni fattar jävligt trögt va? Nästa gång bannar jag er hela bunten, ingen lär saknar er i alla fall...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Skummisen: om du skickar över bilderna åt mig så kan jag kasta upp de på min tripod, bättre än inget iaf.

e-post: ixion86@hotmail.com

säkert en riktigt stämningshöjare denna skylten, får man fråga vart du fick skylten ifrån?

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Annars kan du ladda ypp bilderna på: http://bestyrd.mine.nu/upload/index.php

Castor Troy: Bäst du tar det lite lugnt nu ... Hets mot folkgrupp påhopp och hot ... bäst du bannar dig själv ist för dom andra ..

Permalänk
Avstängd

Right on! Fight The Fucking Power

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FaNaTiC
Castor Troy: Bäst du tar det lite lugnt nu ... Hets mot folkgrupp påhopp och hot ... bäst du bannar dig själv ist för dom andra ..

Pssst.. "Ta ev. funderingar om moderering via mail med moderatorn i fråga, INTE på forumet"
*blink blink*

Permalänk

tror Castor Troy e lite kinkig idag.. en väldans massa låsta trådar från hans sida förresten.. bilderna i den nyare tråden syns inte..

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Avstängd

sry 4 OT men..
FaNaTiC: "Bäst du tar det lite lugnt nu ... Hets mot folkgrupp påhopp och hot ... bäst du bannar dig själv ist för dom andra .."

vad är det för hets och mot vilken folkgrupp? Han är moderator och han kan om han vill banna folk osv så han har nog också rätt att hotas med att banna också ska du se!
han hade varnat före också som du kanske ser om du läser hela tråden

"*Tråd rensad* - Ni får en chans till, 15 personer behöver inte alla säga att dem vill se bilder och sätta igång och diskutera vikten av bilder. Jag tror att skummisen har fattat det nu."

alltså så hade han gett er en chans till men det verkar som ni inte fattade det heller nä, han har helt rätt till att vara förbannad och det skulle jag också ha varit, så ta och lyssna på moderatorer.

Det här går inte ut till er varken denna tråd eller detta forum utan till alla forum och communitys:
"Arguing over internet is like running for the Special Olympics, even if you win you're still a retarded."

Det var allt för mig, på återseende pojkar

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Avstängd

Men abishai, det var nog mest detta han syftade på : "Nästa gång bannar jag er hela bunten, ingen lär saknar er i alla fall..."

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Skummisen: om du skickar över bilderna åt mig så kan jag kasta upp de på min tripod, bättre än inget iaf.

e-post: ixion86@hotmail.com

säkert en riktigt stämningshöjare denna skylten, får man fråga vart du fick skylten ifrån?

näe det hitatde jag där jag bor dom skulle till att byta skyltar i finnsnäs i mora så jag tog dom gamla. (har fortfarande en sån där pil slylt kvar )

KLICKA HÄR FÖR ATT SE ALLA BILDERNA

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

lol, jo den var jättefin!.. Den har helt klart en karaktär över sig

Visa signatur

Permalänk

Najs idé, men skura ner skiten, är ju riktigt smutsig

Visa signatur

Dator #1: P3 @ 933Mhz, 640mb SD @ 133Mhz, GeForce4 MX440
Dator #2: P4 @ 3.2Ghz, 1024mb DDR @ 400Mhz, Radeon 9800pro 128mb
Hemsida: http://doomdevil.no-ip.com | "må förnuftet vara vår ledsagare och viljan vår styrka"

Permalänk
Avstängd

neeej det är det som ger den karaktär

Visa signatur

Permalänk

Den var så när jag tog den och så ska den vara

måste erkäna en sak i början tänkte jag ha lysdioder

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Det här börjar ju nästan bli löjligt. Tre gånger har vi rensat tråden på sådant som inte hör hit och ändå envisas ni med att posta sådana inlägg. Ni får tycka vad ni vill, men smarta är ni inte. Denna gång får ett par av er semester.

FaNaTiC, FillePille och _HolyMan_: Vi syns om en månad.

ExE och abishai: Skönt att det finns vissa som visar att dem kan tänka lite själv och har något innanför pannbenet. Men tänk på att inte hänga med i offtopic svängen nästa gång, anmäl skiten så tar vi moderatorer hand om det. Men tack

Fler som känner sig sugna på en avstängning? Annars kanske vi äntligen kan återgå till topic.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fasen vad mysig Pskylt, Man kanske ska ta och göra detsamma med en älgskylt?

Permalänk
Medlem

"1.jag började med at bora en massa hål i P:et på skylten."?

men fint va d.. lyser väl bättre IRL gissar jag?

Permalänk
Hedersmedlem

Brinkster verkar inte gilla att så många är intresserade av att kolla dina bilder "Daily Bandwith Limit Exceeded",

påpekar det igen, skicka över bilderna till mig så lägger jag upp de, så att alla kan få sen din p-skylt. (Castor, jag försöker förresten vara trevlig och hjälpa till här, vill att alla ska få sen hans skylt)

Hade du haft lysdioder hade väl spridningen på ljuset blivit mycket sämre, eller, beror iofs på vilken spridning ljusdioderna har, Men, då hade man iofs kunnat bygga ett bakstycke med anslutning för ström, så att det är lätt att bara plugga ur skylten, och flytta den, och sen plugga in den i trafon igen. Det hade varit najs

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Synd att servern e lite kinkig med band bredden :/

Fast jag antar det e supernice

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.
Fasen vad mysig Pskylt, Man kanske ska ta och göra detsamma med en älgskylt?

Fin ide tack!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalle 69
"1.jag började med at bora en massa hål i P:et på skylten."?

men fint va d.. lyser väl bättre IRL gissar jag?

Japp det gör det... vill du komaå kolla?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa det här var ju fina grejjer.. *skakar på huvudet rejält* men finfin skylt :D..

Permalänk
Hedersmedlem

KattFille: Du får inte registrera dig på nytt! Du ska vänta tills din avstängnings slutar!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skummisen

Japp det gör det... vill du komaå kolla?

Mora.. d e ju en bit dit.. blir kanske billigare o bygga något liknande o se resultat

Permalänk

jaja. byg en sån du rå.
testa med en älg skylt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

såga ut hela älgen och sätt en lampa bakom!

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
såga ut hela älgen och sätt en lampa bakom!

nej man ska ta en skylt som varnar för vägbulor
lr kanske göra en window mod med den utsågade älgen i mitten av plexit men d kan ju kanske inte bli så fint?