Hearthstone - Blizzard's Online Cardgame

Permalänk
Medlem

Skulle gärna också ta en nyckel om någon har en över

Permalänk
Medlem

Först till kvarn...

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

<3 Blizzard, får "suspisious" activity och måste spendera 5 min på att återställa lösen osv...

Tråkigt att den som tog nyckeln inte tackade... EDIT: Nu kom det

Kul iniativ i alla fall!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Tack för koden!<3
Registrera mig här för att tacka kommer spendera helgen på ett meningsfullt sätt nu.

Permalänk
Medlem

Drog i lite kontakter och lyckades skaka fram en key. Rätt schysst spel men definitivt inte den omvälvande sensation som hypen säger att det är.
Finns lite flaws som borde tas itu med t.ex hero powers och att alla o deras mamma spelar präst/paladin.

Men men, har ändå köpt 15 boosters. Lyckades få två legendaries på det med

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt , har spelat några spel och jag har verkligen inte fasnat , spela kort okej...Va j u sådär spännande faktiskt =P

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat lite saftiga nycklar? :S
är väldigt sugen, fick prova det hos polaren förrut
alltid varit lite av ett blizzardfan

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

Min första 9-2 arena i går. Valde warlock och hade en riktig konstig draft. Fick totalt välja på 2 olika demons men valde bara en av dem. Så blev i princip en warlock deck utan demons och hade därmed knappt några warlock kort alls. Någon drain life, mortal coil och siphon soul. Dock så fick jag riktigt bra neutrala kort. Silence är kung

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ett kul spel men håller verkligen med om detta, läst på reddit imorse... Spelet saknar det sociala!

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1pd7ov/hearthsto...

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Ligger sjuk hemma och har varvat internet.
Så om de finns någon vänlig själ som sitter med en betakey skulle det uppskattas mycket!

/Erto

Permalänk
Medlem

Skulle också gärna vilja ha en beta key, Kan ge något tillbaka också, kan kolla vad jag har

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

https://twitter.com/PlayHearthstone

Nya nycklar till Eu för en timme sedan, blev dock inte en av dem :/ men grattis till er andra

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Avstängd

Förstår inte! köper folk verklige nyklar? Vad är en sådan värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiFibrorn:

Förstår inte! köper folk verklige nyklar? Vad är en sådan värd?

den är värd vad folk tycker den är värd just nu verkar det som man kan få 250 till 500 kr för en nyckel

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jesusbarnet:

den är värd vad folk tycker den är värd just nu verkar det som man kan få 250 till 500 kr för en nyckel

vet helt sjukt, personligen hade jag gett bort den mot någon mindre symbolisk summa eller något liknade:) Man får ju faktiskt den gratis

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

vet helt sjukt, personligen hade jag gett bort den mot någon mindre symbolisk summa eller något liknade:) Man får ju faktiskt den gratis

och där la HiFibrorn ut nycken för 300 kr på marknaden

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker spelet är fattigt ni kan gärna få min nyckel om jag får någon .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Bara jag som tycker spelet är fattigt ni kan gärna få min nyckel om jag får någon .

Om du får någon, så kommer jag rita en fin bild till dig. Kommer använda mina paint skills

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Jag tycker det är ett kul spel men håller verkligen med om detta, läst på reddit imorse... Spelet saknar det sociala!

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1pd7ov/hearthsto...

Alltså detta har ju tyvärr blivit lite av blizzards signum. Diablo III saknade ju också den sociala delen.
Förstår de inte att folk lirade SC1, Diablo 2, Wow för den sociala biten. Jag förstår inte hur de kan missa det!?

Permalänk
Medlem

Hogger är OP! Aldrig förlorat när jag haft honom!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Entusiast

Man blir lite less när man själv suttit och väntat på en nyckel sedan tidig close beta, så ser man folk(privat personer) med antingen massvis med nycklar på hög som de säljer, eller folk med 1 separat nyckel som de också säljer.
Nyckeln blev tilldelad personen för att personen i fråga har skrivit upp sig till betan och vill testa spelet i beta stadiet, jag tycker att det är riktigt fult att sedan sälja nyckeln, som man speciellt har fått gratis, även om det finns personer som är villiga att betala för en nyckel.

Tidigare idag (28 Oktober) så var det en till våg med nycklar som blev utskickade till uppskrivna personer, självklart så flyger det upp 4-5 säljes annonser snabbt som vinden.

Jag har inget emot att slänga ut en slant, jag tycker bara att det är riktigt fult gjort.

Plus i kanten till er som har skänkt bort nycklar som blivit över, eller pga tappat intresse.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Jag fick betan den 27 oktober och så vitt jag vet så ska dom inte resetta korten mera? Allt som du gör i betan kommer vara kvar vid release eller?

Får du något speciellt för att du har varit med i betan?
Vad får man om man köper kortpaket med riktiga pengar? Nu efter resetten.

Tack

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av alteam:

Jag fick betan den 27 oktober och så vitt jag vet så ska dom inte resetta korten mera? Allt som du gör i betan kommer vara kvar vid release eller?

Tack

Det kommer med största sannolikhet en reset när betan är klar..
Det du får är guld motsvarande de pengar du investerat.
Guld kan du köpa nya kort för eller betala arena avgift.

Bonus för att man är med i betan är ett Gold Gelbin mekkatorq? kort, förutsatt att du handlat för riktiga pengar i shoppen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nilzzone:

Det kommer med största sannolikhet en reset när betan är klar..
Det du får är guld motsvarande de pengar du investerat.
Guld kan du köpa nya kort för eller betala arena avgift.

Bonus för att man är med i betan är ett Gold Gelbin mekkatorq? kort, förutsatt att du handlat för riktiga pengar i shoppen.

Nope. Inga mer resets. Alla kort stannar. Men din rank blir resettad.

Fick mitt andra legendary idag. Alextrasza. Riktigt nice kort.

Skrivet av alteam:

Tack

Du får Gelbin Mekkatorque för att ha varit med i betan och handlat i shoppen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bort:

Fick mitt andra legendary idag. Alextrasza. Riktigt nice kort.

Du får Gelbin Mekkatorque för att ha varit med i betan och handlat i shoppen.

Har du köpt några decks? Funderar på och köra det. Blir topdeckad i vanlig play match varje gång

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Har du köpt några decks? Funderar på och köra det. Blir topdeckad i vanlig play match varje gång

"Blir topdeckad" topdeck är när man drar ett EXTREMT passande kort som passar perfekt vid just den handen, och man spelar det. Inte att motståndaren har en bättre kortlek än dig.

Jag spelade 5 matcher, sedan köpte jag 40 packs och nu e spelet mycket roligare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FelixJ:

"Blir topdeckad" topdeck är när man drar ett EXTREMT passande kort som passar perfekt vid just den handen, och man spelar det. Inte att motståndaren har en bättre kortlek än dig.

Jag spelade 5 matcher, sedan köpte jag 40 packs och nu e spelet mycket roligare.

Då är jag som har fel på termerna här ber om ursäkt. Jag syftade på att man verkligen märker när folk har betalat eller inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Då är jag som har fel på termerna här ber om ursäkt. Jag syftade på att man verkligen märker när folk har betalat eller inte

Går att få hyfsat med kort rätt snabbt om man kan spela arena bra, och med crafting.

Permalänk
Medlem

Trist att monkeys utan intresse av spelet får nycklar och säljer dom vidare på forumet.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Skrivet av Bort:

Will there be any wipes in the future?

We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.

Dom förutspår inga resets, men det kan fortfarande hända.
Händer det inte behåller man allt, inklusive rank
Diamond 3 star just nu.. Känns dock som att det är omöjligt att gå upp till master.