Func KB-460 med Cherry MX Red

Permalänk
Medlem

Funky!

Nej nu vart det fel. Funcy ska det ju vara ;D

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faeain:

Riktigt bra! Har varit sugen på det där tangentbordet ett tag nu, lite synd att det inte skrevs så mycket om handledsstödet bara.
Någon som äger det kanske kan säga om det är stort nog och verkligen stödjer?

Jag har haft tangentbordet nu i 3dagar. Hade faktiskt höga förväntningar trots priset och jag kan säga att det är lätt, det mest prisvärda tangentbordet ute nu. (min åsikt)
Är mycket nöjd, för att besvara din fråga så tycker jag faktiskt att handlovsstödet hade kunnat vara nån cm längre. Det stödjer bra utan att nån del av handen ligger utanför på bordet men om du har dasslock till händer är det nog på gränsen. För mig funkar det bra!

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Beställd fron inet.se , Ska bli intressant och se hur det är.

Berätta gärna vad du tycker om det!
Kanske ska slå till jag med.

Permalänk
Medlem

Beställt! Verkar otroligt trevligt för den pengen!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av xavipro11:

Berätta gärna vad du tycker om det!
Kanske ska slå till jag med.

Ja vart ska jag börja. Mitt första mekaniska tangentbord och jag älskar det!!! bättre mekaniskt får man inte för detta priset. Trodde först att gummi ytan på handledsstödet och runtom tangenterna skulle vara för mkt frikton och verkligen vara gummi däck liknande,men icke!! Men det är ett perfekt blandning av plast och gummi, inte för hal inte för sträv, bara perfekt. Sen har vi såklart bakgrunds belysningen som lyser riktigt fint. En andra sak, jag trodde aldrig att man kunde bli en bättre gamer med bra t-bord osv, men det gör faktiskt stoooooooor skillnad. märks spec i intensiva spel som LoL,CS osv där de behövs bra reaktion på knapp tryckningarna. Handleds stödet är perfekt, lagom höjd,lagom längd, lagom brandt, är aldrig obekvämt hur man än har handen.

Så är man ute efter ett mekaniskt t-bord med röda switchar, finns det absolut inget annant bättre just nu.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Byggkvalitet jämfört med Ducky, Filco, någon?

Har inget Func, men det görs av samma fabrik som QPAD som jag personligen undviker då jag läst och hört om alldeles för mycket kvalitetsproblem med tangentbord ifrån den fabriken. Dock finns det säker massor med användare som har undgått problem och där det fungerat fint.

Har, eller har haft, olika mekaniska tangentbord ifrån Ducky, Filco, CM Storm och Cherry. Har varit nöjd med kvaliteten på dem, men skulle säga att jag rangordnar Ducky och Filco högst.

Skrivet av hackeron:

Hur svårt ska det vara för ett företag att göra ett tenkeyless med bruna switchar, bara jag som önskar detta?

Eller varför inte TKL med både röda och bruna. Deras målgrupp är gamers. Med tenkeyless är det mycket bekvämare då avståndet mellan mus och WASD blir kortare och man kan sitta mer flexibelt. Bara fördelar.. Se på Razer blackwidow tournament edition tex.. det är tkl och alla proffs som är sponsrade av razor använder det.. Det finns inte med nordisk layout dock.

Finns ju massor av tillverkare som har det. Har ett par TKL ifrån Ducky (G2Pro) som jag tycker är kanon, men finns även ifrån Filco och andra tillverkare.

Skrivet av Grusburk:

Om de hade gjort ett tenkeyless som detta hade jag köpt det direkt, nu känner jag tyvärr inte att jag behöver byta från cherry mx red till ett annat;(.

Bra jobbat dock och keep up the good work!

Gör ett tenkeyless och ni har ny kund!

Se ovan. Finns massor av tillverkare som gör TKL. Dock kanske inte alltid lika lätt att få tag på dem i Sverige. Det som är lättast är nog TKL ifrån Ducky som finns i lite mer välsorterade butiker (Inet, Webhallen, MaxFPS, NetOnNet).

Även TK ifrån CM Storm kan ju vara ett prisvärt alternativ (bara en ynka knapprad bredare än ett TKL-bord).

Skrivet av Dracc:

Tro det eller ej men jag läste hela artikeln. Det är bara det att jag aldrig hört talas om full n-key rollover via USB förut, då det vanligtvis finns en spärr vid 8 samtidiga knapptryckningar över det gränssnittet.
Fick lite känslan av att artikeln bara var ett sammanklipp av något pressmaterial snarare än att Jonas faktiskt testat tangentbordet, därav skepticismen.
Tidigare har de även haft med bilder från ett testprogram i vissa av sina mer djuplodande tangentbordstester där de visat upp resultat vid prov av just n-key rollover/motsv. vilket inte fanns med denna gången.

Det har funnits ganska länge. Alla mina mekaniska USB-tangentbord har N-kro över USB (Ducky, CM Storm TK, Vortex/ducky mini). Går dock oftast att stänga av då OS X och Linux inte alltid klarar det.

Skrivet av Genelec8030:

Håller med dig om Unicomp, de gör fantastiska tangentbord. Funcs bord känns väldigt budgetnischat, med kvalitet därefter. Jag skulle satsat på ett Filco Majestouch när det gäller MX-brytare.

Själv gillar jag inte alls buckling spring, men det är ju väldigt personligt vad man föredrar. Gillar inte heller Topre eller Alps. Min högst personliga favoriter är MX Brown och MX Clear (white i Taiwan/Kina). Rekommenderar de flesta att testa lite olika då det som sagt är stort skillnad (även emellan olika MX-brytare) och verkligen en personlig smaksak.

Angående Filco; tycker att deras byggen har snäppet gedignare konstruktion och lite högre byggkvalitet än Ducky, men Ducky har klart bättre kvalitet på keycapsen och bättre kvalitet på firmwaren (både att supporta NKRO över USB, samt att man kan trycka ner fn-knappen i vilken ordning som helst - här missar Filco:t som jag har).

Personlig favorit är mitt Ducky G2Pro TKL med PBT-keycaps och Ducy Mini. Finns i galleriet här (dock inte optimal bildkvalitet då jag tagit bilderna snabbt med första mobil till hands): http://www.sweclockers.com/galleri/11938-tangentbord-och-andra-inenheter

Skrivet av Cruentuz:

Problemet är att TK-modellen är kioskmongoful. Annars har tex Komplett den inne med gröna brytare (ej stealth).
Nä, "äkta" TKL med stealth & cherry green åt svenska folket tack.

Skrivet av Livingdead4life:

Ful är ju väldigt personligt.

Men jag kör CM storm TK, med röda switchar.

Helt otroligt bra tangentbord. Stabilt (riktigt stabilt!, provat att böja det ordentligt). inget lul-lul som du skriver.
löstagbar sladd.

finns på maxfps.se i blå,röd och bruna.

Håller med. Kanske inte riktigt lika hög kvalitet som Ducky och Filco, men de ifrån CM Storm är riktigt bra och hög kvalitet för priset. Har själv TK med Brown. Borde vara ett intressant alternativ för de som vill ha ett mekaniskt tangentbord till samma pris som Qpad/Func/etc men med högre kvalitet.

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Ja vart ska jag börja. Mitt första mekaniska tangentbord och jag älskar det!!! bättre mekaniskt får man inte för detta priset. Trodde först att gummi ytan på handledsstödet och runtom tangenterna skulle vara för mkt frikton och verkligen vara gummi däck liknande,men icke!! Men det är ett perfekt blandning av plast och gummi, inte för hal inte för sträv, bara perfekt. Sen har vi såklart bakgrunds belysningen som lyser riktigt fint. En andra sak, jag trodde aldrig att man kunde bli en bättre gamer med bra t-bord osv, men det gör faktiskt stoooooooor skillnad. märks spec i intensiva spel som LoL,CS osv där de behövs bra reaktion på knapp tryckningarna. Handleds stödet är perfekt, lagom höjd,lagom längd, lagom brandt, är aldrig obekvämt hur man än har handen.

Så är man ute efter ett mekaniskt t-bord med röda switchar, finns det absolut inget annant bättre just nu.

Tack! Verkar vara ett mycket bra tangentbord. Jag gör nog en beställning på Inet snart.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av martinot:

Har inget Func, men det görs av samma fabrik som QPAD som jag personligen undviker då jag läst och hört om alldeles för mycket kvalitetsproblem med tangentbord ifrån den fabriken. Dock finns det säker massor med användare som har undgått problem och där det fungerat fint.

Har, eller har haft, olika mekaniska tangentbord ifrån Ducky, Filco, CM Storm och Cherry. Har varit nöjd med kvaliteten på dem, men skulle säga att jag rangordnar Ducky och Filco högst.

Finns ju massor av tillverkare som har det. Har ett par TKL ifrån Ducky (G2Pro) som jag tycker är kanon, men finns även ifrån Filco och andra tillverkare.

Se ovan. Finns massor av tillverkare som gör TKL. Dock kanske inte alltid lika lätt att få tag på dem i Sverige. Det som är lättast är nog TKL ifrån Ducky som finns i lite mer välsorterade butiker (Inet, Webhallen, MaxFPS, NetOnNet).

Även TK ifrån CM Storm kan ju vara ett prisvärt alternativ (bara en ynka knapprad bredare än ett TKL-bord).

Det har funnits ganska länge. Alla mina mekaniska USB-tangentbord har N-kro över USB (Ducky, CM Storm TK, Vortex/ducky mini). Går dock oftast att stänga av då OS X och Linux inte alltid klarar det.

Själv gillar jag inte alls buckling spring, men det är ju väldigt personligt vad man föredrar. Gillar inte heller Topre eller Alps. Min högst personliga favoriter är MX Brown och MX Clear (white i Taiwan/Kina). Rekommenderar de flesta att testa lite olika då det som sagt är stort skillnad (även emellan olika MX-brytare) och verkligen en personlig smaksak.

Angående Filco; tycker att deras byggen har snäppet gedignare konstruktion och lite högre byggkvalitet än Ducky, men Ducky har klart bättre kvalitet på keycapsen och bättre kvalitet på firmwaren (både att supporta NKRO över USB, samt att man kan trycka ner fn-knappen i vilken ordning som helst - här missar Filco:t som jag har).

Personlig favorit är mitt Ducky G2Pro TKL med PBT-keycaps och Ducy Mini. Finns i galleriet här (dock inte optimal bildkvalitet då jag tagit bilderna snabbt med första mobil till hands): http://www.sweclockers.com/galleri/11938-tangentbord-och-andra-inenheter

Håller med. Kanske inte riktigt lika hög kvalitet som Ducky och Filco, men de ifrån CM Storm är riktigt bra och hög kvalitet för priset. Har själv TK med Brown. Borde vara ett intressant alternativ för de som vill ha ett mekaniskt tangentbord till samma pris som Qpad/Func/etc men med högre kvalitet.

mvh,
martin

Tack för ett bra svar Några tankar eller åsikter om Ducky Shine 3? Har på senare tid funderat det här med pad printing?

Är detta problem icke-existerande på belysta tangentbord om belysningen alltid är på?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Passa på att beställa på inet endast 349 kr

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av CebitZeros:

Passa på att beställa på inet endast 349 kr

Fick iväg en beställning Vilket kap!

Visa signatur

System 1||i5 4670K @ 3,4GHz /w H100i||Maximus VI Gene||16GB 1600MHz||ASUS R9 280X 3GB DC2 TOP||840 EVO + 1TB WD Black + 2TB WD Green||AX 860||Corsair 350D|| System 2||Phenom II X4 955 BE /w Noctua NH-U9B SE2||8GB 1600MHz||Gainward GTX 460 1GB "Golden Sample - GS"||1TB WD Black Sata6 + 2TB WD Green||TX 650W||CM Storm Sniper||
||rMBP 13" Late 2013 - i5 4288u 2,6GHz, 8GB, 512GB SSD||iPad 3 16gb||iPhone 5S||

Permalänk

Någon som vet hur man får media knapparna att fungera ? :S . När jag ska muta (F1) så kommer hjälp guiden upp i windows, höj och sänk fungerar inte / byta låtar
då kommer sökfunktionen upp har windows 8 förövrigt.

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk

Mediaknapparna F1-F6

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaZiSwE:

Fick iväg en beställning Vilket kap!

Hur då?
När jag kollar Inet nu är det 699 ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenwin67:

Hur då?
När jag kollar Inet nu är det 699 ...

De hade ett erbjudande igår som varade i ungefär 10min innan sidan kraschade De ska dock ha ett erbjudande till någon gång i veckan så håll utkik på deras fb-sida!

Visa signatur

System 1||i5 4670K @ 3,4GHz /w H100i||Maximus VI Gene||16GB 1600MHz||ASUS R9 280X 3GB DC2 TOP||840 EVO + 1TB WD Black + 2TB WD Green||AX 860||Corsair 350D|| System 2||Phenom II X4 955 BE /w Noctua NH-U9B SE2||8GB 1600MHz||Gainward GTX 460 1GB "Golden Sample - GS"||1TB WD Black Sata6 + 2TB WD Green||TX 650W||CM Storm Sniper||
||rMBP 13" Late 2013 - i5 4288u 2,6GHz, 8GB, 512GB SSD||iPad 3 16gb||iPhone 5S||

Permalänk

Låter det högt? Hatar dom där höga klickandena.

Permalänk
Skrivet av Doctor Pepper:

Låter det högt? Hatar dom där höga klickandena.

Det låter lite högre än ett "normalt". låter dock inte alls som klickandet som från mx blue,som verkligen har ljudet från en skriv maskin. sök på youtube och jämför.

Skrivet av vikke92:

Någon som vet hur man får media knapparna att fungera ? :S . När jag ska muta (F1) så kommer hjälp guiden upp i windows, höj och sänk fungerar inte / byta låtar
då kommer sökfunktionen upp har windows 8 förövrigt.

Tryck på FN knappen och sedan på play/pause etc. Blir det samma sak,testa avinstallera program varan. vet inte om det går ändra eller hur, men har jag programvaran installerat och trycker på FN + play (F1) så öppnas windows media player....... osv..

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Beställde från dustin idag, fick det för 308:- med weekend rush+250:- rabattkod. Hoppas verkligen att jag kommer tycka om det.

Permalänk
Skrivet av maneteneten:

Beställde från dustin idag, fick det för 308:- med weekend rush+250:- rabattkod. Hoppas verkligen att jag kommer tycka om det.

Det är ju inte Weekend Rush på KB-460? Får 308+250 till 558 kr, inte 699 kr som det kostar på hemsidan.

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L

Permalänk
Medlem

Blev också en beställning från min sida av detta tangentbord och blir mitt första mekaniska så
ska bli kul att testa.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Lyckades knipa ett på Inet för hela 349:-

Ska bli väldigt intressant då det är mitt första mekaniska tangentbord

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Blev också en beställning från min sida av detta tangentbord och blir mitt första mekaniska så
ska bli kul att testa.

Skrivet av jonte6950:

Lyckades knipa ett på Inet för hela 349:-

Ska bli väldigt intressant då det är mitt första mekaniska tangentbord

Fick mitt i förrgår, otroligt skönt tangentbord

Visa signatur

System 1||i5 4670K @ 3,4GHz /w H100i||Maximus VI Gene||16GB 1600MHz||ASUS R9 280X 3GB DC2 TOP||840 EVO + 1TB WD Black + 2TB WD Green||AX 860||Corsair 350D|| System 2||Phenom II X4 955 BE /w Noctua NH-U9B SE2||8GB 1600MHz||Gainward GTX 460 1GB "Golden Sample - GS"||1TB WD Black Sata6 + 2TB WD Green||TX 650W||CM Storm Sniper||
||rMBP 13" Late 2013 - i5 4288u 2,6GHz, 8GB, 512GB SSD||iPad 3 16gb||iPhone 5S||

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaZiSwE:

Fick mitt i förrgår, otroligt skönt tangentbord

Låter bra! Hoppas att jag blir nöjd!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Skrivet av Petttsson:

Det är ju inte Weekend Rush på KB-460? Får 308+250 till 558 kr, inte 699 kr som det kostar på hemsidan.

Är ganska säker på att det var weekend rush, kanske togs bort kanske var något annat erbjudande? Om det var något annat erbjudande så ber jag om ursäkt för detta.

Såhär ser ordern ut:

1 0 FUNC KB-460 GAMING KEYBOARD NORDIC 399,20 399,20
1 0 PRISJUSTERING PRESENTKORT -250,00 -250,00
Varuvärde: 149,20
Frakt: 47,20
Moms tillkommer med: 111,60
Att betala: 308,00

Permalänk

Lyckos för er som fick det såpass billigt somm 400 ^^ Nåja 300 hit eller dit, otroligt bra tangetbord iaf

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

A

Skrivet av jonte6950:

Lyckades knipa ett på Inet för hela 349:-

Ska bli väldigt intressant då det är mitt första mekaniska tangentbord

Samma här! Var bara tvungen att beställa ett när de var så pass billigt.. Ska bli intressant att testa ett mekaniskt tangentbord, både för mig och för sambon..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde också ett från Inet, köpte från mina föräldrar till mig själv i julklapp, så får väl dessvärre vänta 8 dagar innan jag kan använda det, men jaja ^^
Ska bli intressant då jag nu har ett Logitech G105, tror att det blir ganska stor skillnad i ergonomi bland annat!

Permalänk
Medlem

Är windowsknappen avaktiverad? Isåfall hur aktiverar man den?

Går det ändra mediaknapparna så dom styr Spotify istället för WMP?

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Är windowsknappen avaktiverad? Isåfall hur aktiverar man den?

Går det ändra mediaknapparna så dom styr Spotify istället för WMP?

Fick mitt KB-460 idag och min Windowsknapp fungerar bra iaf?

Vill också veta om det på något vis går att få mediaknapparna att styra Spotify

EDIT: Du har aktiverat Func-funktionen. Aktivera Windowsknappen genom att hålla in FN+F12 så ska du se att den börjar funka igen

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petttsson:

Fick mitt KB-460 idag och min Windowsknapp fungerar bra iaf?

Vill också veta om det på något vis går att få mediaknapparna att styra Spotify

EDIT: Du har aktiverat Func-funktionen. Aktivera Windowsknappen genom att hålla in FN+F12 så ska du se att den börjar funka igen

Tack så mycket

EDIT: Returnerar tjänsten och besvarar dig angående spotify:

"Tack för ditt mail och ditt intresse för våra produkter.
Mediaknapparna fungerar utan problem i Spotify, ifall du avinstallerar mjukvaran. Jag vet att det inte är helt optimalt, men vi ska se över detta och förhoppningsvis kommer det att rättas till om det släpps en uppdaterad mjukvara.
God Jul och Gott Nytt!

Best regards,

The Func Team"

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Tack så mycket

EDIT: Returnerar tjänsten och besvarar dig angående spotify:

"Tack för ditt mail och ditt intresse för våra produkter.
Mediaknapparna fungerar utan problem i Spotify, ifall du avinstallerar mjukvaran. Jag vet att det inte är helt optimalt, men vi ska se över detta och förhoppningsvis kommer det att rättas till om det släpps en uppdaterad mjukvara.
God Jul och Gott Nytt!

Best regards,

The Func Team"

Whutafuck? Så man ska avinstallera programvaran för KB-460, då funkar det?

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L