Permalänk
Medlem

LG Optimus 4X HD Fråga

Funderar på att köpa denna mobil men många reviews verkar hålla med om att batteritiden är usel (om man jämför med andra quadcore-mobiler på marknaden just nu) Och dem flesta säger att det "förmodligen kommer lösas i framtiden med uppdateringar" och liknande, nästan alla reviews är från juni/juli. Då undrar jag, någon här som har den mobilen och ja, hur är batteritiden egentligen? Tack

Visa signatur

Stationär
Fractal Design Define R3|ASUS Maximus IV GENE-Z|Intelcore i7 2600k ANTEC KÜHLER 620|Gigabyte Gtx 670|Corsair GS 800W|OCZ 120GB Agility 3|Corsair XMS3 Vengeance 12GB DDR3 1600MHz
Kringutrustning : QPAD QH-90 QPAD MK-85 & Steelseries KANA
Laptop : Lenovo Y500 i7 3630QM GT 650M SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neroscar:

Funderar på att köpa denna mobil men många reviews verkar hålla med om att batteritiden är usel (om man jämför med andra quadcore-mobiler på marknaden just nu) Och dem flesta säger att det "förmodligen kommer lösas i framtiden med uppdateringar" och liknande, nästan alla reviews är från juni/juli. Då undrar jag, någon här som har den mobilen och ja, hur är batteritiden egentligen? Tack

Tycker batteri tiden är helt ok. Sen har jag alldeles nyligen köpt den så jag låter det var osagt. Men efter 24 timmars användning så har jag inte större problem. För 3200 så tycker jag den är grym vilket den inte kostade från början.

Visa signatur

NZXT H5 Flow Starfield Limited Edition Chassi // AMD Ryzen 7950X // Gigabyte RX 9070 XT Elite // Corsair 6000Mhz 64GB// Gigabyte X870-I // Corsair HX1500I 1500W // Crutical T705 1TB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD //Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Bazzite OS

Permalänk
Medlem

Jag tycker batteritiden har blivit enormt mycket bättre efter senaste uppdateringen,
jag har min mobil i 2 dagar utan att ladda den.

Sedan är det ju givetvis en fråga om hur mycket man använder den, vilka settings, vilka bakgrundsappar man tillåter osv..

men batteriet är jag absolut nöjd med.

/gidde