Permalänk
Medlem

Pinsamt Inet.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Undrar hur många som sitter och F5.ar

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Japp, bara att pinga servrarna så ser man snabbt när de vaknar till liv igen!

Request timed out.

Repeat * inf.

>.<

EDIT:

Älskade kunder vi ber tusen gånger om ursäkt för att vår server inte klarade av belastningen pga vår Prisfest.

Vi kunde inte beräkna denna anstormning och kommer göra ett nytt försök senare i veckan. Vi meddelar på vår Facebook sida (www.facebook.com/inet.se) när vi gör ett nytt försök.

Vi ber åter igen tusen gånger om ursäkt för det intrräffade!

To give up or not to give up..?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbis:

Nej, det tycker jag inte. Det är bra att erbjuda detta för dessa priser men jag tror dock inte att Inet har råd att sälja ut allt till de priserna!

Ja mig har dom inte erbjudit något.. Det är inget erbjudande för än det går att beställa!

Permalänk
Medlem

Jag skiter fan i skolan imorgon om jag så inte får ett tangentbord under natten.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

HAHAHA "Älskade kunder vi ber tusen gånger om ursäkt för att vår server inte klarade av belastningen pga vår Prisfest.

Vi kunde inte beräkna denna anstormning och kommer göra ett nytt försök senare i veckan. Vi meddelar på vår Facebook sida (www.facebook.com/inet.se) när vi gör ett nytt försök.

Vi ber åter igen tusen gånger om ursäkt för det intrräffade!"

Skojar ni?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Så:
Nexus 7 Utgått!

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win11Pro | R7-5800X | PA 120SE | ROG STRIX B550-F GAMING | CMN32GX4M2Z4600C18 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem

Köpte en Kingston V300 120GB på Alina i Torsdags för samma pris som Samsung 840 EVO 120GB kostar nu.
Blir nog till att skicka tillbaks Kingston disken och köpa Samsung från Inet istället.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: Asus Prime 5070 Ti OC | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att tangentborden är slut

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Xcym:

Undrar hur många som sitter och F5.ar

Jag beställde kl. 18:02 och det gick smärtfritt. Sitter dock och sympati-spammar F5

Skrivet av StenTuff:

Köpte en Kingston V300 120GB på Alina i Torsdags för samma pris som Samsung 840 EVO 120GB kostar nu.
Blir nog till att skicka tillbaks Kingston disken och köpa Samsung från Inet istället.

Good luck with that.....

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av juckeyy:

Tänkte bara säga att tangentborden är slut

Amen förfaaaaaaan. . .Mitt är åtfanders hemma och vart så jädra glad.. Och så detta, kom inte in överhuvudtaget..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Amen förfaaaaaaan. . .Mitt är åtfanders hemma och vart så jädra glad.. Och så detta, kom inte in överhuvudtaget..

Yo de kommer nog att försöka sälja dem igen i veckan, bara att kolla på FB ofta!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

UPDATE!

Visa signatur

Permalänk

Vad besviken man blir. Men bra att de gör ännu ett försök, tack Inet.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk

4304952 Samsung SSD EVO 840 120GB PRISFEST Max 1st/hushåll (200st totalt) (Utgått!)
Cooler Master Hyper 212 EVO PRISFEST Max 1st/hushåll (200st totalt) (Utgått!)

Visa signatur

AsusZ170 - 6600K - 1TB Samsung 850 - Fury X - 2560x1440
Denon PMA-1560 - Cerwin Vega AT100

Permalänk
Medlem

Inet meddelar att de tagit bort prisfesten och kommer att försöka senare i veckan. Alltså kan alla sluta spamma F5.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Suttit i suttit i över 1 timmar och refreshat sidan. Tänkte köpa mig en fin SSD. Kom nu in på sidan igen, SSDn har utgått!

Permalänk
Medlem

Tror att de helt enkelt blev tvungna att göra alla produkter slutsålda för att få bukt med anstormningen. Besviken som man är kommer jag säkert att missa nästa gång de säljer ut (resterande?) produkterna.

Nu efter två timmar kan man gå vidare i livet, satt t.om och åt kvällsmat vid datorn för att inte missa chansen.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 21 Aug : v0.6.0 Nu kan du dimra bilder på SweC!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Icte:

Yo de kommer nog att försöka sälja dem igen i veckan, bara att kolla på FB ofta!

Jo, får bli det.. Sen jobbar man ju 7-16 med.. Hoppas banne mig de kör heldag eller kvällstid.. Om dem nu ska köra med begränsade varor.. Vilket de icke borde efter detta lilla "problem"

Permalänk
Medlem

Nu var prisfesten slut

Permalänk
Medlem

Som sagt så kommer dom försöka senare med denna kampanj igen och hoppas man får en tidpunkt och att man kan vara på plats vid datorn från första sekund denna gång.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

fan det här var ju lyckat

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Aja, hade gärna tagit ett grafikkort, ssd och ramminnena men får väl hoppas man hinner hem från jobbet till nästa försök.
Hur som helst så är det ett väldigt fint initiativ av Inet

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Keeper of Traditions

Får hoppas att det är samma varor nästa gång, så man får ryckt tag i en kylare och lite minnen till HTPC'n...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag skiter fan i skolan imorgon om jag så inte får ett tangentbord under natten.

Skrivet av Xcym:

HAHAHA "Älskade kunder vi ber tusen gånger om ursäkt för att vår server inte klarade av belastningen pga vår Prisfest.

Vi ber åter igen tusen gånger om ursäkt för det intrräffade!"

Skojar ni?

Skrivet av kriller007:

Pinsamt Inet.

Ahhh era små tomtar... Ha lite förståelse

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

Konstigt att sidan gick ner när "vissa" hamrat F5 i över en timme...
Ta fram speglen och titta, jaha så ser en med problem ut...

När går gränsen för en enskild ddos attack?

Förövrigt, så råkade jag upptäcka att Inet hade något på gång via Sweclockers, Nej jag har inte Fjollbok.

Visa signatur

Msi Z87-G41, i5 4670K, Asus Strix Gaming GTX 1070, Corsair 2x4096 mb 1600Mhz Vengeance, ssd disk Intel 520 180Gb, Corsair CX 600W, Chieftec chassi, Win 7.

Permalänk
Medlem

Tack för tiden som varit Inet!

Att man inte kunnat räkna ut detta på förhand med en jättebanner på sweclockers är ju bara pinsamt!!
Hade enkelt kunna erbjudit en produkt om dagen eller liknande istället.
Jag som dessutom röstade på er som årets butik gör det hela ännu mera irriterande.

Permalänk
Medlem

Tråkigt, skulle beställa router o annat för 2000 kronor, sen så stänger ni ner allt.

Om ni inte sätter samma priser med samma varor, så går ja i taket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160366:

tack inet, men detta var min sista beställning ever, eller rättare sagt min sista besök på er sida överhuvudtaget.

Med den där attityden så lär dom inte sakna dig heller

Blev väl mycket högre tryck än vad dom hade väntat sig helt enkelt, tidigare har dessa kampanjer funkat fint så. Folk blir ju så ivriga nu innan jul

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Hur lyckades du få in varorna i kundvagnen?

Vet inte

Skrivet av Dunder:

Han kanske hade flera konton?

Nej, samma konto!

Skrivet av xfade:

Troll.

"max kampanjprodukter per hushåll"

Nej nej, inga troll här inte! https://dl.dropboxusercontent.com/u/11438538/inet1.png

Skrivet av MultiMan:

Det stod väl max 3 erbjudanden per kund, så din order lär troligen bli makulerad.

Ja