Permalänk
Medlem

Xbox 360 begagnatvärde?

Hej! Sitter på en 360 Super Elite 250gb "Jasper" Final Fantasy XIII bundle edition. (Det enda speciellla är att det står Final Fantasy graverat på hårddiskhållaren).
Den har inte använts så fasligt mycket och är i gott skick. ( http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/107806-xbox_360_basenh... )

Vad kan värdet vara på den (med orginalkartong och kvitto) inkluderat:
2x trådlösa handkontroller (Microsoft orginal)
1x headset (Microsoft orginal)
UFC Undisputed 2010
Red Dead Redemption
Halo 3 ODST
Gears of War 3 Limited Edition
Forza Motorsport 3
Final Fantasy XIII
Dead or Alive 4
Call of Duty: Black Ops
Blur
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield 3 Limited Edition

Tacksam för svar och hoppas att detta är rätt forum för frågan

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Med tanke på alla spel + headset och 2 handkontroller tror jag nog kanske 2200kr eller mer ?

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk

SKulle tippa på cirka 1500KR. Sålde min Slim ett par dagar sen med Kinect och 3 spel för 1500kr.

Permalänk
Medlem

Misstänkte att det inte står så högt tyvärr. Kanske ska ställa den hemma hos morsan och farsan istället hehe.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Misstänkte att det inte står så högt tyvärr. Kanske ska ställa den hemma hos morsan och farsan istället hehe.

Behåll det.
Knappt värt att sälja konsoler nu för tiden.
Så vida det inte är ett snes med secret of mana eller liknande XD

Själv fick jag ett 360 kastat efter mig för ett par dagar sedan.
Det hade rrod som inte tog mer än 20min att fixa

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Behåll det.
Knappt värt att sälja konsoler nu för tiden.
Så vida det inte är ett snes med secret of mana eller liknande XD

Själv fick jag ett 360 kastat efter mig för ett par dagar sedan.
Det hade rrod som inte tog mer än 20min att fixa

Känns lite så, sålde precis min 40" teve till dom så nu kan man ju lika gärna ha en konsoll ståendes där och samla damm

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Sålde en exakt likadan som du hade för inte så länge sen, fick runt 2500:- för den med 3 ca spel, kommer inte ihåg. Men detta var precis innan slim varianterna kom ut, så jag hade nog lite tur också

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av JustEchoi:

SKulle tippa på cirka 1500KR. Sålde min Slim ett par dagar sen med Kinect och 3 spel för 1500kr.

Ah, det var därför du sket i att skicka bankuppgifterna i pm som du hade lovat efter vi hade kommit överens om ett
pris i pm från din sälja tråd.

Du hade tydligen fått ett högre bud via pm efter att du hade kommit överens med mig att jag skulle få köpa ditt xbox.

Mycket snicket och dåligt. Men men, nu vet jag vad du går för och vad för dålig säljare du är.

Permalänk
Medlem

Hej. Har du kvar Dead or Alive 4?

Permalänk

skulle köpt den för 1500kr om jag vore intresserad, men jag kan säga att begagnatvärdet på xbox inte rört sig speciellt mycket de senaste åren, jag köpte ett Arcade med 4 kontroller, alla tillbehör, och 15 moderna spel, bla GTA IV och bc2, och det var i början på 2009, 1400kr..

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36