När jag kikar i flera trådar på detta forum så är det väldigt många som postar över hur mycket de ogillar detta spel.
Tanken är inte att trolla, eller skapa en tråd med jobbiga flameposter. Utan jag är helt ärligt nyfiken på varför ni spenderar tid med att posta dessa poster?
Jag rent personligen slutar spela en massa spel som inte passar för mig. Men jag spenderar ingen tid på forum dedikerade till dessa spel för att berätta för folk som gillar spelet att just jag ogillar deras tidsfördriv.
Så jag undrar varför det är så vanligt just här?
Jag ställde en fråga tidigare i det allmänna MMO-forumet då jag sett samma hatposter i WOW-forumet, så jag undrade om det var ett allmänt MMO hat (jag är själv nybörjare till MMO fast jag hardcoregamat i väldigt många år). Är det en MMO-kultur grej?
Eller är det bara Swotor och WOW som är extra drabbade? Kanske för att folk hoppats lite för mycket på swotor och fått sina illusioner icke uppfyllda samt de beryktade pandorna i wow? Eller? Totalt spekulerande för mig.
Så du som postat minst en hatpost. Varför gjorde du den? Vad ville du uppnå?
Och ni som inte postar hatposter. Låt gärna bli denna tråd. Jag vill ha ärliga svar och inte flamewars.
Och om jag brytit mot någon regel på detta forum så ber jag om ursäkt och ber i sådant fall moderatorerna att kasta denna tråd.