SweClockers drop!

Hur går det för er i D3?

Permalänk
Medlem

Level 15, kör igenom lungt och fint som några tidigare skrivit, utforskar nästan alla caves man hittar osv.

Act II klev jag in i precis, Sista bossen i Act I var rolig!

Love it!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk

Klarade precis spelet med tre kamrater, vi lirade igenom allt på strax över 11 timmar med lite småpauser.
Är lvl 31 och vi tar en paus nu för att lira senare runt 18 igen. Dags för nightmare

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem
Skrivet av metalbast:

Klarade precis spelet med tre kamrater, vi lirade igenom allt på strax över 11 timmar med lite småpauser.
Är lvl 31 och vi tar en paus nu för att lira senare runt 18 igen. Dags för nightmare

sweet!

Inga spoils nu!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk
Avstängd

Har tidigare kört extremt mycket Dia2, spelade alla karaktärer till max level med alla items osv på multiplayer. Är lite lost på 3an, är det fortfarande Barbarian och Sorceress (heter annorlunda nu?) som gäller? Har inte köpt det men blir nog imorgon så då blir det hej då verkligheten

Hej jag kan inte skriva korrekt.
Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Har tidigare kört extremt mycket Dia2, spelade alla karaktärer till max level med alla items osv på multiplayer. Är lite lost på 3an, är det fortfarande Barbarian och Sorceress (heter annorlunda nu?) som gäller? Har inte köpt det men blir nog imorgon så då blir det hej då verkligheten

http://www.diablofans.com/news/1204-diablo-3-is-coming-the-ma...

Tror du kan hitta all information som du an tänkas efterfråga där.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Level null, har tenta vecka först

Permalänk
Medlem

Har inte ens spelet, så level 0 är jag på. Dock verkar det onekligen kul!

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Ska gå hem snart å spela tills ögonen blöder

Permalänk
Medlem

level 1 här, fick just hem brevet från Webhallen

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Medlem

Sen då?

Skrivet av metalbast:

Jag är lite halv sugen på detta spel. Men vad gör du efter dem 11 timmarna. Jag är väl sån att jag inte gillar att spela om ett och samma :S

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av casuaL:

Jag är lite halv sugen på detta spel. Men vad gör du efter dem 11 timmarna. Jag är väl sån att jag inte gillar att spela om ett och samma :S

då är det nog inget spel för dig. Många anser att spelet börjar vid 4:e genomspelningen för det är då man får fetaste looten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

då är det nog inget spel för dig. Många anser att spelet börjar vid 4:e genomspelningen för det är då man får fetaste looten.

Samma fiender på samma plats. Nej verkligen inget för mig då ^^. Då kan jag lika gärna köra ultima online

Permalänk

har kört via guest pass kommit till skeleton king jag är demon hunter men han är svåår mot andra bossar sett mindre iaf.
men får fulla spelet här i dagarna då jädrar
men är demon hunter en bra gubbe/hjälte, eller?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Nja. du kan bara använda 6 av dem samtidigt + du har 5-6 olika runes på varje skill också. Är det tillräckligt med val kanske?

Förvisso, men man straffas ju inte på samma sätt som man gjorde i d2 då man portionerade ut sina skills.. Spelet är ju jävligt roligt så det spelar ingen roll..

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av ozo64:

Rätt mycket svårare i nightmare va?

aa ganska mycket faktiskt

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

Varför stressar ni genom spelet?

Världen går ju under om ca 7 månader så det gäller att skynda sig ;).

Permalänk

Bara som får LOGNIN ERROR???? Verkar som att man inte ska logga ut när man väl kommit in.........

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Jag fastnar på authenticating credentials. Stressade hem från jobbet, för vadå...

Permalänk
Medlem

Level 0

fastnar också vid Authenticating Credentials.

Har förstått att detta är pga att det är för många som försöker nå login-servern samtidigt. Varför bygger dom inte något kö-system för detta?....

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Japp, Error 75 just nu...

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk

Fan vad värdelöst.. Och på USA går det logga in hur lätt som helst... Är det en separat server för just logins eller är allt på samma? dom kan väll inte ha "max 10k spelare på en gång". Ska man behöva vänta tills klockan är 01.00+ för å kunna spela eller...

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Är inga problem när man väl är inloggad i alla fall

Lvl18 nu och en liten bit in i act2. Efter det jag lirat står jag fast vid mitt uttalande att Diablo3 inte är för ljust och regnbågsaktigt!

Permalänk
Medlem

Har en barb på lvl 27, precis klarat Belial i akt2. Hade stora problem med honom får jag erkänna, till slut kom jag på trixet.

En sak är säker, det kommer SUGA på inferno. AJ!!

Permalänk
Medlem

Kör en DH (lvl 32), precis klar med Azmodan. Hittat ett legendary item också: gav 40k på AH -

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Har just blivit utkastad på grund av serverfail!! mitt i en fight!!! AAAHHGG

Visa signatur

OPERATIV: Win 11
DATOR:två hyfsade laptops, ej för gaming men redigering av bilder.

Bra sugen på att ersätta op i en lap till debian

Permalänk
Medlem

Inloggnings servrarna e helt körda nu igen error 37, kommit till lvl20 i mitten av act2. Skitskoj

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Väntat ~30minuter på Retrieving Hero List...

edit: lvl 0 fortfarande
edit2: Sett en blandning av error 75 och error 37 i ungefär en timma innan det, vågar ju inte trycka på Cancel nu.

Permalänk
Skrivet av henkiii:

Väntat ~30minuter på Retrieving Hero List...

edit: lvl 0 fortfarande

samma problem som du, funkade utmärkt tidigare, blev lvl 30 och dödade diablo men då självklart åker man ut! för att köra nightmare.
argh och kan inte komma in igen, sitter fast på Retrieving Hero List.

Permalänk
Medlem

Level 28 har droppat en Legendary, har 400DPS Demonhunter, act 3. Så går väl helt ok förutom loginskiten, jag är inne men inte polaren.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

var bara lvl8 demon hunter är nu lvl10 samt att jag har en templar som "follower"
snart kanske skelton king eller sneare

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]