Guide: Att tjäna pengar över internet

Permalänk
Avstängd

Guide: Att tjäna pengar över internet

*Bort*

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Skrivet av emiln96:

är det vad du har tjänat under 6 månader?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ripper_viruset:

är det vad du har tjänat under 6 månader?

Jag har tjänat lite små pengar innan, men 95% av de pengarna är från de senaste 6 månaderna.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

det är ju 177000kr!?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ripper_viruset:

det är ju 177000kr!?

Helt rätt. Dock är jag inte i toppen. "Mästarna" tjänar runt 60-100kkr i månaden.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Vad driver du trafik med, och hur hög är din CTR?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TAG9217:

Vad driver du trafik med, och hur hög är din CTR?

Fileice driver ingen ctr statestik men här är en bild av lite statestik efter en dag.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

Vad är det för filer man laddar upp, lagliga?...

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i5-2500 CPU @ 3.30GHz
NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Corsair TX 650W V2 /80+ Bronze
Corsair 2x4GB 1333MHz
Asus P8H67-M PRO B3, H67 Socket 1155, mATX

Permalänk
Medlem

pfft du är en riktig skojare du, med ppd tjänar du inte 177k på 6 månader. Kan du visa bank överföring med dom där pengarna? tvekar enormt till att det är du som tjänat den cashen

Permalänk
Avstängd

Men då undrar jag hur du har lyckats få så mycket pengar av ShareCash? Har använt de själv och då har jag max fått 10 USD. (Lagt ut en YouTube video + download (sharecash).
Skulle vara kul att veta, är själv bara 14, så det skulle inte vara illa haha.

Visa signatur

GTX 580, LanCool K62, i5 2500K, 850W Corsair, 8GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiln96:

Du lär vara en rackare på SEO isåfall om du enbart driver trafik genom Google.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiln96:

varför så corpade bilder? sen så skriver sharecash att dom har betalat ut 50k, och fileice är nya om man jämför med sharecash så dom kan inte magiskt pungat ut dom gläjde siffror du talar om

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wully:

pfft du är en riktig skojare du, med ppd tjänar du inte 177k på 6 månader. Kan du visa bank överföring med dom där pengarna? tvekar enormt till att det är du som tjänat den cashen

Tycker jag var dumt och onödigt skrivet.

Skrivet av Seanarian:

Men då undrar jag hur du har lyckats få så mycket pengar av ShareCash? Har använt de själv och då har jag max fått 10 USD. (Lagt ut en YouTube video + download (sharecash).
Skulle vara kul att veta, är själv bara 14, så det skulle inte vara illa haha.

Har inte fått så mycket av sharecash. Dock började jag med sharecash för något år sedan och lärde mig grunderna.

Skrivet av BillyBonka:

Vad är det för filer man laddar upp, lagliga?...

Ja, olagliga filer såsom copyright är inte tillåtet. Vuxet material är inte heller ok.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wully:

varför så corpade bilder? sen så skriver sharecash att dom har betalat ut 50k, och fileice är nya om man jämför med sharecash så dom kan inte magiskt pungat ut dom gläjde siffror du talar om

FileIce är nya, och växer växer snabbt. De betalar skit bra och har därför betalt dessa "magiska" siffror.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiln96:

FileIce är nya, och växer växer snabbt. De betalar skit bra och har därför betalt dessa "magiska" siffror.

dagen jag ser bilder som inte finns generators för tror jag på dig fortfarande corpade/editade bilder bara, eftersom du har inte har ngt att dölja så kan du ta en bild på din earning på fileice utan att edita det

Permalänk
Medlem

vad är det för filer du delar då?

Permalänk
Medlem

Jag fattar inget här.. vad är det för typer av filer? Tex om du vill avslöja.. vad laddar du upp för filer?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Jag fattar inget här.. vad är det för typer av filer? Tex om du vill avslöja.. vad laddar du upp för filer?

googla på share hare (hans fileice)

nöjd med bevisen, som jag trodde så laddar du upp saker som är copyrights belagda
Däremot är du bra på att marknads föra dina bloggar

Permalänk
Rekordmedlem

Man lägger upp "Bli rik fort guider" Jag tror inte ett dyft på såna här pyramidspelsliknande saker, ingen verkar kunna/vilja berätta detaljerat om hur man gör och visa på nått pålitligt sätt att det verkligen ger några pengar, men man kan ofta läsa om folk som inte får pengar eller mycket mindre än de lovats, eller att företagen som skulle betalt ut nått försvinner.
Jag är skeptisk..

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av Wully:

dagen jag ser bilder som inte finns generators för tror jag på dig fortfarande corpade/editade bilder bara, eftersom du har inte har ngt att dölja så kan du ta en bild på din earning på fileice utan att edita det

Är inget konstigt med folk som tjänar dessa summor på Fileice. Ignorera mina stats, använder inte Fileice längre.

Bild på hur top 10 ser ut för den här månaden på Fileice.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wully:

googla på share hare (hans fileice)

nöjd med bevisen, som jag trodde så laddar du upp saker som är copyrights belagda
Däremot är du bra på att marknads föra dina bloggar

Ursäkta. Titta när ditt senaste "bevis" är uppladdat. Antagligen längre än 6 månader.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Varför lägger du inte upp den här guiden från ditt riktiga konto? Tror folk tar dig lite mer seriöst på ett konto du vart medlem på lite längre. Fast det kanske inte är du, tycker bara det är lite suspekt då båda användare talar om fileice och ni båda har användarnamn som börjar på "emiln" och sen en siffra. skype-adressen du uppger i den här tråden är ganska lik sweclockers-nicket du använder nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiln96:

Ursäkta. Titta när ditt senaste "bevis" är uppladdat. Antagligen längre än 6 månader.

http://www.blogger.com/profile/15717770637262757791 oh rly?

Kanske dags att ge upp leken att man tjänar stora pengar utan att bryta mot deras regler

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Varför lägger du inte upp den här guiden från ditt riktiga konto? Tror folk tar dig lite mer seriöst på ett konto du vart medlem på lite längre. Fast det kanske inte är du, tycker bara det är lite suspekt då båda användare talar om fileice och ni båda har användarnamn som börjar på "emiln" och sen en siffra. skype-adressen du uppger i den här tråden är ganska lik sweclockers-nicket du använder nu.

Research, bra där

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
99:e percentilen

Så jag måste först ha en fil som många vill ha? Sen laddar jag upp den till en server och får pengar för varje gång den laddas ner? Låter för bra för att vara sant, men värt att testa.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Schrimp:

Research, bra där

Bevis har du i andra bilden jag postade.

Också, § 10.1?

Permalänk
Medlem

Förutom dessa ganska starka bevis för piratkopiering och skitsnack så tycker jag INTE om surveys till vad det än är. Förpestar internet!

-Här, du behöver baaaara lämna din email. Men helst alla dina personuppgifter + kontouppgifter. Sen kanske du kan få ladda ner filen.

Jovisst tjena. Nej tack.

Permalänk
Entusiast

Jadu Emil, nu har du lite att förklara.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Försökte läsa lite tutorials och guides på forumet men de kräver att man har tjänat 10 dollar innan man får tillgång till de

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"