Permalänk
Medlem

Star Wars: Battlefront

#battlefront

Permalänk
Medlem

Kommer säkert förstöra en gammal klassiker ...Som vanligt...E3 borde ju ha ett nytt motto...
"A new gaming year, with several killing ideas"

Permalänk
Medlem

Har sett några trailers. Sämst! Jag älskade de gamla spelen men det sööög! Verkligen skit dåligt!
Men vi får se när det släpps

Edit: tänkte på ett annat spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Har sett några trailers. Sämst! Jag älskade de gamla spelen men det sööög! Verkligen skit dåligt!
Men vi får se när det släpps

Vart kan man se trailers för spelet??

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN!

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexander7938:

Vart kan man se trailers för spelet??

Kommer inte ihåg men det fanns en tråd på sweclockers...

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Kommer inte ihåg men det fanns en tråd på sweclockers...

Ja det gamla Star Wars Battlefront från 2004. Denna tråd handlar om Star Wars Battlefront utvecklat av DICE med deras Frostbite 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Ja det gamla Star Wars Battlefront från 2004. Denna tråd handlar om Star Wars Battlefront utvecklat av DICE med deras Frostbite 3.

Nej. Det var den nya. Battlefront 3 som aldrig släpptes? Men vi får se vad som händer. Har inte höga förväntningar men kommer testa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Nej. Det var den nya. Battlefront 3 som aldrig släpptes? Men vi får se vad som händer. Har inte höga förväntningar men kommer testa det.

Jaha, det du menar. Men det är fortfarande inte samma spel, inget i de ofärdiga "trailers", eller läkta alpha gameplay videos har något och göra med det nya Battlefront.

Permalänk
Medlem

Hypa inte för ert eget bästa

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Nej. Det var den nya. Battlefront 3 som aldrig släpptes? Men vi får se vad som händer. Har inte höga förväntningar men kommer testa det.

Eftersom det övergavs tror jag faktiskt inte DICE skulle plocka upp bitarna och försöka trycka in det i Frostbite...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Har sett några trailers. Sämst! Jag älskade de gamla spelen men det sööög! Verkligen skit dåligt!
Men vi får se när det släpps

Skrivet av Alexander7938:

Vart kan man se trailers för spelet??

Ja, herre gud, de 10 sekunderna man fick se av lite pre-rendered vid visar verkligen hela spelet.

Skrivet av Woods:

Hypa inte för ert eget bästa

Bara glad över att det släpps över huvud taget.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Hypa inte för ert eget bästa

Försent! Jag hoppar omkring!

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | MSI VENTUS 3070 TI | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB | NR200 |
EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Ja, herre gud, de 10 sekunderna man fick se av lite pre-rendered vid visar verkligen hela spelet.

Bara glad över att det släpps över huvud taget.

jag vill se det där 10 sek klippet, vart?

Permalänk
Medlem

Jaha! Det är ett annat spel! Fan vad hypad jag blir nu!!!

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Kommer säkert förstöra en gammal klassiker ...Som vanligt...E3 borde ju ha ett nytt motto...
"A new gaming year, with several killing ideas"

Fyfan vilken negativ kille.

Permalänk
Medlem

Ojoj, nu blev man glad!

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Trailern är så typisk dice/battlefield. Det här blir spännande.

Permalänk

Kommer säkert bli bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Fyfan vilken negativ kille.

Negativ kille...näää bara realistisk..

Du kanske inte vart med sedan 90..men Titlar har bara gått neråt ju mer de utvecklat teknologin...

Att höra dem säga...A new NEXT-GEN technology blablabla makes you more free osv osv...
Eller NOW KILL YOUR FRIENDS IN COD AND FACEBOOK IT REALTIME...Eller något..

Eller som jag såg nu...Va commander ifrån din tablet i Bf4...Komien..bling bling gör inte spel bättre...Kolla själva kärnan i spelet..De blir ju bara mer skit för varje år som går..

Permalänk
Medlem

Holy duck fuck! Nu är det HYPE!

Visa signatur

Windows 8: |CPU: Intel 3770k @ 4,2 Ghz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Mod: MSI Z77A-GD65 | Minne: Corsair 8GB 1600Mhz | PSU: OCZ 600W | Chassi: Nanoxia Deep Silence 1 | SSD: Samsung 830 128gb | HDD: 2 TB Seagate |
Apple: |Iphone 4 32gb|Mac mini (mid 2011)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Negativ kille...näää bara realistisk..

Du kanske inte vart med sedan 90..men Titlar har bara gått neråt ju mer de utvecklat teknologin...

Att höra dem säga...A new NEXT-GEN technology blablabla makes you more free osv osv...
Eller NOW KILL YOUR FRIENDS IN COD AND FACEBOOK IT REALTIME...Eller något..

Eller som jag såg nu...Va commander ifrån din tablet i Bf4...Komien..bling bling gör inte spel bättre...Kolla själva kärnan i spelet..De blir ju bara mer skit för varje år som går..

Du lever på nostalgin din gamla sköldpadda. Spelen idag är mycket bättre.

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Negativ kille...näää bara realistisk..

Du kanske inte vart med sedan 90..men Titlar har bara gått neråt ju mer de utvecklat teknologin...

Att höra dem säga...A new NEXT-GEN technology blablabla makes you more free osv osv...
Eller NOW KILL YOUR FRIENDS IN COD AND FACEBOOK IT REALTIME...Eller något..

Eller som jag såg nu...Va commander ifrån din tablet i Bf4...Komien..bling bling gör inte spel bättre...Kolla själva kärnan i spelet..De blir ju bara mer skit för varje år som går..

Att man har möjligheten att ha det i tablet är väl inget dåligt? Du är faktiskt hemskt negativ om du tycker att allt inom spel bara blir sämre allt eftersom tiden går, kan inte vara kul att leva så :/

Förklara gärna hur BF 1942 var så mycket bättre än detta, och håll det gärna objektivt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av endosavenros:

jag vill se det där 10 sek klippet, vart?

Se TS första inlägg, han har lagt till den nu

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Att man har möjligheten att ha det i tablet är väl inget dåligt? Du är faktiskt hemskt negativ om du tycker att allt inom spel bara blir sämre allt eftersom tiden går, kan inte vara kul att leva så :/

Förklara gärna hur BF 1942 var så mycket bättre än detta, och håll det gärna objektivt.

För de första, så handlar de här inte om Bf ..:) Och sedan så tycker jag personligen att Bf2 och 2142 var mycket mycket roligare än Bf3...
Jag är inte negativ..och tro mig jag lever inte för att spela, så mitt liv är rätt kul...Jag spelar när jag känner för de och har fritiden...Men jag är trött på allt mjölkande..Och all bullshit...

Kommer ni ihåg hur de va innan Bf3 släpptes...Alla här i SweC ...OHH SKA BLI SÅ BRA ...Sen när de släpptes..kom problem trådar, bugs, ospelbar, obalans, skitspel, blablabla...De blir samma visa om och om..

Att spel förstörs är rätt vanligt idag..För vi männsikor i denna planet vill alltid ha mer...De räcker inte att några väggar i Bf ska paja...Nu ska hus rasa...Vad händer i Bf5 om de kommer, en nuke som sätter ett land under vatten? Tänk efter...Jag försöker inte vara NEGATIV utan jag är bara hemskt trött på allt företag och publiserare säger, och sedan händer inget av de...

Tillexempel Guild Wars 2..."Vi hatar att folk ska spendera tid o leta grupper för instanser..Man ska inte vara beroende av andra, De ska inte vara gearbaserad" Och alla MMO spelare bara "Ohh fyfan VA BRA de kommer bli, nu blir man FRI från allt o alla..." Sen när de släpptes...Hur länge vara de? Hur kul va de efter första max gubben?

Poängen är inte att vara negativ åt spel, utan jag är negativ åt utvecklarna...
Frostbite som de nu börjar mjölka..Frostbite ÄR inte så jävla bra som de tror att den är...

Permalänk
Hedersmedlem

Hoth, AT-AT, A-wing och turbolaserstrålar. Detta måste ju bara bli bra

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

För de första, så handlar de här inte om Bf ..:) Och sedan så tycker jag personligen att Bf2 och 2142 var mycket mycket roligare än Bf3...
Jag är inte negativ..och tro mig jag lever inte för att spela, så mitt liv är rätt kul...Jag spelar när jag känner för de och har fritiden...Men jag är trött på allt mjölkande..Och all bullshit...

Kommer ni ihåg hur de va innan Bf3 släpptes...Alla här i SweC ...OHH SKA BLI SÅ BRA ...Sen när de släpptes..kom problem trådar, bugs, ospelbar, obalans, skitspel, blablabla...De blir samma visa om och om..

Att spel förstörs är rätt vanligt idag..För vi männsikor i denna planet vill alltid ha mer...De räcker inte att några väggar i Bf ska paja...Nu ska hus rasa...Vad händer i Bf5 om de kommer, en nuke som sätter ett land under vatten? Tänk efter...Jag försöker inte vara NEGATIV utan jag är bara hemskt trött på allt företag och publiserare säger, och sedan händer inget av de...

Tillexempel Guild Wars 2..."Vi hatar att folk ska spendera tid o leta grupper för instanser..Man ska inte vara beroende av andra, De ska inte vara gearbaserad" Och alla MMO spelare bara "Ohh fyfan VA BRA de kommer bli, nu blir man FRI från allt o alla..." Sen när de släpptes...Hur länge vara de? Hur kul va de efter första max gubben?

Poängen är inte att vara negativ åt spel, utan jag är negativ åt utvecklarna...
Frostbite som de nu börjar mjölka..Frostbite ÄR inte så jävla bra som de tror att den är...

Det är inte spelen som blivit sämre, det är communities som blivit sämre med mängder av rageande småbarn.
(Fast en del äldre idioter också iofs:D)

Permalänk
Skrivet av Hagge:

För de första, så handlar de här inte om Bf ..:) Och sedan så tycker jag personligen att Bf2 och 2142 var mycket mycket roligare än Bf3...
Jag är inte negativ..och tro mig jag lever inte för att spela, så mitt liv är rätt kul...Jag spelar när jag känner för de och har fritiden...Men jag är trött på allt mjölkande..Och all bullshit...

Kommer ni ihåg hur de va innan Bf3 släpptes...Alla här i SweC ...OHH SKA BLI SÅ BRA ...Sen när de släpptes..kom problem trådar, bugs, ospelbar, obalans, skitspel, blablabla...De blir samma visa om och om..

Att spel förstörs är rätt vanligt idag..För vi männsikor i denna planet vill alltid ha mer...De räcker inte att några väggar i Bf ska paja...Nu ska hus rasa...Vad händer i Bf5 om de kommer, en nuke som sätter ett land under vatten? Tänk efter...Jag försöker inte vara NEGATIV utan jag är bara hemskt trött på allt företag och publiserare säger, och sedan händer inget av de...

Tillexempel Guild Wars 2..."Vi hatar att folk ska spendera tid o leta grupper för instanser..Man ska inte vara beroende av andra, De ska inte vara gearbaserad" Och alla MMO spelare bara "Ohh fyfan VA BRA de kommer bli, nu blir man FRI från allt o alla..." Sen när de släpptes...Hur länge vara de? Hur kul va de efter första max gubben?

Poängen är inte att vara negativ åt spel, utan jag är negativ åt utvecklarna...
Frostbite som de nu börjar mjölka..Frostbite ÄR inte så jävla bra som de tror att den är...

Det du i princip nämnt är att folk överhypar spel, så har det varit länge, minns när BF2 släppts, var massor av klagomål på buggar då också. Att utvecklare får folk att överhypa spel är ju egentligen väldigt dumt, eftersom det bara får spelet att verka sämre när det släppts, men det betyder inte att alla spel nu är sämre bara för att du föredrar äldre spel, och du kan inte ens förklara vad som är sämre förutom att du verkar tro att hypes är något nymodigt.

Vem har pratat om att Frostbite är så jävla bra? Det är en bra motor, och Battlefront är en spelserie folk har väntat på en fortsättning på väldigt länge, och att få höra att det komma byggas i en bra motor är väl knappast något man blir ledsen över?

Hur ett nytt spel på något sätt förstör de gamla, eller ens påverkar de gamla spelen på något sätt är också något jag har svårt att begripa. Om du är orolig att dina kopior av de gamla spelen kommer att förstöras så kan du sova tryggt, det är bara det spelet de utvecklar, det spel som alla trodde inte skulle bli av, det är det ska kan "förstöras" genom att det visas på vad du verkar mena är djävulens påhitt, även känt som E3.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Det är inte spelen som blivit sämre, det är communities som blivit sämre med mängder av rageande småbarn.
(Fast en del äldre idioter också iofs:D)

De här håller jag faktiskt med om:p

Skrivet av Lasergurka:

Det du i princip nämnt är att folk överhypar spel, så har det varit länge, minns när BF2 släppts, var massor av klagomål på buggar då också. Att utvecklare får folk att överhypa spel är ju egentligen väldigt dumt, eftersom det bara får spelet att verka sämre när det släppts, men det betyder inte att alla spel nu är sämre bara för att du föredrar äldre spel, och du kan inte ens förklara vad som är sämre förutom att du verkar tro att hypes är något nymodigt.

Vem har pratat om att Frostbite är så jävla bra? Det är en bra motor, och Battlefront är en spelserie folk har väntat på en fortsättning på väldigt länge, och att få höra att det komma byggas i en bra motor är väl knappast något man blir ledsen över?

Hur ett nytt spel på något sätt förstör de gamla, eller ens påverkar de gamla spelen på något sätt är också något jag har svårt att begripa. Om du är orolig att dina kopior av de gamla spelen kommer att förstöras så kan du sova tryggt, det är bara det spelet de utvecklar, det spel som alla trodde inte skulle bli av, det är det ska kan "förstöras" genom att det visas på vad du verkar mena är djävulens påhitt, även känt som E3.

Folk overhypar spel, jag...Men själva företagen ger folk alla idéer om överhyping..De är inte direkt att någon kommer på vad som kommer i nästa spel, och börjar överhypa utan anledning?

Allt i spel har blivit enklare..Tänk efter...Bf2 var buggat ja..Men de var också ett av Dice mest lyckade spel. Varför? Den var före sin tid..När Bf3 skulle släppas så sa Dice, " De här är Bf2 i modern motor".... Vad fick vi? Banor som inte är designade för plan...Flygplan och Helis som svävar i luften..när man hoppar ut...?=WTF?

Saken är den, i bf2 t.ex. så var allt mer realistisk än vad de är i bf3, fast än bf3 satsade på realism..De enda som är realistisk i bf3 är LJUDEN och i stortsätt rörelser på soldaterna..Inget annat..

Frostbite har t.o.m gjort spelen enklare, och "Noobifierat" spelet.. I de äldre Bf spelen så var man t.ex. tvungen o ha tålamod och aim. En sniper duel mellan 2 snipers kunde pågå i flera skott, eller 1...Föreställ dig tiderna när man var sniper i ett hus i bf2.., sedan såg man en person uppe på någon kulle, och försöker ta han. Han får cover från en maskingevär som bara sprayar väggen så att du inte ska skjuta...De va BF2...Hur är Bf3? "Kolla en sniper i huset, fan palla vänta på att han ska titta fram...Tar och spränger väggen istället..."

Hur kul är de egentligen? Folk överhypar spel, men Spelen blir sämre också..Kolla på Tomb Raider...Jag har växt upp med dem spelen..Den senaste var liksom i stortsätt skit? Grottor i gamla kunde hålla på i flera minuter med ledtrådar o sånt...I nya var du klar med den snabbaste grottan i 2 minuter... De va inte svårt o klura ut något..Körde på Hard..och fienderna var ju som Easy..Kändes de som..De är inte KUL:( Och de här är vad jag är rädd för...Battlefront har jag sett framemot också..Men Dice kommer förstöra de..Jag känner de på mig.