hacking försök på hotmail?
Tja.
Det är så här att igår kväll när jag gick ut på min Hotmail som för övrigt är bunden till nästan allt jag har.
så hade jag fått 2 st mail från Windows Live-teamet Jag lägger till Mailen nedan. Min frågan är hur nojig behöver jag vara över detta?
Jag trök att jag inte lagt till något konto. samt bytte lösenord snabbt som attan. till syntes ser allt bra ut just nu. Men jag tänkte kanske något mer jag behöver göra? eller tänka på? Min Mail adress är bil_experten@hotmail.com. och på något vis fick de in alen_mo@hotmail.com Dock hitta jag inte den någonstans som alternativ Epost. så de kanske redan var klara med min mail?
Du har lagt till en alternativ e-postadress i ditt Windows Live-konto (alen_mo@hotmail.com). Om du glömmer lösenordet kan du återställa det med den här e-postadressen.
- Alternativ e-postadress: sejla_fuka@hotmail.com
Tack för att du lade till sejla_fuka@hotmail.com! Använd den här länken för att bekräfta att det var du som lade till sejla_fuka@hotmail.com:
LÄNK
Om du inte har lagt till sejla_fuka@hotmail.com, avbryter du begäran med hjälp av följande länk:
LÄNK
Tack!
Windows Live-teamet
SAMT.
Har du begärt återställning av lösenordet för ditt Windows Live-konto (alen_mo@hotmail.com)?
Om du har begärt återställning av lösenordet går du till:
LÄNK
Om du inte har gjort denna begäran avbryter du den med hjälp av följande länk:
LÄNK
Tack!
Windows Live-teamet