Permalänk
Medlem

Photoshop 7.0

Skulle villja lära mig använda photoshop har testat lite men kommer inte så långt :P. Nån som vet en bra guide till en redig nybörjare?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

i faq:en finns där några bra länkar med lite roliga saker man kan göra...
svårt att bara säga, gör så och såhär så kan du programet sen... det är så stort så det lättaste är nog att leta på sidor med gudier (som finns i faq:en) och efterapa dem och sen när man kan det kan man trixxa med lite själv och bygga vidare med egna ideer

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk

Annars är boken "Lär dig Adobe Photoshop på 24 timmar" bra. Priset ligger nånstans mellan 200 och 300 :-. Helt okej pris tycker jag.

Visa signatur

www.vibbar.se

"Att köpa kamera på Rusta är som att köpa mobiltelefon på OK" /En som jobbar på OnOff

Permalänk
Medlem

Står det ingenting vettigt i manualen du fick med till programmet när du köpte det?

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akke
Står det ingenting vettigt i manualen du fick med till programmet när du köpte det?

Det brukar inte stå det där, om du har den så borde du veta det

Permalänk
Medlem

Photoshop Tutorials

http://www.planetphotoshop.com/

här finns allt du kan behöva veta och mer... Den är rekomenderad av proffs...

Visa signatur

++ Josef ++
Digital Art And Webproductions
http://construct2.knows.it

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Bara för att man är geni behöver man inte vara smart - PowerPuff Pinglorna

Permalänk
Medlem

Finns även bra tutorials på deviantart.com

Visa signatur

i5-6600K@4.2GHz | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB | ASUS Z170 PRO GAMING | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB | Cooler Master Haf 912 Advanced | Cooler Master Seidon 120XL

Permalänk
Hedersmedlem

Help -> Photoshop help tar väl upp det viktigaste.

Permalänk
Medlem

»Webdesignskolan«, »Devello Photoshoptips« är två sidor. Vill du har fler, sök på Google så hittar du garanterat det.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Som ovan så rekomenderar jag att du ska köpa Webdesignskolans cd skiva ...jag har den själv och är nöjd med den

Visa signatur

Dator: | GA-7N400 Pro 2 | AMD ATHLON XP BARTON 2600+| Orignal 512MB pc2700 | samsung 757NF | HIS Radeon 9700 NP 324/310 | 1st WD 120GB 1st WD 200GB
Kylning: Artic Cooling ATI Silencer 1 | Thermaltake volcano 9 coolmod | 3*80mm chassifläktar.
Allt är relativt!

Permalänk
Medlem

min sidas länkarkiv till sidor som är photoshoprelaterade är att rekomendera.

http://www.wasqer.com

Permalänk
Medlem

För att verkligen lära sig photoshop skulle jag rekommendera en Photoshop bok. Web guider brukar vara ganska bristäflöliga... Men om en pro har skrivit en bok om ämnet är den ofta mycket bra

Visa signatur

www.tomodomo.org - indie spelstudio i Helsinfors
www.fatcatrush.com - en 3D runner för iPhone som vi gjort på Tomodomo