Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

jag beställde en intel 320 160 gb förra måndagen (24/9) för 798 kr, och vet du på något ungefär när dom kommer levereras?
Har inte ordernumret (beställde ihop med en annan), men var mest intresserad när dom kommer på ett ungefär

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av _Skalman:

Hej Komplett!

Mailade en fråga angående en dålig SSD disk i onsdags, men har ännu inte fått något svar av er, lite konstigt tycker jag med tanke på att det står 48 timmar på hemsidan.

Ärendenummer: 3140214

Hej,
Vi har något längre svarstid än normalt på vår mejl just nu på grund av hög belastning. Vi jobbar på att besvara alla mejl så snabbt so möjligt. Om du har möjlighet så ring oss gärna så kikar vi på ditt ärende. 031-710 20 00

Skrivet av bourne94:

jag beställde en intel 320 160 gb förra måndagen (24/9) för 798 kr, och vet du på något ungefär när dom kommer levereras?
Har inte ordernumret (beställde ihop med en annan), men var mest intresserad när dom kommer på ett ungefär

Hej,
De ska komma till vårt lager id ag enligt leverantören så de ska inte vara långt borta.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Vi har något längre svarstid än normalt på vår mejl just nu på grund av hög belastning.

Denna ursäkt börjar faktiskt kännas gammal nu Mikael!
Har man en hög belastning så ser man väl till att lösa den genom att anställa alternativt ta in folk från bemaningsföretag istället för att samla allt på hög och ta det får ta den tid det tar?
Detta verkar ni ju uppenbarligen inte ha gjort (dvs tagit in extra folk) för jag tvivlar på att det ska behövas en så lång inskolnings tid (månader som ni har kört med denna ursäkten nu).

Så kanske är dags att hitta på en annan ursäkt snart?
Heller faktiskt lösa problemen istället?

Och du det komer en sommar nästa år med vilket även då kommer att innebära att anställda vill ha semester (otroligt men sant)!
Kanske är nåt ni ska fundera på att lösa innan och inte efter denna semstertid kommer,är förbi.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej, eftersom ni inte svarar på mail så försöker jag här istället. jag fick hem min dator i torsdags som jag har köpt av er. Datorn är en demovara men det stod ingenting att den var
skadad. "Maskinen har returnerats på ångerrätt, och ser bra ut. Det följer med batteri, laddare och strömkabel."

Till min förvåning så hittar jag repor på datorn. Jag stör mig väldigt mycket på reporna och jag tycker att det
är riktigt dåligt av er att inte ha berättat att datorn har repor.

Nu undrar jag hur ni ska lösa detta? Antingen vill jag ha kompensation
för min skadade dator eller så vill jag ha en annan, oskadad dator.

Länk till dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av zalleswe:

Länk till bilden fungerar tyvärr inte.

Är lite i valet och kvalet om jag beställa från Komplett.se eller Misco. Det är bara dessa två återförsäljare som har de komponenter jag ska ha. Tyvärr läser jag på Prisjakt att det tar flera veckor att få svar på mail och att det ofta är problem med returhanteringen vilket känns oroväckande. Är det något som måste fungera problemfritt så är det just returhanteringen om man nu har sån otur att man måste nyttja den.

Permalänk
Medlem

Jag såg precis denna bannern här på SweClockers. Skön humor!!

Maxar MS-Röj

Dold text
Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av grizzly666:

Denna ursäkt börjar faktiskt kännas gammal nu Mikael!
Har man en hög belastning så ser man väl till att lösa den genom att anställa alternativt ta in folk från bemaningsföretag istället för att samla allt på hög och ta det får ta den tid det tar?
Detta verkar ni ju uppenbarligen inte ha gjort (dvs tagit in extra folk) för jag tvivlar på att det ska behövas en så lång inskolnings tid (månader som ni har kört med denna ursäkten nu).

Så kanske är dags att hitta på en annan ursäkt snart?
Heller faktiskt lösa problemen istället?

Och du det komer en sommar nästa år med vilket även då kommer att innebära att anställda vill ha semester (otroligt men sant)!
Kanske är nåt ni ska fundera på att lösa innan och inte efter denna semstertid kommer,är förbi.

Hej,

Vi har som sagt tagit in extra ny personal och våra svarstider är nu betydligt kortare än vad de varit under den senaste tiden. Vi fortsätter att jobba hårt för att hålla nere svarstiderna på både telefon och mejl. De senaste helgerna har vi jobbat extra för att besvara mejl och är princip ikapp så att alla mejl besvaras inom de utlovade 48 timmarna.

Skrivet av zalleswe:

Hej, eftersom ni inte svarar på mail så försöker jag här istället. jag fick hem min dator i torsdags som jag har köpt av er. Datorn är en demovara men det stod ingenting att den var
skadad. "Maskinen har returnerats på ångerrätt, och ser bra ut. Det följer med batteri, laddare och strömkabel."

Till min förvåning så hittar jag repor på datorn. Jag stör mig väldigt mycket på reporna och jag tycker att det
är riktigt dåligt av er att inte ha berättat att datorn har repor.

Nu undrar jag hur ni ska lösa detta? Antingen vill jag ha kompensation
för min skadade dator eller så vill jag ha en annan, oskadad dator.

Länk till dator
http://forumbilder.se/images/4a7201213307Pdf76.jpg

Hej,
Vi beklagar att du inte fått den information du förväntat dig vid köpet. Kontakta oss på 031-710 20 00 så undersöker vi detta vidare och hittar en lösning.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Vi har som sagt tagit in extra ny personal och våra svarstider är nu betydligt kortare än vad de varit under den senaste tiden. Vi fortsätter att jobba hårt för att hålla nere svarstiderna på både telefon och mejl. De senaste helgerna har vi jobbat extra för att besvara mejl och är princip ikapp så att alla mejl besvaras inom de utlovade 48 timmarna.

...

/Mikael

Varför uppstår detta gång, på gång, på gång? Har man varit kund ett tag så är det olika förklaringar vid jul, sommartid eller andra tider, men alltid för lite folk. Hur är det möjligt? Är verkligen personalomsättningen så oerhört hög?

Mest intresserad av den grundläggande förklaringen, inte eventuella ursäkter.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej alla, och dom det berör.
Jag gör en på kort tid lång historia kort..
Fick hem en ny dator som frös och startade om sig själv. Även efter ominstallation av OS frös och startade den om sig själv.
Det var med andra ord något jätte fel på den när jag fick den. Testas inte grejjerna innan dom skickas iväg?
Har nu skickat tillbaks den och får veta att jag ska behöva vänta upptill sex veckor innan jag får den tillbaka.
Väldigt dåligt tycker jag speciellt då den var DOA... Har faktiskt aldrig varit med om något så dåligt tidigare.

Servicenummer: 00017288

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Joth:

Hej alla, och dom det berör.
Jag gör en på kort tid lång historia kort..
Fick hem en ny dator som frös och startade om sig själv. Även efter ominstallation av OS frös och startade den om sig själv.
Det var med andra ord något jätte fel på den när jag fick den. Testas inte grejjerna innan dom skickas iväg?
Har nu skickat tillbaks den och får veta att jag ska behöva vänta upptill sex veckor innan jag får den tillbaka.
Väldigt dåligt tycker jag speciellt då den var DOA... Har faktiskt aldrig varit med om något så dåligt tidigare.

Servicenummer: 00017288

Citerar mitt eget inlägg från Inet-tråden, lika giltigt här:

Tänkbar, kanske t o m trolig orsak: Transportskador.

Om det inte är transportskada går elektronik oftast sönder den första veckan eller veckorna. Klarar den det brukar det hålla länge. Alltså kan allting fungerat perfekt hos företaget, men gå sönder hos dig. Det är några procent som går sönder, tyvärr inget som går att komma ifrån med dagens ultralåga priser.

Lägg på 25% (eller kanske mer) på priset så skulle alla delar kunna köras burn-in på ett par dygn vid förhöjd temperatur. Det brukar sålla bort de allra flesta komponenterna som ligger i riskzonen att gå sönder.

#12740644

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej jag beställde min dator 2012-10-05. Och på komplett sidan står det plockad de har gjort det i 2 dagar nu. och jag undrar hur länge de tar innan den skickas? mvh joakim

Permalänk
Medlem
Skrivet av dofe:

Hej jag beställde min dator 2012-10-05. Och på komplett sidan står det plockad de har gjort det i 2 dagar nu. och jag undrar hur länge de tar innan den skickas? mvh joakim

Beställde min i måndags, alltså 2012-10-08, och för mig är ordern bara bekräftad. Leveransdatumet på 1-3 dagar har jag fruktansvärt svårt att tro att det kommer hållas eftersom att ordern inte ens är plockad. Detta är inte den erfarenheten av Komplett jag fått innan och det var delvis pga den snabba leveranstiden jag valde komplett för att jag behöver delarna innan helgen. Inget svar på mail har jag fått heller, börjar bli frustrerad och funderar även på att avbeställa för att köra på Inet istället.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MultiMan:

Varför uppstår detta gång, på gång, på gång? Har man varit kund ett tag så är det olika förklaringar vid jul, sommartid eller andra tider, men alltid för lite folk. Hur är det möjligt? Är verkligen personalomsättningen så oerhört hög?

Mest intresserad av den grundläggande förklaringen, inte eventuella ursäkter.

Hej,
Vår målsättning är att hålla korta svarstider på både mejl och telefon. Den senaste tiden har vi, som många uppmärksammat, haft problem med detta. Men vi har som sagt vidtagit en rad åtgärder som jag nämnde ovan för att komma upp den nivå som vi ska och normalt håller.
Att belastningen ökar under vissa perioder under ett år kan givetvis bero på en rad olika saker samtidigt som belastningen kan våra låg i vissa perioder av andra anledningar. Utmaningen är då att förutse vilken belastningen vid varje givet tillfälle och vi arbetar aktivt med att förutse perioder med både högre och mindre belastning för att kunna ge bra och effektiv service till våra kunder oavsett belastning på vår kundtjänst.

Skrivet av Joth:

Hej alla, och dom det berör.
Jag gör en på kort tid lång historia kort..
Fick hem en ny dator som frös och startade om sig själv. Även efter ominstallation av OS frös och startade den om sig själv.
Det var med andra ord något jätte fel på den när jag fick den. Testas inte grejjerna innan dom skickas iväg?
Har nu skickat tillbaks den och får veta att jag ska behöva vänta upptill sex veckor innan jag får den tillbaka.
Väldigt dåligt tycker jag speciellt då den var DOA... Har faktiskt aldrig varit med om något så dåligt tidigare.

Servicenummer: 00017288

Hej,
Tråkigt att din dator inte fungerade när du fick den. Tyvärr är det så att en väldigt liten del av alla produkter inte fungerar vid leverans. Om det är en Komplett PC du köpt så testas dessa hos oss innan de skickas iväg ut till kund. Precis som MultiMan skriver så finns det en viss risk att varorna skadas i frakthanteringen även om det är ovanligt.
Hör gärna av dig till oss så undersöker vi status på ditt serviceärende. 031-710 20 00

Skrivet av dofe:

Hej jag beställde min dator 2012-10-05. Och på komplett sidan står det plockad de har gjort det i 2 dagar nu. och jag undrar hur länge de tar innan den skickas? mvh joakim

Hej Joakim,
Är det en Komplett PC du beställt? I sådana fall så betyder "Plockad" att vi plockat ihop delarna till din dator och att den snart kommer att skickas till vår monteringsavdelning som sätter ihop, installerar och testar din dator innan den skickas. Från att datorn blir "Plockad" så tar det normalt cirka fem arbetsdagar för oss att bygga och testa din dator innan den skickas och sedan tillkommer leveranstiden beroende på vilket fraktsätt du valt. Här finns en lista med leveranstider för olika typer av fraktsätt:
http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=delover...

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av TheRoos:

Beställde min i måndags, alltså 2012-10-08, och för mig är ordern bara bekräftad. Leveransdatumet på 1-3 dagar har jag fruktansvärt svårt att tro att det kommer hållas eftersom att ordern inte ens är plockad. Detta är inte den erfarenheten av Komplett jag fått innan och det var delvis pga den snabba leveranstiden jag valde komplett för att jag behöver delarna innan helgen. Inget svar på mail har jag fått heller, börjar bli frustrerad och funderar även på att avbeställa för att köra på Inet istället.

Hej,
Skriv eller skicka gärna ditt ordernummer i ett PM så undersöker vi status på din order.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått min collector's edition av Dead or alive 5 som jag förbokade den 24de, vad är grejen komplett? Dags att börja elda rejält på eran underleverantör!

Permalänk
Medlem

Självklart kan något vara galet när grejerna kommer fram. Det accepterar och köper jag. MEN att behöva vänta i sex veckor på att
få varan tillbaks tycker jag är fruktansvärt dåligt det ska inte behöva ta så lång tid speciellt när den är DOA. En kollega fick sin tillbaka från Dustin på fem arbetsdagar och dom bygger ju också sina. Hur kan det komma sig att det ska ta så lång tid som sex veckor? Jag har aldrig varit med om det tidigare.
Jag var jätte nöjd med hjälpen jag fick via telefon innan jag la beställningen, tack Y, och leveranstiden var bra också.
Men att det ska ta sådan tid nu med att få en fungerande gör mig bara ledsen och besviken. Sälja går bra men att lösa problem...
Sen att det var repor i chassit på fronten är ju också en tråkig del i det hela och dom kan inte ha uppkommit under frakt.
En annan kul grej är att Komplett tycker att man ska emballera produkten bättre än när dom skickar ut den. Min dator hade inget skyddande emballage på kortsidorna men när man skickar tillbaka är det väldigt viktigt att samtliga sidor är väl skyddade.
När jag skickade den var det bättre packat än när jag fick den iaf.

Permalänk

Hur är det egentligen! ?

Har alltid hört goda ord från Komplett.se Så vips blev det ett spontan köp av dom, en Gamer PC. Men efter lite efterforskningar på nätet (kollat omdömen) så blir man en aningen kallsvettig. Långa leveranstider, dålig kundservice, hårdvara och returer som strular men jag vill veta hur är det egentligen! Bör jag vara kallsvettig. Jag vill gärna att komplett leverar en väl fungarande burk till mig som jag kan nyttja till nöje och inte behöver vänta på att få den leverad flera månader. Och något måndasex vill man ju inte ha heller

Mina personliga erfaranheter änsålänga kan jag inte mer än att ge än Ros till komplett.se för det bemötandet jag fått från kundservice. Men det kan ju ändras snabbt..

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av tomten51:

Har fortfarande inte fått min collector's edition av Dead or alive 5 som jag förbokade den 24de, vad är grejen komplett? Dags att börja elda rejält på eran underleverantör!

Hej,

Vi beklagar ödmjukast att du inte fått ditt spel. Tyvärr har det varit problem med tillgången på Dead or Alive 5 och vi gör allt vi kan för att få in fler från vår leverantör så snabbt som möjligt. Hör gärna av dig till oss om du har några frågor kring din order. 031-710 20 00

Skrivet av Mindscape:

Har alltid hört goda ord från Komplett.se Så vips blev det ett spontan köp av dom, en Gamer PC. Men efter lite efterforskningar på nätet (kollat omdömen) så blir man en aningen kallsvettig. Långa leveranstider, dålig kundservice, hårdvara och returer som strular men jag vill veta hur är det egentligen! Bör jag vara kallsvettig. Jag vill gärna att komplett leverar en väl fungarande burk till mig som jag kan nyttja till nöje och inte behöver vänta på att få den leverad flera månader. Och något måndasex vill man ju inte ha heller

Mina personliga erfaranheter änsålänga kan jag inte mer än att ge än Ros till komplett.se för det bemötandet jag fått från kundservice. Men det kan ju ändras snabbt..

Hej,
Kul att du beställt en Komplett PC av oss! Normalt tar det cirka fem arbetsdagar från det att alla delar finns på lager att bygga och testa din dator innan den skickas från oss. Sedan tillkommer leveranstiden som kan variera något beroende på vilket fraktsätt du valt och var du bor. Här finns en översikt över leveranstiderna:
http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=delover...
Alla Komplett PC kommer med 3 års garanti och service så om det mot förmodan skulle vara några problem - kontakta oss! Du når oss på 031-710 20 00 vardagar 09-20. Hör gärna av dig om du undrar över status på din order.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Inaktiv

Beställde en Asus Zenbook UX32VD innan ni tog bort den ur ert sortiment, och orderstatusen är bekräftad.
Förväntat sänddatum är 2012-10-25, är det bara att avvakta det, eller hur är det?

Permalänk
Medlem

hur går det med min fråga? ärendenummer 3157614

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!

Fick min MSI GT60 idag, kanonsnabb leverans med tanke på att jag beställde sent i lördags kväll. Det ska ni ha ros för!

Dock så var den DOA

Efter samtal med er support så går den i retur imorgon. Två dagar returfrakt, sen ska det tydligen ta fyra dagar att behandla ärendet och sen två dagar för att jag ska få en ny. Känns liksom rätt tungt att vänta tills nästa fredag på att få en ny laptop.

Så det jag undrar över, kan ni inte hitta på något snabbare sätt än att hantera sånt här?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Hej Komplett!

Fick min MSI GT60 idag, kanonsnabb leverans med tanke på att jag beställde sent i lördags kväll. Det ska ni ha ros för!

Dock så var den DOA

Efter samtal med er support så går den i retur imorgon. Två dagar returfrakt, sen ska det tydligen ta fyra dagar att behandla ärendet och sen två dagar för att jag ska få en ny. Känns liksom rätt tungt att vänta tills nästa fredag på att få en ny laptop.

Så det jag undrar över, kan ni inte hitta på något snabbare sätt än att hantera sånt här?

De kanske tar saker i tur och ordning?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av El_Raspberry:

Beställde en Asus Zenbook UX32VD innan ni tog bort den ur ert sortiment, och orderstatusen är bekräftad.
Förväntat sänddatum är 2012-10-25, är det bara att avvakta det, eller hur är det?

Hej,
Om det är någon av dessa du beställt så kommer de preliminärt till vårt lager den 24 oktober. Tyvärr har vi inte fått något bekräftat leveransdatum från vår leverantör ännu men vi jobbar på att få in dem så fort som möjligt. Så fort vi får ny information om leveransdatum så uppdateras informationen på produktsidan.

http://www.komplett.se/k/kcp.aspx?sku=761548&sku=761550

Skrivet av BioX2003:

hur går det med min fråga? ärendenummer 3157614

Hej,
Ditt ärende är besvarat i går.

Skrivet av Hurtigbullen:

Hej Komplett!

Fick min MSI GT60 idag, kanonsnabb leverans med tanke på att jag beställde sent i lördags kväll. Det ska ni ha ros för!

Dock så var den DOA

Efter samtal med er support så går den i retur imorgon. Två dagar returfrakt, sen ska det tydligen ta fyra dagar att behandla ärendet och sen två dagar för att jag ska få en ny. Känns liksom rätt tungt att vänta tills nästa fredag på att få en ny laptop.

Så det jag undrar över, kan ni inte hitta på något snabbare sätt än att hantera sånt här?

Hej,
Tråkigt att din dator inte fungerade vid leverans - det är ovanligt men tyvärr händer det ibland.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett nytt grafikkort från Komplett igår morse och det står fortfarande bara "Orderstatus: Bekräftad" när jag kollar information om beställningen. Kanske har jag blivit bortskämd med att beställa saker från andra återförsäljare och kunna hämta ut det dagen efter, men enligt tidigare erfarenheter av Komplett så minns jag att det gick på en dag även för er. Någon annan som har märkt av en försämring av leveranstiden?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av megamats:

Jag beställde ett nytt grafikkort från Komplett igår morse och det står fortfarande bara "Orderstatus: Bekräftad" när jag kollar information om beställningen. Kanske har jag blivit bortskämd med att beställa saker från andra återförsäljare och kunna hämta ut det dagen efter, men enligt tidigare erfarenheter av Komplett så minns jag att det gick på en dag även för er. Någon annan som har märkt av en försämring av leveranstiden?

Hej,

Vilket ordernummer har du?

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Tänkte väga upp allt negativt lite med att jag är sjukt imponerad av Komplett. Föll för deras kampanj och köpte en Mini Fortress inkl. montering 15/10, idag 17/10 är den monterad och på rull. Jag som hade läst alla skräckexempel och förväntade mig att få vänta 7-10 dagar, trevligt att bli positivt överraskad.

Nu återstår bara att se om jag kan muta speditören för hempaket att bära upp det. Tredje våningen utan hiss med gipsat ben och paket blir lite kämpigt annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

De kanske tar saker i tur och ordning?

Tjs, kanske det, men helst hade jag sett att dom skickat en ny direkt samtidigt som jag skickade tillbaka den trasiga, på så sätt hade jag haft den fungerande dator jag betalt för imorgon istället för på fredag nästa vecka. Andra handlare löser det så om man önskar, t.ex. CDON och Conrad.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zeuses:

Tänkte väga upp allt negativt lite med att jag är sjukt imponerad av Komplett. Föll för deras kampanj och köpte en Mini Fortress inkl. montering 15/10, idag 17/10 är den monterad och på rull. Jag som hade läst alla skräckexempel och förväntade mig att få vänta 7-10 dagar, trevligt att bli positivt överraskad.

Nu återstår bara att se om jag kan muta speditören för hempaket att bära upp det. Tredje våningen utan hiss med gipsat ben och paket blir lite kämpigt annars

Var bor du? ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Tjs, kanske det, men helst hade jag sett att dom skickat en ny direkt samtidigt som jag skickade tillbaka den trasiga, på så sätt hade jag haft den fungerande dator jag betalt för imorgon istället för på fredag nästa vecka. Andra handlare löser det så om man önskar, t.ex. CDON och Conrad.

Då kanske du ska handla där istället, jösses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Då kanske du ska handla där istället, jösses.

Och exakt vad är det du vill säga med det? På vilket sätt är det fel att be Komplett att titta på om dom kan snabba upp DOA hanteringen i framtiden? Jag uppfattar dina inlägg som smått nedlåtande och allmänt dissande i sin ton. På vilket sätt har jag förargat dig för att du ska bete dig på det viset?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"