Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Vart bor du?

Dalarna.....

Permalänk
Medlem

Dom svarta börjar leta sig ut från 3 ( en kille på 3's FB skrev att han kan hämta ut sin imon) nu vill jag ha min gula!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse G360A D-RGB | Intel Core Intel Core i5 13600KF | CPU Kylare: ASUS TUF Gaming LC 240 A-RGB | Moderkort: ASRock Z790 Pro RS | Minne: ADATA XPG 32GB DDR5 5200MHz | Hårddiskar: Crucial P3 Plus M.2 NVMe SSD 1TB M.M | Grafikkort: RTX 3080 | Nätaggregat: Corsair RM850e 850W | Bildskärm: Gigabyte 34" G34WQC A QHD VA 1500R 21:9 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asusboy:

Skickade mina kontakter från min förra mobil till denna och den visade att de togs emot, men jag kan inte hitta dem någonstans! Skulle även klippa till mitt gamla simkort och använda i Lumian, men Lumian kunde inte hitta kortet så nu är jag "utan" mobil tills tisdag.

Du måste ha klippt kortet fel, har själv klippt 5 olika o dom funkar. Dock inte till L920. Kontakterna finns där misstänker att du måste ändra vilka kontakter som visas.

Permalänk
Medlem

Är det bara telenor som har den röda.. ? varken telia eller tre har den om jag inte sett fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av b&w:

Du måste ha klippt kortet fel, har själv klippt 5 olika o dom funkar. Dock inte till L920. Kontakterna finns där misstänker att du måste ändra vilka kontakter som visas.

Den ser identiskt ut med kortet jag fick med Sjukt va segt det går att kopiera över filer från datorn också. Mycket, MYCKET segare än N8. Visade dock att två drivrutiner inte installerades.

Permalänk
Skrivet av Abbs:

Vilken färg!?

Svart
16:e Oktober
Plats nr 11 (svarta kön)
Halebop

Permalänk

Verkar som de har fått in den svarta först. Det är ju röd eller gul som gäller för alla coola.

Permalänk

Once you go black, you never go back

Ja kommer köra Cyan-tiles så det så, testa det med en röd mobil och stilpolisen låser in dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoArmsButCookies:

Verkar som de har fått in den svarta först. Det är ju röd eller gul som gäller för alla coola.

NEJ!!

Permalänk
Medlem

Hoppas några jobbar nattskift inatt då

Kan vara så att de helt enkelt började sortera svarta först.

Någon som har beställt en svart med Mecenat som fått mail om att telefonen är på väg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Hoppas några jobbar nattskift inatt då

Kan vara så att de helt enkelt började sortera svarta först.

Någon som har beställt en svart med Mecenat som fått mail om att telefonen är på väg?

Jag. Och den är i min hand...

Permalänk
Medlem

Mums, den är stor och härlig men kommer inte slå på telefonen eller ens ta av plasten innan Nokia CP-600 fodralet kommer i nästa vecka, aja den e hemma iaf

Permalänk

Måste säga att jag aldrig fattat detta med skal osv.

Jag jobbar på en byggarbetsplats, har skruv i samma ficka som min Iphone 4, har damm och allt skit med.
Har inte en repa på framsidan, några stycker på baksidan man ser om man vinklar den mot ljuset.

Lumia 920 med skal:

Permalänk
Medlem

Hur gör man får att få olika färg på genvägarna? Vill inte ha alla i samma färg ...

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asusboy:

Jag. Och den är i min hand...

Kan tillägga att jag undrar ifall det är någon som fått det ifrån Halebop med Mecenat

Vad jag har hört har ingen som har beställt med Mecenat fått något mail från Halebop angående leverans..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andykidden:

Hur gör man får att få olika färg på genvägarna? Vill inte ha alla i samma färg ...

Går inte om utvecklaren inte hårdkodat det så = fult imo.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Asså seriöst. Hur kan det ta cirka 2 timmar att kopiera över cirka 2000 låtar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sodnik:

Jag lyckades med otyget att beställa 2st vita av misstag från Electroworld. Kontaktade dem några minuter senare men då var det tydligen försent att avbeställa.
Alla goda ting är två....eller? Ifall man tappar en så har man ju en kvar,

Det här är Nokia vi pratar om, tappar du en har du fortfarande två kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Kan tillägga att jag undrar ifall det är någon som fått det ifrån Halebop med Mecenat

Vad jag har hört har ingen som har beställt med Mecenat fått något mail från Halebop angående leverans..

Jag beställde(19/11, köplats 69(svarta)) via mecenat av halebop och har fått mail att den är lämnad till posten.

Btw jag har sedan den 12/9 längtat efter denna mobil telefonen ska bli otroligt spännande att äntligen snart få hem den men det känns samtidigt lite konstigt har som sagt längtat efter denna mobil i över 2.5 månader det är en väldigt lång tid. Ingen som känner något liknande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som har beställt via Telenor som HAR fått leveransbesked att den är påväg eller t.o.m fått den ?
jobbigt å sitta å vänta såhär medans andra redan har börjat få pilla på sina

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Jag beställde också via mecenat och den är på väg

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Går inte om utvecklaren inte hårdkodat det så = fult imo.

Är det så illa? (att det inte går)

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asusboy:

Asså seriöst. Hur kan det ta cirka 2 timmar att kopiera över cirka 2000 låtar?

vaddå? superdupervärstadelux-luren måste väl ha usb 3.0 eller?

annars får du väl dela ut mappen i datorn koppla upp och köra över wifi... windows till windows måste funka superbra.. kör sedan i bakgrunden så slipper du sitta å vänta.. funkar skitbra i min android lur....

egentligen så är det snabbaste sättet att ta ur microsd kortet stoppa i en usb adapter rätt in i datorn..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture6600:

Jag beställde(19/11, köplats 69(svarta)) via mecenat av halebop och har fått mail att den är lämnad till posten.

Btw jag har sedan den 12/9 längtat efter denna mobil telefonen ska bli otroligt spännande att äntligen snart få hem den men det känns samtidigt lite konstigt har som sagt längtat efter denna mobil i över 2.5 månader det är en väldigt lång tid. Ingen som känner något liknande.

Okej, antar att resterande beställningar tas om hand imorgon. De går ju inte efter kösystemet iaf.

Permalänk
Medlem

Ang telenor

Skrivet av djaxxo:

Någon som har beställt via Telenor som HAR fått leveransbesked att den är påväg eller t.o.m fått den ?
jobbigt å sitta å vänta såhär medans andra redan har börjat få pilla på sina

Ja, vad fan ska man tro...?
Jag fick (via min chef = företagsbeställning) följande besked från vår kundansvarige:

Tack för ditt mail!
Enligt information som vi just fått så finns det en möjlighet att vi får in en liten batch av denna produkt under veckan.
Så preliminär leveranstid för denna är i slutet av denna vecka.

För info så gäller det en vit L920 beställd i andra halvan av oktober... minns inte exakt.

Fyll gärna på med mer telenor-relaterad info... Verkar rätt tvetydigt hittills.

Visa signatur

Asus Maximus V Gene, i7 3770K, Corsair Vengeance Low Profile DDR3 8Gb, Noctua NH-D14, Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1, Samsung 830 128GB, Corsair HX850 850W, Fractal Design Arc

Predator X34, Corsair Vengeance K90, Logitech G502, Astro A50

Permalänk

Har suttit nu i 3 dagar och hållt över köpknappen...
Problemet är ju att jag åker till föräldrarna över julen (17e - 5e) och då vill man ju veta om man kommer få den innan den 17e december.... Kommer beställa från Halebop Mecenat.

Att trycka eller inte trycka...

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Har suttit nu i 3 dagar och hållt över köpknappen...
Problemet är ju att jag åker till föräldrarna över julen (17e - 5e) och då vill man ju veta om man kommer få den innan den 17e december.... Kommer beställa från Halebop Mecenat.

Att trycka eller inte trycka...

Fel å bara köpa i butik? Kommer finnas på el-giganten imorgon iaf på flera orter.

Permalänk
Skrivet av fondlemyballs:

Fel å bara köpa i butik? Kommer finnas på el-giganten imorgon iaf på flera orter.

Mecenatrabbat ges inte i butik.
Jag är inte så kåt på mobilen att jag slänger bort 1200kr i onödan

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av fondlemyballs:

Tråkiga är att den blir typ 1000 kr dyrare om man köper kontant?

Permalänk
Medlem

I fb-tråden hade en del problem med 4g. Se till att ha ett 4g abonnemang eller forcera 3G i inställningar så ska ev. Nätproblem redas ut.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025