Går det köpa ipad kartong?

Permalänk

Går det köpa ipad kartong?

Hej har sätt förut (tror jag) att de går köpa ipad ksrtongen och typ iphone kartonger? någon som vet.

för har slarvat bort min och de ser lite bättre ut om man har kartong

Edit: har ipad 3 (The new ipad)

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av racefactory:

Hej har sätt förut (tror jag) att de går köpa ipad ksrtongen och typ iphone kartonger? någon som vet.

för har slarvat bort min och de ser lite bättre ut om man har kartong

Edit: har ipad 3 (The new ipad)

reparations firmor kan ha såna.. ibland lämnar kunderna in allt. eller kolla med tre, telenor, comviq, butikerna frågar du snällt så kan dom ha nånting

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Har du snott en iPad och vill ha vår hjälp att sälja den?

Permalänk
Skrivet av bahrje:

Har du snott en iPad och vill ha vår hjälp att sälja den?

jo den är stulen verkligen nä men känns bättre att ha den eå man säljer och ja har kvitto på den

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

jo den är stulen verkligen nä men känns bättre att ha den eå man säljer och ja har kvitto på den

Tänk på att serienummer och modelnummer står på kartongen.
Så en uppmärksam köpare kommer antagligen att reagera på detta.

Verkar enklare att kränga utan lådan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Gugroj:

Tänk på att serienummer och modelnummer står på kartongen.
Så en uppmärksam köpare kommer antagligen att reagera på detta.

Verkar enklare att kränga utan lådan.

Skickades från m.sweclockers.com

säger ba som de är för har kvitto och allt

Visa signatur

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av racefactory:

säger ba som de är för har kvitto och allt

det verkar gå att få tag på kartonger på tradera/blocket.. var en del kollade dock inte vilken 2:an 3:an.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk

jag har en för 3an men den är min!!!!!!

Visa signatur

Battlestation:Core i7 2600k kyld av en Corsair A70 | MSI P67A-C45 (skitbräda) | 4x4GB Corsair Vengance @1600 | Gainward GTX 570 | 80GB Intel X25M för OS. 64GB Crucial M4 för spel | NZXT H2 | Sony 40" EX720 | Win7 Ultimate x64

Och en Ipad gen3 för slösurf.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Skrivet av jonatan80:

det verkar gå att få tag på kartonger på tradera/blocket.. var en del kollade dock inte vilken 2:an 3:an.

var på blocket/tradera? hitta inget.

Ebay perfekt ofta en kartong jävel kostar 70spän xD sinnes

Visa signatur

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

var på blocket/tradera? hitta inget.

Ebay perfekt ofta en kartong jävel kostar 70spän xD sinnes

Det är ett silvrigt äpple på, vad förväntar du dig

Permalänk
Medlem

Vi hade inbrott och idioterna snodde bland annat underdelen av kartongen till en iphone 4s, förmodligen av misstag... tillbehören samt toppen av kartongen lämnade de...

Köpte en helt ny kartong på ebay, helt ny "piratkopia"... flyttade över allt, perfekt passform. Där fanns ingen klisterlapp med IMEI och serienummer, där fanns plats för det dock.

Sålde den och förklarade som det var... har man bara kvitto osv så är det ju lugnt.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Skrivet av PointMan:

Vi hade inbrott och idioterna snodde bland annat underdelen av kartongen till en iphone 4s, förmodligen av misstag... tillbehören samt toppen av kartongen lämnade de...

Köpte en helt ny kartong på ebay, helt ny "piratkopia"... flyttade över allt, perfekt passform. Där fanns ingen klisterlapp med IMEI och serienummer, där fanns plats för det dock.

Sålde den och förklarade som det var... har man bara kvitto osv så är det ju lugnt.

Jo precis Har kvitto så de ä lugnt Men tycker de känns bättre att sälja med en kartong än utan.

Visa signatur

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Det känns spontant som kostnaden för dig att leta reda på en iPad kartong, köpa denna och få den hemfraktad till dig är högre än det mervärde (och därigenom högre säljpris) det kommer ge kunden.

Lägger du upp en seriös annons med bra innehåll, korrekt språk, bra egen bild på ipaden där den är påslagen och det syns att skärm är helt och fint osv så kommer detta garanterat vara mer värt än en kartong...

Det är i alla fall vad jag som kund kollar efter när jag köper varor, inte huruvida orginalkartongen finns kvar.