Permalänk
Medlem

air silver

Jag har hört väldigt skilda åsikter om detta chassi(se senaste chassi recensionen på swec).Jag undrar nu om det är så plastigt och kasst som det sägs?

Visa signatur

Mobo EpoX8K5A3+-Prolle Amd XP2200+-Minne 512ddr ram pc3500-Graffe PoV gforce4 ti4200 128mb XP-SnuS ***EttaN***

Permalänk
Avstängd

Jag var och kollade på det chassit i en datoraffär och jag tycker det var skitsnyggt (Ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild). Dom hade satt på plexiglas fönster och 2 blåa ccd och så hade dom vattenkylning i det. Jag tycker inte det kändes särskilt plastigt, jag tyckte bara det var jävligt snyggt. Och den inbyggda fankontrollern och temperatursensorerna funkade skitbra. Det chassit tänker iallafall jag köpa efter jul när jag har fått lite pengar.

Visa signatur

Amd xp2100+ tbred AIUHB @ 2306mhz || slk 947 || Epox 8RDA+ || 512mb pc2700 ddr || ATI Radeon 9500 @ 9700

Permalänk
Medlem

k,tnx.Alltid kul att höra ngn med "real life experience".Blir nog mitt nästa köp också!

Visa signatur

Mobo EpoX8K5A3+-Prolle Amd XP2200+-Minne 512ddr ram pc3500-Graffe PoV gforce4 ti4200 128mb XP-SnuS ***EttaN***

Permalänk

Var finns detta att beskåda då?

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem

www.colorcase.se tror jag har det..
och www.nmit.se (hoppas länken funkar)

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk

Znurf iom att Colorcase distruberar chassit i sverige så borde dom ju ha det på sin sida eller???
jag vet iaf att den finns där kollade nämligen på mitt chassi därigenom ett Neonlight...fint som faan med dubbla blå ccfl-rör och ett fönster fint som sate

Visa signatur

KrISsE_TiGeR

Permalänk
Medlem

jag HAR ett neonlight, jag HAR beställt dubbla ccfl rör, windowside och 3 st ledfans
det är bäst att det ser bra ut
Men det är kårngligt att beställa från deras sida eftersom de inte har nån riktig butik på internet, jag fattar det som om att man ska maila eller nått, och det står inte heller några priser... men men du har säkert rätt

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Colorcase säljer bara till företag tror jag.. blir svårt att köpa grejer som prvatperson

Visa signatur

Intel P4 3.0, 2GB PC3200, Radeon 9800Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Free
Colorcase säljer bara till företag tror jag.. blir svårt att köpa grejer som prvatperson

Återförsäljare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.

Återförsäljare?

ja precis, jag tror han menade det

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

var kan man köpa en ar silver

Permalänk
Medlem

Tycker Air black var mer nice

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

jag har ett Air silver, kan lägga upp bilder ieftermiddag, sök på versus efter klockan 1600 men det är rikgtigt snyggt. lite plastigt men man överlever

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adzer
var kan man köpa en ar silver

dustin, men det var jäkligt svårt att hitta en fönstersida men det är samma som neon, eller vad det heter

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

fönster kan man köpa på db