Permalänk
Medlem
Skrivet av thedudewait:

Håller med om att ts har varit lite för godtrogen åt sin kompis, men sladden är inte så svår att fixa, tror förövrigt att ts har gått och lagt sig nu.

håller inte med dig överhuvudtaget då det inte finns nån anledning att klippa sladden även om du inte kopplar in den?!

EDIT: om än onödig men ändå nödvändig: BITCH!

EDIT 2: KanF'n inte ta 150 kommentarer och få igång en fläkt!!!! om det är fallet så kan sweclockers lägga ner

Permalänk
Medlem

om du inte förstod så har du lyckats att få 150 kommentarer på ett av sveriges bästa forum så grattis till nått iallafall:)

men nu kan du ta bort tråden och göma dig i din grotta ditt troll

Permalänk
Medlem

6 sidor på 3 timmar? Herregud...

Världens bästa troll?
Han visade det redan i TS med två väldigt unika särskrivningar, och sen när han sa att han klippte sladden (istället för att bara helt enkelt inte sätta i den) så kände jag mig ganska säker.

Kan vi få denna tråden låst nu?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

6 sidor på 3 timmar? Herregud...

Världens bästa troll?
Han visade det redan i TS med två väldigt unika särskrivningar, och sen när han sa att han klippte sladden (istället för att bara helt enkelt inte sätta i den) så kände jag mig ganska säker.

Kan vi få denna tråden låst nu?

troll?? oh ja ett riktigt "Bra" troll oxå !

men resten av tråden är ganska rolig därav 6 sidor:)

Permalänk
Medlem

Vet inte varför jag bryr mig ärligt talat, är så övertrött just nu... Den CPU'n han listade, sitter inte dom bara i bärbara datorer? i5 540M

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilen81:

Vet inte varför jag bryr mig ärligt talat, är så övertrött just nu... Den CPU'n han listade, sitter inte dom bara i bärbara datorer? i5 540M

HAHAHA missade det oxå men det stämmer, tror på troll mer än någnsinn nu

Permalänk
Medlem

TS är alltså helt okunnig på datorer och klipper av sladdar från nätaggregat men samtidigt känner till saker som "modulärt nätagg och BSOD" ?

Ett tips till ts är att kappa alla sladdar på nätagget för att få ett modulärt sådant, blir mindre kablar och ett bättre luftflöde i chassit som leder till lägre temperaturer på komponenterna. Grafikkortet kan du lägga en timma i mikron på högsta effekt så kommer det bli som nytt sen.

Lycka till!

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk

Det roligaste var ju att efter mindre än två sidor var man ju helt 100 på att det var ett troll, och började driva själv, men för thedudewait och waowt tog det ca 3-4 sidor innan hissen gick hela vägen upp xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

För kul har det varit att följa den här soppan.. Kan ni inte fortsätta lite till?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Den här tråden tog fel räls för ett bra tag sedan.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.