Permalänk
Avstängd

Bra speldator?

Hej jag undrar om detta är en bra budget speldator som klarar av bf3? http://www.inet.se/kundvagn/visa/1684963/2012-04-12 Är det tvunget att ha en SSD? och hur stor behövs isf ?

Visa signatur

Stationär : Chassi NZXT 921| Nätagg Corsair CX 750M | Processor AMD FX 4170| Processor-kylare Noctua NH-U9B|8GB RAM| Moderkort ASROCK 970 EXTREME 4| GrafikkortSapphire R9 270X 2GB|

Permalänk
Medlem

3 av sakerna har utgått, det kommer gå att beställa, kolla på AMD:s FX serie, bra ch billiga.

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Avstängd

oj det blev visst fel länk! ändrat nu

Visa signatur

Stationär : Chassi NZXT 921| Nätagg Corsair CX 750M | Processor AMD FX 4170| Processor-kylare Noctua NH-U9B|8GB RAM| Moderkort ASROCK 970 EXTREME 4| GrafikkortSapphire R9 270X 2GB|

Permalänk

Kan du visa din nya länk verkade bra och jag tyckte priset lät bra kanske också ska köpa en sån

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrGreendayzer':

Kan du visa din nya länk verkade bra och jag tyckte priset lät bra kanske också ska köpa en sån

Det är rätt länk nu

Visa signatur

Permalänk

Tack

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrGreendayzer':

Ingen fara:)

Visa signatur

Permalänk

Har du en gammal HDD som du ska återanvända? Annars saknar du en sådan. I övrigt tycker jag det ser ut som du får mycket "bang for the buck".

Permalänk
Medlem

Behöver du verkligen 2 likadana musmattor?

Sen om man tittar på hemsidan för de där minnesmodulerna anger de endast kompabilitet med Intel. Kan vara värt att kolla att de verkligen funkar med ett AMD-system.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xemacs:

Behöver du verkligen 2 likadana musmattor?

Sen om man tittar på hemsidan för de där minnesmodulerna anger de endast kompabilitet med Intel. Kan vara värt att kolla att de verkligen funkar med ett AMD-system.

Ja jag är osäker på minnerna där! skulle du kunna rekommendera något till amd något mellan 4-8GB ?

Visa signatur