Gör bakgrundsbilder på begäran!

Permalänk
Medlem

Hej!

Text: MJOLKAKOZ
Upplösning: 1920*1080
Färger: Vit, Blått, Grönt, Gult de mesta !
Övrigt: Vill ha med en ko någon stans på bilden, därav namnet mjölkako. Mycket olika färger!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Dold text

1. Önskad text: ingen alls
2. Önskade färger: Mörk bakgrund, helst med viss textur (då en mörkgrå bakgrund), samt flera färger till "färgdropparna" (beskrivna i övrigt.
3.Önskad upplösning: jaa du, hur hög upplösning kan behövas för bakgrunden på en hemsida? (ska helst kunna köra repeat på bakgrunden men inget krav)
4. Övrigt: Jag vill att denna bakgrund ska ha "water physics" där färg sprider sig som i vatten i övre vänstra kvadranten (med en början någonstans mitt på kvadranten på ovansidan). Använd många färger här, och gör den rätt så abstrakt! Och trots att det ska vara "water physics" är jag inte så säker på att jag vill ha vatten med, utan bara visa färgen och texturen på bakgrunden.

OBS: Denna bakgrund kommer användas på min hemsida (i en ny design) om jag ges tillåtelse (skaparen ackrediteras troligast i sidfot, alternativt på en separat sida om upphovsrättigheter)!

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem

1.Saides
2.mörk rött med svart
3.1920.1080
4.gärna något wow eller bf3 aktigt

Permalänk

Nu har klementinsäsongen kommit igång igen, för att fira detta så skulle jag vilja önska en lite unik bild till alla klementinälskare där ute.

Önskemål

1. Önskad text: Ingen, eller valfri klementin-relaterad text.
2. Önskade Färger: Klementinfärger.
3. Upplösning på skärm/skärmar: Jag har 2x 1680x1050 men jag skulle uppskatta ifall ni kan dela med er av ett par olika storlekar.
4. Övrigt: Jag köpte 2kg klementiner som jag planerar äta upp idag, vi får se hur många kilon det blir imorgon.

Permalänk
Inaktiv

Önskemål

1. Önskad text: seXsson
2. Önskade Färger nåt glänsande som speglar sig!
3. Upplösning på skärm/skärmar: 1366x768
4. Övrigt: som sagt något glänsande kanske överclokningstema. och kanske vattenkylnings tema. alltså lite slangar och block!

Permalänk
Medlem

1. Önskad text: DJ Klemze
2. Önskade Färger: Gillar orange, vitt och svart. Grönt och gult kan passa in i den mixen men det blir nog riktigt svårt och det är kanske det du söker!
OBS: Tänk en KTM motocross med Motorex klistermärken, sådan färgmix. Alltså inte motivet.
3. Upplösning på skärm/skärmar:2 st 1920x1080
4. Övrigt: Jag vet att texten verkar skittöntig och det med all rätt, har inget försvar mot detta.
Har 2 st skärmar i 1920x1080 upplösningen så du kanske kommer på något kreativt :)? Har ett program som gör att jag kan ha 2 st olika bakrunder så oroa dig inte.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

1. EXTREMAZ eller ingen text alls på bilden bara svart och röd
2.Rött och svart
3.3st 1080p skärmar x1920(?), eyefinity bild, antingen en stor bild, eller 3st 1080 bilder.
4. Typ namnet centrerat på huvudskärmen (mittenskärmen) gärna bokstäverna i typ glödande rött, typ neonigt och typ "spetor" längst ner på bilderna som kopplas ihop med varje skärm (fortsätter över till nästa skärm) typ 3d speter i botten av skärmarna och namnet lite i 3d för att få till ett djup på bilden som tonas av till svart bakgrund (svart längst upp på bilderna som tonas mot rött ju längre ner mot aktivitetsfältet du kommer)...

När ngn av er är på denna kommentaren så kan jag ladda upp en fin fin paint bild som illustration

Mvh

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av klemze:

1. Önskad text: DJ Klemze
2. Önskade Färger: Gillar orange, vitt och svart. Grönt och gult kan passa in i den mixen men det blir nog riktigt svårt och det är kanske det du söker!
OBS: Tänk en KTM motocross med Motorex klistermärken, sådan färgmix. Alltså inte motivet.
3. Upplösning på skärm/skärmar:2 st 1920x1080
4. Övrigt: Jag vet att texten verkar skittöntig och det med all rätt, har inget försvar mot detta.
Har 2 st skärmar i 1920x1080 upplösningen så du kanske kommer på något kreativt :)? Har ett program som gör att jag kan ha 2 st olika bakrunder så oroa dig inte.

Du är inte DJ för att du spelar musik från spotify och har något uppe som ser ut som ett mixerbord.
Edit: Eller har en bakgrund som det står DJ på.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Du är inte DJ för att du spelar musik från spotify och har något uppe som ser ut som ett mixerbord.
Edit: Eller har en bakgrund som det står DJ på.

Tänkte ha den hemma som en triggare för att bli bättre.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

1. Önskad text: julskinka the spectacular
2. Önskade Färger svart och lila/mörk lila alternativt mörk röd
3. Upplösning på skärm/skärmar: 1920x1080
4. Övrigt:

ska bli kul att se hur det blir

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Den här njöt jag av att göra! En av mina favoriter än så länge. Nu är den din. Jag lämnade lite utrymme för ikoner, ifall att.
http://img269.imageshack.us/img269/2066/onalong.png

snygg som attan, hoppas att det är lugnt om jag tar den också så blir det mindre arbete för dig?

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Inte för att klaga, men jag tycker det har gått lite slött på senaste. Kommer ni fortsätta eller har ni slutat att göra bakgundsbilder?

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Text: Xapa112 (Eller) Stefan
Färger: Gärna mycket färgglatt. Rött, Lila, grönt, blått. Men det ska vara ljust också. Vitt, rosa, mm.
Upplösning: 1920x1080p
Övrigt: Inget med själva bilden att göra, men jag tycker att det ni gör är fantastiskt! Skitkul att någon vill göra wallpapers på beställning! Tack i förhand.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

Mycket snygga grejer här!!
Har ni möjlighet och lust skulle jag vara intresserad av något av dessa (eller båda ):

Stilren:
Text: Skillzore
Färger: Grönt och svart, kanske någon skvätt lila
Upplösning: 1920x1080p
Övrigt: Får gärna finnas något "tribal" detalj

Inte stilren:
Text: Heroes of Newerth/HoN och Skillzore
Färg: Inget speciellt tema utan skulle vilja ha någon/några hjältar från spelet och passande färger till dessa.
Hjältar jag gillar mest är: Scout, Nomad (red skin), Flint Beastwood, Armadon, Rampage. Men alla går bra.
Upplösning: 1920x1080p
Övrigt: Säg till om ni behöver mer info, om ni inte har koll på spelet eller så.

Visa signatur

Desktop:
Chassi: Fractal Design Define R3 Vit || Moderkort: ASUS Z97-E || Processor: Intel Core i5 4690K @ 3.5GHz || RAM: Corsair 16GB @ 1600MHz || Grafikkort: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming @ 1920x1080 || Hårddiskar(SATA): 6.25TB, 500GB internal SSD, 750GB internal @ 7200RPM, 1TB internal @ 7200RPM, 1TB external @ 5400RPM, 3TB external @ 7200 RPM || Kylning: Chassi 5 Stock, GPU Stock, CPU Stock || Nätaggregat: Chieftec Super Series 750W ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

önskad text: WawZy
önskade färger:gärna något neon grönt och svart,ni kanske har någon idé?:)
upplösning:1080p
övrigt:gärna graffiti liknande men inte överdrivet,ska helst vara stilrent samtidigt!

kan börja redan nu med lite kritik!:)..ja hur var det nu? kan inte ge er någon kritik,bara berömm! tycker ni gör ett fantastiskt jobb! Jag har kollat på bilder som ni gjort till andra,riktigt snyggt!

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

När jag läser folks request's här så tänker jag på clientsfromhell.net
Ni borde surfa in där, ni känner säkert igen er.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirTiner:

När jag läser folks request's här så tänker jag på clientsfromhell.net
Ni borde surfa in där, ni känner säkert igen er.

Rolig läsning där! Visst finns de lite sådana i den här tråden också...

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Skrivet av HerrGoreMann:

Rolig läsning där! Visst finns de lite sådana i den här tråden också...

Ja både roligt och irriterande. Man tycker ju att det mest borde vara påhittat för det är så jäkla korkat ibland, men det är ju bara att ta en titt i denna tråden så förstår man att det kanske inte är påhittat

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirTiner:

Ja både roligt och irriterande. Man tycker ju att det mest borde vara påhittat för det är så jäkla korkat ibland, men det är ju bara att ta en titt i denna tråden så förstår man att det kanske inte är påhittat

Läste någon kund som trodde att de skulle jobba "for free" efter som han var en "freelancer".
Suck säger jag bara...

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk

Önskemål

1. Önskad text: Gaming never ends
2. Önskade Färger: Exotic grön- svart, Vita detaljer
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:Helst några vita detaljer om du får med det

Tack så hemskt mycket i förhand

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

1. "Space? SPAAACEE!"
2. Portal-tema. (Vitt, med svarta detaljer.)
3. 3840x1080 eller vanlig 1080p.
4. "boll"-robot från Portal 2 får gärna vara med.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Sorry, glömde att citera förra .....

Önskemål

1. Önskad text: sorker3
2. Önskade Färger: Lite osäker :/ Någonting med rött tror jag
3. Upplösning på skärm/skärmar: vanlig 1080p
4. Övrigt: Den där "DeltaLan" bilden var rickigt nice! Någonting liknande tror jag ... Gillar CS:GO, Minecraft, Skyrim och BF3, men det är inget som måste vara med.

Permalänk
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Glömde ju citera!!

Mycket snygga grejer här!!
Har ni möjlighet och lust skulle jag vara intresserad av något av dessa (eller båda ):

Stilren:
Text: Skillzore
Färger: Grönt och svart, kanske någon skvätt lila
Upplösning: 1920x1080p
Övrigt: Får gärna finnas något "tribal" detalj

Inte stilren:
Text: Heroes of Newerth/HoN och Skillzore
Färg: Inget speciellt tema utan skulle vilja ha någon/några hjältar från spelet och passande färger till dessa.
Hjältar jag gillar mest är: Scout, Nomad (red skin), Flint Beastwood, Armadon, Rampage. Men alla går bra.
Upplösning: 1920x1080p
Övrigt: Säg till om ni behöver mer info, om ni inte har koll på spelet eller så.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop:
Chassi: Fractal Design Define R3 Vit || Moderkort: ASUS Z97-E || Processor: Intel Core i5 4690K @ 3.5GHz || RAM: Corsair 16GB @ 1600MHz || Grafikkort: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming @ 1920x1080 || Hårddiskar(SATA): 6.25TB, 500GB internal SSD, 750GB internal @ 7200RPM, 1TB internal @ 7200RPM, 1TB external @ 5400RPM, 3TB external @ 7200 RPM || Kylning: Chassi 5 Stock, GPU Stock, CPU Stock || Nätaggregat: Chieftec Super Series 750W ||

Permalänk
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Riktigt trevligt vad ni gör för allt fölk, tänkte byta wallpaper nu så...
1. Önskad text: Lolo Å Berny
2. Önskade Färger: Svart, vit, lite bruntgrönt (Får ändras till något som passar, ska vara stilrent)
3. Upplösning på skärm/skärmar: 1920x1080px
4. Övrigt: Gärna i en något som matchar Counter strike global offensive

TACK!

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk

1. Önskad text: SoloStatic
2. Önskade färger: Svart, orange.
3. Önskad upplösning: 1650x1080

Tack på förhand!

Visa signatur

Define C, GTX 1070, R5 1600, ROG STRIX B350-F, AX860
Logitech G533, Logitech G502, QPAD MK 80

Samsung Galaxy S8 Plus, Synology DS218+ 8TB, AKRACING GaMiNGl33t-stol, Lenovo Yoga 710

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Nu måste jag äta middag, Kommer tillbaka om några minuter och fortsätter!

Har ingen request, men har hållt på med 3ds Max och photoshop ett bra tag nu och hjälper gärna till med förfrågningar! PMa mig om du är intresserad fActis

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Har ingen request, men har hållt på med 3ds Max och photoshop ett bra tag nu och hjälper gärna till med förfrågningar! PMa mig om du är intresserad fActis

Det är bara att köra på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

1. Önskad text: simon253
2. enbart rött och svart helst men lite annat är okej.
3. på skärm/skärmar: 1920x1080p

Tack på förhand

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Om du fortfarande håller på med det här så skulle det vara sjukt schyst om du kan göra bilden!

1. Önskad text: Jonte
2. Önskade Färger: svart/grå med lite ljus i
3. Upplösning på skärm/skärmar:1920x1080
4. Övrigt: skulle vara riktigt nice om du kunde få in något med Counter-Strike: GO

Tack på förhand!

Visa signatur

SIGNATUR

Permalänk
Medlem
Skrivet av fActis:

Hejsan käre vänner.

Har hållit på ett tag med Cinema 4D och diverse bildredigeringsprogram, och nu vill jag träna ännu mer.

Så citera mig, skriv ett önskemål, så ska jag försöka göra mitt bästa
Ganska simpla, men snygga bakgrundsbilder kommer det bli.

PS. Får hjälp från HerrGoreMan och iSw3de

LÄS DETTA

Jag och HerrGoreMan har märkt att folk är lite dåliga med "betalningen". Vi gör detta gratis för att lära oss och bli bättre. Vi har ett krav, vi vill ha kritik.
Vi tänker från och med nu sätta ett s.k watermark på våra bilder. Ni kommer inte få någon länk med en nedladdning i rätt storlek och utan watermark förräns vi har fått ett svar från er.
Tack på förhand.

LÄS DETTA MED

SLUTA BUMPA TRÅDEN! VI KOMMER TILL ERA INLÄGG SÅ SMÅNINGOM, VI KÖR I DEN ORDNING INLÄGGEN LIGGER!

SÅ HÄR GÖR DU!

Kopiera detta och använd som mall:

Önskemål

1. Önskad text:
2. Önskade Färger
3. Upplösning på skärm/skärmar:
4. Övrigt:
_____________________________________

(Självklart är det inte gratis)
Det kostar genom att du ger mig kritik

Med vänlig hälsning.
Marcus "fActis" Undin
HerrGoreMan
iSw3de

DeviantArt Galleri där jag laddar upp alla klara bilder: fActis DeviantArt

Exempel 1 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/476042_1015086...

Exempel 2 på min eyefinity bakgrund:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/474226_1015086...

Exempel 3 på min eyefinity bakgrund:
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/149/e/0/factis_triple_...

Exempel 4 på min eyefinity bakgrund:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/156/9/3/factis_loves_d...

Trevlig att ni lägger ner tid på detta.

1. Önskad text: Disparu
2. Önskade Färger: röd/svart med vit bakgrund
3. Upplösning på skärm/skärmar: 1920*1080

Tack på förhand