Officiella Battlefield 4-tråden!

Permalänk
Entusiast

Jag gillar lens flares Hatar dock det blå filtret

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen Dice fixar hitboxarna. Låg ner bakom en bil höromdan och blev skjuten av någon FRAMFÖR bilen. :/ Det är väl därför alla skriker "F*****g fag hacker" (ursäkta språket) i chatten!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Skrivet av xapa112:

Jag hoppas verkligen Dice fixar hitboxarna. Låg ner bakom en bil höromdan och blev skjuten av någon FRAMFÖR bilen. :/ Det är väl därför alla skriker "F*****g fag hacker" (ursäkta språket) i chatten!

Bilar är ganska dåligt skydd. Dock så har jag för mig att bilarna i BF är superbilar som inte släpper igenom kulor. Men jag håller med dig, i stort sätt meningslöst att används skydd i BF just nu med latancy och hitbox som det är. Bättre att bara kötta på rakt mot fiender.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chrisragnar:

Bilar är ganska dåligt skydd. Dock så har jag för mig att bilarna i BF är superbilar som inte släpper igenom kulor. Men jag håller med dig, i stort sätt meningslöst att används skydd i BF just nu med latancy och hitbox som det är. Bättre att bara kötta på rakt mot fiender.

Ibland ser man tracers gå rakt igenom tanks och andra fordon, så inte omöjligt att dö bakom fordon

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tasorrog:

Säg bara inte att DICE blir som CoD och stessa fram spel efter spel

Redan försent...

Här har du en lista på alla BF3 spel och deras nypris till PC

BF3, Oct 2011 (500kr)
Back to Karkand, Dec 2011 (150kr)
Close Quarters, Jun 2012 (150kr)
Armored Kill, Sep 2012 (150kr)
Aftermath, Dec 2012 (150kr)
End Game, Mar 2013 (150kr)

Battlefield Premium, Jun 2012 (400kr - ger alla ovanstående minus vad du redan betalat för).

Totalt motsvarar det minst ett extra spel i kostnad vilket betyder att vi betalar motsvarande ett fullpris BF spel 2011, ett 2012, ett 2013 osv, exakt samma som CoD.

Permalänk
Avstängd

Tycker "kapa-benet" sekvensen var ganska onödig/pinsam/jobbig och samtidigt orealistisk - hade vart snyggare om de lyft/dragit ut han. Va skulle hända om de lät kropparna ligga kvar i MP? Skulle väl bli det råaste spelet samtidigt? De kan väl testa på Dice om någon läser?..

Permalänk
Medlem

Lol hoppas att dem fixar så man inte kan bli dödad eftersom man står/sitter/ligger för nära väggen så man typ sticker ut på andra sidan. Så sjukt l.o.l att dem inte fixade det...

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Japp, jag blir såld på spelet i och med de utvalda sekvenser. Vad spelar det för roll? Vi vet alla att videon är en produktplacering. Trots att jag är såld på videon så kommer jag vänta på köpa spelet tills det är recenserat och patch:at.
Att vara kritisk är alltid gott och nödvändigt men ibland så är det faktiskt skönt att ryckas med och släppa sargen.
Och vilket modernt fps-spel är det som alla lirar som inte är linjärt? Far cry 3?

Allt är relativt. Det kan vara linjärt som en kamera på räls, eller så kan det vara stora områden som för dig mot ditt mål. Gämnför säg BF3s kampanj emot det gamla spelet Halo 1.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Allt är relativt. Det kan vara linjärt som en kamera på räls, eller så kan det vara stora områden som för dig mot ditt mål. Gämnför säg BF3s kampanj emot det gamla spelet Halo 1.

Huja. Halo 1 fullkomligt krossar BF3s solokampanj, så jag förstår vad du menar. Men var inte även Halo 1 på räls? Spel som är öppenvärld är väl far cry 3, just cause 2?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Huja. Halo 1 fullkomligt krossar BF3s solokampanj, så jag förstår vad du menar. Men var inte även Halo 1 på räls? Spel som är öppenvärld är väl far cry 3, just cause 2?

Halo 1 påminner väll en aningen om det första Crysis på det viset. Med andra ord, du har ett mål, men du måste inte gå i en liten skriptad tunnel för att komma dit.

FC3 och JC2 är ytterligare ett steg mot en mera free-roaming värld.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Ok, så du finner det bra att du blir bländad i dagsljus av ficklampor på 20m avstånd + att dina ögon är gjorda av optik? Cool.

Det du kallar för "ficklampa" är en lampa utan stor ljusspridning speciellt utformad för att blända motståndare. Hoppas strobevarianten kommer med i BF4.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas man kan se vad för fire mode man har på Hardcore mode ...

Jag menar, i verkligheten kan man, så jag begriper inte varför man inte skulle kunna göra det på Hardcore mode.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Redan försent...

Här har du en lista på alla BF3 spel och deras nypris till PC

BF3, Oct 2011 (500kr)
Back to Karkand, Dec 2011 (150kr)
Close Quarters, Jun 2012 (150kr)
Armored Kill, Sep 2012 (150kr)
Aftermath, Dec 2012 (150kr)
End Game, Mar 2013 (150kr)

Battlefield Premium, Jun 2012 (400kr - ger alla ovanstående minus vad du redan betalat för).

Totalt motsvarar det minst ett extra spel i kostnad vilket betyder att vi betalar motsvarande ett fullpris BF spel 2011, ett 2012, ett 2013 osv, exakt samma som CoD.

Då har du inte spelat BF sen början... Denna modellen har de kört sedan 2002. Dvs Från starten med BF 1942.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaid:

Jag hoppas man kan se vad för fire mode man har på Hardcore mode ...

Jag menar, i verkligheten kan man, så jag begriper inte varför man inte skulle kunna göra det på Hardcore mode.

Håller med! Har dött sjukt många ggr på grund av att jag har varit i fel läge, vilket aldrig hade hänt i verkligheten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Halo 1 påminner väll en aningen om det första Crysis på det viset. Med andra ord, du har ett mål, men du måste inte gå i en liten skriptad tunnel för att komma dit.

FC3 och JC2 är ytterligare ett steg mot en mera free-roaming värld.

Jag kommer inte ihåg hur Halo 1 var strukturerad rent spelmekaniskt, förutom att det gav en flera lösningar på hur ens karaktär skulle ta sig till punkt A. Kanske borde dra igång liret igen och se
Och jag tror och hoppas på att BF 4 kommer anamma just den spelmekaniken som vi två verkar vilja ha, flera möjliga lösningar i spelvärlden. Utifrån det 17 minuter långa klippet så verkar det som om DICE kommer ge oss ett flertal alternativ. Men helt säker kan man aldrig vara.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Det står "press F to ***" flera gånger. Jag skulle tro att det är på PC (annat vore märkligt, med tanke på att grafiken är överlägsen på PC, och de vill visa upp spelet från sin bästa sida), men styrs med en handkontroll för att få mjukare och mer filmvänliga rörelser istället för den mer ryckiga stilen det brukar bli med mus och tangentbord.

Ah, det missa jag Du har nog rätt. Fortfarande, jag tror det kommer vara samma "rörelsekänsla" i BF4 som i BF3.

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av Lillem4n:

Ah, det missa jag Du har nog rätt. Fortfarande, jag tror det kommer vara samma "rörelsekänsla" i BF4 som i BF3.

Ser inget negativt med det. Förklara gärna mer hur du vill det ska va

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem

Någon som hört något angånde jetsen blir det några flygplan tro

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

törs nästan garantera de blir flyg det var väl en teaser där det var "air" så det är ju bekräftat.. hoppas de blir nå båtar som i bc2 gärna quads oxå iaf nån! slipper man spawna , dö sedan gå 2min, sedan dö och köra det på repeat halalslakt

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Skrivet av brajonk:

törs nästan garantera de blir flyg det var väl en teaser där det var "air" så det är ju bekräftat..

Men den teasern innefattade väl endast hints om helikoptrar?

Permalänk

Förboka ett spel som knappt skiljer sig från det tidigare spelet, nja. Tror jag väntar tills jag får lite mer info om vad som faktiskt är "nytt" i bf4.
Grafiken och destruction såg ju lite bättre ut men att presentera en trailer och spela spelet är 2 olika grejer. *host* fc3 *host*

Visa signatur

|||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackie:

Alltså skit vad många som gnäller här *suck*

- Åh vad besviken jag blev
- BF4 är skit
- Jag tänker inte köpa det
- Åh vilken dålig färg sättning
- Värdelös AI
m.m. etc. osv....

Ni som har så mycket att säga till om, kan inte ni vara kreativa och göra något bättre, efter eget tycke och smak.
Eller ännu bättre, ni kanske skall söka till Dice, eftersom ni är så duktiga så får ni säkert anställning där direkt.

Om inte, skit i att köpa spelet och sluta gnäll..

För er som funderar på förboka, finns Battlefield 4 med Premium Expansion Pack på Greenman för ~$68, ungefär 445 spänn..

Jag ser fram emot det och tycker det ser riktigt nice ut, spelet är som sagt inte klart än och mycket kan komma ändras till release.

Vi har inte ett skit att säga till om och det är därför vi kommer med kritik, EA låter inte DICE göra spelet som vi BF-fans vill ha det och då blir man lite butter.
Den mesta av kritiken mot BF3 och BF4 anser jag är helt befogad, då vi som gillar en mer strategisk spelstil och inte låter oss överväldigas av linsöverstrålning och häftiga färgfilter känner oss svikna.
BF3 känns helt klart mer begränsat i hur man spelar och det tröttnar jag fort på. Dock är ljudet helt enastående och det ska de ha en eloge för.

Saker som stör i BF3 och naturligtvis kommer vara lika i BF4 till följd av marknadsanpassning:

Trist körkänsla på många fordon
Effekter till förbannelse, bleka färger av bleach bypass-karaktär med svinhög kontrast, linsöverstrålning (i vilken lins förresten?)
Autoregen på både hälsa och fordonsammunition
Man kan inte klicka på spawnmapen för att välja spawnpoint
Man kan sprinta hur länge somhelst
Ingen mainbase att smyga in i och förstöra saker för det andra laget
Ingen commander
När alla flaggor är tagna av ena laget och man har dött, så kan man inte spectata någon som fortfarande lever och se hur det går för de som är kvar
Ingen squadvoip
Dålig squadhantering överlag, borde vara 6st och möjlighet att döpa om squaden
3D-spotting

Ni som tycker detta är bra, snälla köp något annat spel och stöd inte DICE/EA så att de följer i samma spår som andra utvecklare, det finns gott om spel för er därute som passar lika bra.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Skrivet av NAD:

Vi har inte ett skit att säga till om och det är därför vi kommer med kritik, EA låter inte DICE göra spelet som vi BF-fans vill ha det och då blir man lite butter.
Den mesta av kritiken mot BF3 och BF4 anser jag är helt befogad, då vi som gillar en mer strategisk spelstil och inte låter oss överväldigas av linsöverstrålning och häftiga färgfilter känner oss svikna.
BF3 känns helt klart mer begränsat i hur man spelar och det tröttnar jag fort på. Dock är ljudet helt enastående och det ska de ha en eloge för.

Saker som stör i BF3 och naturligtvis kommer vara lika i BF4 till följd av marknadsanpassning:

Trist körkänsla på många fordon
Effekter till förbannelse, bleka färger av bleach bypass-karaktär med svinhög kontrast, linsöverstrålning (i vilken lins förresten?)
Autoregen på både hälsa och fordonsammunition
Man kan inte klicka på spawnmapen för att välja spawnpoint
Man kan sprinta hur länge somhelst
Ingen mainbase att smyga in i och förstöra saker för det andra laget
Ingen commander
När alla flaggor är tagna av ena laget och man har dött, så kan man inte spectata någon som fortfarande lever och se hur det går för de som är kvar
Ingen squadvoip
Dålig squadhantering överlag, borde vara 6st och möjlighet att döpa om squaden
3D-spotting

Ni som tycker detta är bra, snälla köp något annat spel och stöd inte DICE/EA så att de följer i samma spår som andra utvecklare, det finns gott om spel för er därute som passar lika bra.

Håller med dig på varje punkt förutom den första. Har kört varje battlefield sen 1942 och kan inte säga att fordonskänslan känns sämre med undantag för helikoptern. Dock så var helikoptern snuskigt OP i BF2 (om dock jävligt rolig).

Dock så verkar det iaf som det blåa filtret är borta i BF4 vilket är ett stort plus för mig. Utöver detta tycker jag inte att man klaga redan på BF4 för vi vet ingenting om hur spelet kommer vara. Allt vi vet är att grafiken inte är speciellt mycket bättre och att submarines kommer vara som BF3's gunship.

För allt vi vet så kanske dom fixar allting som var fel med BF3 eller så blir det ett CoD liknade expansion, vi vet ej. Blir trött när folk redan dömer ut ett spel när absolut ingen relevant information om den riktiga delen av spelet har släppts (multiplayer).

Permalänk
Avstängd

orkar inte läsa igenom allt junk i tråden

några frågor:
kommer det att finnas commander i BF4?

vad har EA gjort för att bli av med alla aimbot dårar från ryssland?
kommer vi fortfarande att få se samma skit i BF4 som i BF3?
därmed att dom stryker fuskarna medhårs.

är det fortfarande blå filter på banorna?
fan det vore ju smartare att skicka med ett par brillor med blått glas för dom som föredrar ICE cold stuket
vi andra vill ju ha banor som ser ut som i verkligheten.

har dom fixat nåt av det där till BF4 så blir det ett köp

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Mina önskemål!

Större variation på byggnader, inte ha ett hus som de klistrar in överalt
Inte återanvända för mycket, i gamleplayet såg man ex. att bilen ryssarna åkte i kom från bf3
Vapen ska inte träffa exakt där man siktar om man sprayar, som det är nu är bra
Ingen AA bazooka för enginers de kan bära runt på, de ska enbart gå med ex. javaline ifall någon markerar målet. Annars bara stationär saker mot luft på marken

Modbart, Det ska vara möjligt för folk att skapa mods till spelet med ex. egna skins, vapen, fordon mm. Även kanske kunna ändra avancerade saker för att göra tower defence mod, vore ju epic

Bättre destruction än i bf3, betan då var helt ok fast de tog bort det bara för att folk började krypa runt under marken av någon bugg. Saker ska även kunna rasa på olika sätt, dynamic destruction tror jag det kallades

Inga fler köp av unlocks mm. man ska inte kunna köpa alla unlocks som i bf3, Man måste förtjäna sina saker.
Självklart ska det vara PC optimerat framför konsol
Det ska vara fokus på banorna, med hotspots mm. ex Cod mw2 hade flera ställen, black ops som kom efter hade inga, Och så vips så var spelet tråkigt. Operation metro var ganska bra på det

Ska finnas dedicerade servrar för noobs, ex. en viss maxlvl för att kunna spela på servern
Integrera punbuster med spelet bättre för att man inte ska behöva ladda ner alla punkbustersakerna för sig och slippa bli kickad efter någon minut för att punkbuster strular

Bättre lagbalansering, ingen jävla plug-in som byter lag på den som senast joinade som i sin tur separerar en från sina kompisar
Bättre grafik, destruction och animationer än vad som

Så, det var min önskelista

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Ett par provocerande skräpinlägg raderade.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik_IB:

Håller med dig på varje punkt förutom den första. Har kört varje battlefield sen 1942 och kan inte säga att fordonskänslan känns sämre med undantag för helikoptern. Dock så var helikoptern snuskigt OP i BF2 (om dock jävligt rolig).

Dock så verkar det iaf som det blåa filtret är borta i BF4 vilket är ett stort plus för mig. Utöver detta tycker jag inte att man klaga redan på BF4 för vi vet ingenting om hur spelet kommer vara. Allt vi vet är att grafiken inte är speciellt mycket bättre och att submarines kommer vara som BF3's gunship.

För allt vi vet så kanske dom fixar allting som var fel med BF3 eller så blir det ett CoD liknade expansion, vi vet ej. Blir trött när folk redan dömer ut ett spel när absolut ingen relevant information om den riktiga delen av spelet har släppts (multiplayer).

Första punkten kan diskuteras ja
Jag har för mig att buggysarna och jeeparna gick aningen fortare i BF2, nu känns det som de har inbyggd varvtalsregulator. På nåt vis är fartkänslan sämre i 3:an än i 2:an på dessa fordon tycker jag. Dock gillar jag att man numera kan boosta farten på tanks m.m med förlorad kontroll som resultat, det ökar mångsidigheten

I BF3 kan du heller inte välja lika många betraktningsvinklar när du kör, vilket är synd. Det är många sådana detaljer som gör skillnad på hur komplext ett spel känns.
Helisarna känns ju väldigt förenklade numera också.

Sen så kan man såklart inte exakt veta hur BF4 kommer se ut och fungera, men med hjälp av tidigare erfarenheter av hur serien utvecklat sig och hur marknaden ser ut idag så kan man göra en analys som jag tror stämmer ganska bra.
Försöker man nå den största massan spelare så funkar det med flashiga effekter och förenklat gameplay, och därför tror jag BF4 kommer att följa samma väg, pengar är trots allt det viktigaste för vinstdrivande företag. Att man även släpper en uppföljare tidigare än innan tyder på samma sak (då räknar jag inte med spinoffs som Bad Company osv).

Hade de velat fixa allt som vi tycker är fel med BF3 så hade det enkelt gjorts med en patch, då mycket av klagomålen inte kräver radikala förändringar i spelkoden (t.ex färgfilter och kontrast), så BF4 kommer troligen inte bli mer komplext än föregångaren.

"-Men spela BF2 då om du ska klaga så förbaskat!" kommer någon att säga. Ja, jag har försökt, men jag får inte igång det längre och har tyvärr ingen aning om varför :/

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

Ok, så du finner det bra att du blir bländad i dagsljus av ficklampor på 20m avstånd + att dina ögon är gjorda av optik? Cool.

Gå tillbaka till ARMA om du letar efter spel som eftersträvar realism.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

Gå tillbaka till ARMA om du letar efter spel som eftersträvar realism.

Spelbarhet framfør æckliga effekter.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

Spelbarhet framfør æckliga effekter.

Verkar inte vara alls samma grej som det var i BF3, att man blir bländad av att glo in i solen har jag inget emot, och sen gav det en ny utmaning till spelet, som jag kan tycka var intressant. Det jag vill ha bort är deras trasiga suppression och nätkod, vill de ha en överdriver grafikstil så får de gärna ha det för mig.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |