Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=t-CB0hheQRg

Så nice!
Fått ett release datum nu!

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

http://www.youtube.com/watch?v=t-CB0hheQRg

Så nice!
Fått ett release datum nu!

Gött!

http://www.arena.net/blog/announcing-the-guild-wars-2-launch-...

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Tänkte just posta men såg att folk han före! :D:D:D:D:D:D

Permalänk
Inaktiv

Två månader! Gissa om guildwars2guru är nerspammat just nu xD Tre veckor kvar till sista betan också, nice!

Get Ready!

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på i början av augusti istället oh well

Permalänk
Medlem

Trevligt med ett release datum..
Nu har dom 2 månader på sig att optimera spelet.

Permalänk
Medlem

Vi som har förköpt spelat får alltså börja spela 25? Längtar! Lite synd bara att sommar lovet har tagit slut då :/

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Theposjo:

Vi som har förköpt spelat får alltså börja spela 25? Längtar! Lite synd bara att sommar lovet har tagit slut då :/

Känns rimligt med tanke på att 25 dessutom är en lördag. Är det någon som vet varför man i princip bara släpper spel på tisdagar och fredagar?

Permalänk
Medlem

Mina betyg kommer att sänkas

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

omg omg!!!!!!!!!!!!!

Hoppas bara att dom hinner optimera klart spelet.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Känns rimligt med tanke på att 25 dessutom är en lördag. Är det någon som vet varför man i princip bara släpper spel på tisdagar och fredagar?

Helt ärligt tror jag det är att de räkar pre-release som release och de vet att folk som förbokat vill spela under helgen ;P

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 is coming 28 August. Are you ready?

The Guild Wars 2 Team guildwars2@ncsoft.com via bluehornet.com

Känns lite väll suspekt!

brukar väll altid vara med ''noreply@guildwars2.com''

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Guild Wars 2 is coming 28 August. Are you ready?

The Guild Wars 2 Team guildwars2@ncsoft.com via bluehornet.com

Känns lite väll suspekt!

brukar väll altid vara med ''noreply@guildwars2.com''

eller så kan man kolla facebook/Twitter/Arena.net blog...

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Förköpte nyss gw2 men får lite strul vid registrering av kontot, nån som råkat ut för samma?

Edit, får lite blandade fel vid registrering, 502 timeout osv :/ (jo ja har provat i 3 olika browsers)

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av _tekken_:

Guild Wars 2 is coming 28 August. Are you ready?

The Guild Wars 2 Team guildwars2@ncsoft.com via bluehornet.com

Känns lite väll suspekt!

brukar väll altid vara med ''noreply@guildwars2.com''

Vad menaru? Dom har ju släppt videos på deras officiela youtube och på hemsidan att den släpps 28 augusti? Eller va

Visa signatur
Permalänk

Åh fan, nu blev det allvarligt Den tredje och sista betan bör alltså leda till att man bestämmer sig för vilken profession man vill spela, så man lugnt och sansat kan välja en att levla under sina tre dagar innan release. Jag var helt säker på Thief, sen Warrior, och nu är elementalist också uppe i toppen och spökar. Fan

Får hoppas att de ger thief lite kärlek tills den tredje betan, annars blir det nog elementalist för min del iaf Många beslut som måste tas, profession, server, kanske gille? Damn. Augusti är dock mycket bättre än vad jag trodde.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spefaktiv!:

Åh fan, nu blev det allvarligt Den tredje och sista betan bör alltså leda till att man bestämmer sig för vilken profession man vill spela, så man lugnt och sansat kan välja en att levla under sina tre dagar innan release. Jag var helt säker på Thief, sen Warrior, och nu är elementalist också uppe i toppen och spökar. Fan

Får hoppas att de ger thief lite kärlek tills den tredje betan, annars blir det nog elementalist för min del iaf Många beslut som måste tas, profession, server, kanske gille? Damn. Augusti är dock mycket bättre än vad jag trodde.

Fan du får väl multi-box:a med alla yrken? ;D

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

eller så kan man kolla facebook/Twitter/Arena.net blog...

Tyvärr så använder jag inte Twitter eller Facebook.

och jag missade förövrigt Stresstestet och Announcement om det trode det skulle vara mer nyheter om det här där av var jag suspekt.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Tyvärr så använder jag inte Twitter eller Facebook.

och jag missade förövrigt Stresstestet och Announcement om det trode det skulle vara mer nyheter om det här där av var jag suspekt.

Du behöver varken twitter eller facebook för att kolla deras sidor bara. Så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Du behöver varken twitter eller facebook för att kolla deras sidor bara. Så.

Stämmer det ursäkta att jag frågade och inte kollade deras hemsida först.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Har lite problem med att registrera min preaccess/betanyckel, någon som skulle kunna hjälpa?
Jag skriver in nycklen på https://register.guildwars2.com och trycker "No", kommer sedan till sidan där jag skriver in namn, email etc, skriver in allt och trycker "Next". Då kan där hända 2 saker, antingen laddas sidan om, jag kommer tillbaka till sidan jag skriver in namn, och mitt lösenord är inte ifyllt och inga felmeddelanden. Ibland byter sidan namn vid detta problem. Den andra versionen är att jag kommer till en sida där det står något om Error 502.

EDIT: Det funkar nu.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Stämmer bra att dom som förköpt spelet kommer att få börja spela den 25:e, läste det på Reddit.

Permalänk
Medlem

släppdatum 28'e augusti, eller 25'e om man bokade, känns som en jävla evighet >_<

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

släppdatum 28'e augusti, eller 25'e om man bokade, känns som en jävla evighet >_<

Inte när man väntat sedan 2007

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Försäljning sker ENDAST i marknaden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Inte när man väntat sedan 2007

hoppas verkligen max lvl sakerna kommer vara som i gw1, kom ihåg fow och uw och hur äckligt jävla frustrerande det var att lära sig riktigt innan sc's kom

Permalänk

Så tänker majoriteten av sweclockarna ta sig till Far Shiverpeaks? Om man tittar på listan här; http://www.guildwars2guru.com/topic/32389-world-choice-guilds... (ber om ursäkt om det inte är tillåtet att länka) så ser det ut som Far Shiverpeaks kommer bli sjukt jäkla befolkat. Hur blir det i Battlegrounds i sådana fulla servrar? Kommer det ens finnas servrar som man inte kommer behöva oroa sig över att Battlegrounds är fullt? hehe

Vet inte hur overflow/queue systemet funkar riktigt för WvWvW, men vill inte be utlåst liksom.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spefaktiv!:

Så tänker majoriteten av sweclockarna ta sig till Far Shiverpeaks? Om man tittar på listan här; http://www.guildwars2guru.com/topic/32389-world-choice-guilds... (ber om ursäkt om det inte är tillåtet att länka) så ser det ut som Far Shiverpeaks kommer bli sjukt jäkla befolkat. Hur blir det i Battlegrounds i sådana fulla servrar? Kommer det ens finnas servrar som man inte kommer behöva oroa sig över att Battlegrounds är fullt? hehe

Vet inte hur overflow/queue systemet funkar riktigt för WvWvW, men vill inte be utlåst liksom.

Jag har ingen aning om hur detta fungerar, men vad innebär en overflow som du och andra talar om?
Annars tycker jag en server med många spelare låter bra då det alltid finns gott om folk att pvpa med så att vi slipper väntetiderna.

Permalänk
Skrivet av Spefaktiv!:

Så tänker majoriteten av sweclockarna ta sig till Far Shiverpeaks? Om man tittar på listan här; http://www.guildwars2guru.com/topic/32389-world-choice-guilds... (ber om ursäkt om det inte är tillåtet att länka) så ser det ut som Far Shiverpeaks kommer bli sjukt jäkla befolkat. Hur blir det i Battlegrounds i sådana fulla servrar? Kommer det ens finnas servrar som man inte kommer behöva oroa sig över att Battlegrounds är fullt? hehe

Vet inte hur overflow/queue systemet funkar riktigt för WvWvW, men vill inte be utlåst liksom.

Don't worry.. Finns ju 4 WvWvW platser att kriga på

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spefaktiv!:

Så tänker majoriteten av sweclockarna ta sig till Far Shiverpeaks? Om man tittar på listan här; http://www.guildwars2guru.com/topic/32389-world-choice-guilds... (ber om ursäkt om det inte är tillåtet att länka) så ser det ut som Far Shiverpeaks kommer bli sjukt jäkla befolkat. Hur blir det i Battlegrounds i sådana fulla servrar? Kommer det ens finnas servrar som man inte kommer behöva oroa sig över att Battlegrounds är fullt? hehe

Vet inte hur overflow/queue systemet funkar riktigt för WvWvW, men vill inte be utlåst liksom.

Den där listan är dessutom felaktig då dom listar samma guilder flera gånger.
Plus att INGENTING är bestämt gällande om var The Nothern Alliance (Norse Oil eXpedition, Ragnarok, Three Crowns, WoTU, Semper Danica, Shadows Of Tyria, Ancient Reign, Ruthless, A Ordem) ska hålla till vid release.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90