Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem

Scroll of Resurrection

Hade tänkt spela lite wow igen med en kompis, finns det möjlighet att göra en helt ny gubbe som får instant lvl 80? eller måste det utgå från befintlig gubbe på accountet?:)

tack på förhand!:)

Permalänk
Inaktiv

Fel forumdel kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nett:

Hade tänkt spela lite wow igen med en kompis, finns det möjlighet att göra en helt ny gubbe som får instant lvl 80? eller måste det utgå från befintlig gubbe på accountet?:)

tack på förhand!:)

Om du har någon ingame kompis med aktivt konto så kan han ge dig en scroll of resurection, vilket i sin tur låter dig boosta en gubbe till lvl 80 på nolltid. Och om jag förstår det rätt så måste du redan ha skapat gubben, sedan väljer du vilken som ska boostas.

Fick själv en scroll invite idag av en kollega, så blir att köra igång ikväll efter låångt uppehåll!

Visa signatur

Core 2 Duo 2.4ghz | 6gb kingstone ram | Seagate Barracuda 500gb | Geforce 8800GTX |

Permalänk
Medlem

Du kan skapa gubben efter du tagit emot scrollen, jag gjorde det igårkväll

Permalänk
Medlem

Scroll fungerar bara på gamla "inaktiva" accounts, eller har jag fel? Har nämnligen inte mitt gamla konto kvar och är sugen på att börja igen, men inte från level 1.
Kort och gott, för att scroll ska fungera gäller det att man har ett gammalt account?

Permalänk
Medlem

1. Du måste ha ett konto du inte varit inloggad på sen 4e mars
2. Du kan göra en ny lvl 1a och boosta den till 80
3. Du kan skicka en sådan här invite per dag till alla du känner som inte änns har slut på speltid.. bara dom varit utloggade sen 4e mars! har 4 mounts på ingång jag

om det gäller ett nyskapat konto så är det Recruit a Friend som gäller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

om det gäller ett nyskapat konto så är det Recruit a Friend som gäller

Är det fortfarande x3 exp upp till 60? eller har dom ändrat det till 80? 85 kanske till och med? Eller ligger dom kvar och trögar på 60?

Permalänk
Skribent
Skrivet av frozzarn:

Är det fortfarande x3 exp upp till 60? eller har dom ändrat det till 80? 85 kanske till och med? Eller ligger dom kvar och trögar på 60?

300% exp 1-80 nu (:

Visa signatur

< R5 7600X | 32 GB 6000 MT/s | RX 9070 XT >

< Redmi Note 14 Pro | Redmi Pad SE 11" >

Permalänk
Skribent

Men alltså, kontot måste varit offline sedan 4.e mars 2012 eller 2011?

Och vad händer om kontot redan har cataclysm upgrade på det?

Samt om vi säger att jag skickar en RAF invite med endast wow+tbc eller endast wow, kommer jag kunna uppgradera det tilll cataclysm dirr då också eller?

Visa signatur

< R5 7600X | 32 GB 6000 MT/s | RX 9070 XT >

< Redmi Note 14 Pro | Redmi Pad SE 11" >

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Men alltså, kontot måste varit offline sedan 4.e mars 2012 eller 2011?

Och vad händer om kontot redan har cataclysm upgrade på det?

Samt om vi säger att jag skickar en RAF invite med endast wow+tbc eller endast wow, kommer jag kunna uppgradera det tilll cataclysm dirr då också eller?

2012, gratis 280% flight speed, 7 dagars speltid, gratis lvl 80 gubbe, gratis cataclysm upgrade osv osv..

om du har ett konto med vanliga wow får du alla expansioner om du har wotlk konto får du bara cata osv, du får alltså cataclysm oavsett vilken expansion du sist spelade