Du använder YouTube som ...... Vill du byta konto? Klicka här (Youtube)

Permalänk
Inaktiv

Du använder YouTube som ...... Vill du byta konto? Klicka här (Youtube)

Är jag den enda som får detta meddelande?

Permalänk
Medlem

Nej. Och jag stör mig något inihelvete på detta. Dom försöker tvinga på mig att byta kontonamn till mitt gmail namn och koppla allt till deras jävla gmail/g+ eller vafan dom kallar det, hela jävla tiden. Varannan video får jag upp en jävla ruta.

Ja, jag är förbannad just nu.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

JA! jag önskar att det bara var du som fick det.

Inget illa menat dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alatan:

Nej. Och jag stör mig något inihelvete på detta. Dom försöker tvinga på mig att byta kontonamn till mitt gmail namn och koppla allt till deras jävla gmail/g+ eller vafan dom kallar det, hela jävla tiden. Varannan video får jag upp en jävla ruta.

Du kan välja att ha två olika namn, följ bara stegen så kommer du vartefter få "jag vill använda två namn blabla" tryck där och så får du välja att ha kvar ditt nick på youtube och ditt gmail konto, när du sedan loggar in på Youtube så får man välja vad man vill använda det som.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av alatan:

Jag förstår dig till fullo. En j***a massa spam om att byta namn. Bra att känna att det finns fler som kämpar mot strömmen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bakgrund:

Du kan välja att ha två olika namn, följ bara stegen så kommer du vartefter få "jag vill använda två namn blabla" tryck där och så får du välja att ha kvar ditt nick på youtube och ditt gmail konto, när du sedan loggar in på Youtube så får man välja vad man vill använda det som.

Men jag vill inte ha det! Dessutom väljer jag det alternativet så kommer det skapa en google+ kanal kopplat till mitt youtube konto.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av milo_:

JA! jag önskar att det bara var du som fick det.

Inget illa menat dock.

Du verkar vara humorbefriad var ville du komma med det här inlägget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Du verkar vara humorbefriad var ville du komma med det här inlägget?

...

Hur kan du inte förstå att jag lider av samma problem och önskade att det inte var så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Men jag vill inte ha det! Dessutom väljer jag det alternativet så kommer det skapa en google+ kanal kopplat till mitt youtube konto.

Är ju bara att låta den ligga där, ingen tvingar dig att använda den.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Jag råkade klicka fel och nu kan jag inte vara inloggad på googleas andra produkter samtidigt som Youtube...... Jag är inte den enda som har detta problemet och ingen riktig lösning verkar finnas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iXam:

Jag råkade klicka fel och nu kan jag inte vara inloggad på googleas andra produkter samtidigt som Youtube...... Jag är inte den enda som har detta problemet och ingen riktig lösning verkar finnas.

Testa att gå in på youtube, klicka sedan längst upp i högra hörnet (så du får ner menyn över favoriter etc). Där väljer du youtube inställningar och bör då ha ett alternativ som säger något med "koppla bort google+".

Kan inte annat än att hålla med ang detta. Blir galen på det! Och kopplar man kontot mot g+ ja då slutar det fungera i surfplattan istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av asabla:

Testa att gå in på youtube, klicka sedan längst upp i högra hörnet (så du får ner menyn över favoriter etc). Där väljer du youtube inställningar och bör då ha ett alternativ som säger något med "koppla bort google+".

Kan inte annat än att hålla med ang detta. Blir galen på det! Och kopplar man kontot mot g+ ja då slutar det fungera i surfplattan istället.

Ligger här under:
https://www.youtube.com/account_advanced

Bara att ta bort skiten så är allt tillbaks till det normala!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Ligger här under:

Jag har inga problem med det idag (förutom att det återkommer till och från) ^^ Är nog mer iXam som behöver hjälpen (så förhoppningsvis läser hen det här)

Permalänk
Medlem

Youtube går bara utför. Önskar tillbaka till 2008/2009, till den gamla kanal designen och inte behöva bli påtvingad en massa skit av google. Jag har aldrig skapat en gmail adress, knappt besökt googles tjäsnter förutom Youtube (nu talar jag i dåtid). Men helt plötsligt hade dom skapat en gmail åt mig utan min vetskap och en massa fler saker.

Precis allt har nu blivit kopplat till google på något vänster utan att jag ens satt min fot där.

För att inte tala om den nya designen, alla verkar vilja göra allt så simpelt och rent som möjligt. Det ska vara stora knappar som syns tydligt och enkla färger, faller mig inte alls i smaken.

Jag är så trött just nu, skriver kanske osammanhängande. Verkligen inte min stil.
Godnatt

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av asabla:

Jag har inga problem med det idag (förutom att det återkommer till och från) ^^ Är nog mer iXam som behöver hjälpen (så förhoppningsvis läser hen det här)

Lite så det var menat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Ligger här under:

Tack!

Har också haft problem med Googe/Youtube-connectionen :/