Ubuntu 12.04 LTS + PS3 Media Sever

Permalänk
Medlem

Ubuntu 12.04 LTS + PS3 Media Sever

tjaba

har kollat på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=PcX-Hok5Dbk men jag får det inte att fungera. Vad gör jag för fel om jag ens gör fel men det vet jag inte. jag kör med Ubuntu 12.04 LTS 64bits.

Permalänk
Medlem

Du glömde skriva vad du har för problem?

Permalänk
Medlem

men jag får det inte att fungera. Vad gör jag för fel om jag ens gör fel men det vet jag inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av acer78:

men jag får det inte att fungera. Vad gör jag för fel om jag ens gör fel men det vet jag inte

Haha Men vad är det du gör då? Det är väl omöjligt för oss att säga om du gör fel eller inte, eftersom vi inte vet vad du gör?

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Mycket fel nu

Permalänk
Medlem

Testa att förklara ditt tilvägagångssätt? Är det något moment som du är osäker/tveksam på? Det är typiskt bra saker att berätta. Ett annat tips är att inkludera hur du vet att det inte fungerar (eventuella felmeddelanden och dyl.) samt en list över aktuell hårdvara.

Lycka till!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Processor: Intel i7 2700k @ 4,6 GHz | Kylare: Thermalight Silver Arrow | Grafikkort: Asus GTX 560Ti DirectCU II TOP | Chassi: NZXT H2 | Mobo: MSI Z68-GD55 (B3) | RAM: Corsair Vengance Black Low Profile 16 GB | HDD: 2x 1 TB Segate Barracuda 7200 RPM | SSD: N/A | Nätagg: Corsair 560 W

Permalänk
Medlem

jag gör som i videon, men inte fungerar det för mig. jag kör med ubuntu 12.04 LTS precis som videon. men jag fick igång det på annat sätt. men nu vill inte undertexterna fungera med mkv filer.

jag får bara undertexter att fungerar felfritt med avi men inte mkv ?