The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem

Har registrerat beta med 5 olika mailadresser för å få större chans att komma in men ingen lycka för mig inte. Jag registrera mig samma dag sen de öppnade beta signup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAtax:

Fick precis en beta-invite i mailen.. Den är begränsad till helgen som kommer.. Är det någon annan som fått? Funderar på om dom stresstestar eller om jag bara har haft tur..

I mailen jag fick står det "stress test session" så tror dock bara det e till stress testen

Permalänk

Jag har också fått en invite

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

I mailen jag fick står det "stress test session" så tror dock bara det e till stress testen

Ah ser att det står det på min också.. läste inte tillräckligt noga första gången!

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Få inte upp era förhoppningar nu. Det är ett stresstest, det kommer alltså bli som Wal Mart under black Friday. Ingen kommer in.

Angående folks åsikter om betan så tror jag inte man får tala om betan med utomstående pga något avtal man har som beta deltagande.

Haha jag fick upp mina förhoppningar, de dog dock i samband med att hemsidan fick en kö. Insåg ganska snabbt att det måste vara stresstest, annars skickar de ju ut typ 5 - 10 åt gången..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Jag fick också en, har dessa något värde?

Är de det första du tänker på? Värde?

Permalänk
Skrivet av Snigeln Bert:

Haha jag fick upp mina förhoppningar, de dog dock i samband med att hemsidan fick en kö. Insåg ganska snabbt att det måste vara stresstest, annars skickar de ju ut typ 5 - 10 åt gången..

står väl t.o.m i mailet med inviten?

Permalänk
Medlem

Fick en jag med, men det är ju som sagt ett stresstest så det kommer förmodligen inte ens gå att spela något

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hagge:

Är de det första du tänker på? Värde?

Eftersom att jag inte alls är intresserad av spelet, ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Eftersom att jag inte alls är intresserad av spelet, ja

Varför signar du upp då? Människor som du alltså.. Vinner saker o ting på tävlingar och får invites, sen säljer... Så jävla stört..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hagge:

Varför signar du upp då? Människor som du alltså.. Vinner saker o ting på tävlingar och får invites, sen säljer... Så jävla stört..

För att tjäna en slant såklart! Vad annars?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

För att tjäna en slant såklart! Vad annars?

Skaffa ett jobb.

för övrigt fick jag också en invite! :3

Permalänk
Medlem

har själv fått två beta invites

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: AMD Ryzen 5 5600x | Gpu: ASUS Dual Radeon™ RX 6700 XT STD Edition 12gb | Ram: Corsair 16gb ddr4 | Mobo: Asus ROG Strix b550-f Gaming | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 11 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Iphone 12 Pro

Permalänk
Medlem

Fan inte fått nån :/ nån som har en extra? Tänker dock inte betala något som folk verkar peppa i tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Node 304 / Mobo: ASUS Z87I-PRO mITX / CPU: i5 4670k Haswell @ 4,3 Ghz / CPU-kylare: Noctua NH-9UB SE2 / GPU: Gigabyte r9 280x Windforce / RAM: A-Data 16GB CL9 1600MHz / PSU: Silverstone Strider ST65F-G 650W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Hade också velat testa, är orolig att dom förstör Elder Scrolls med det här... Behöver lugna mina stackars nerver.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk

Fick också en invite. Tänkte på om jag skulle få prova ESO något innan det kom ut för några dagar sedan faktist. Hoppas det kommer gå att spela.

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att testa betaversionen även om jag inte skulle skaffa spelet. Jag tänker inte betala nån månadsavgift för ett spel man redan köpt. Hade varit bättre om man lagt in vanlig LAN/Internet funktion istället. Hur ska man kunna modda ett sånt spel när man inte kommer att kunna påverka innehållet? Kommer inte ens in på sidan man skriver på betan

Finns det ingen tråd om ämnet? jo det finns det
http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/11097...

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Fick oxå invite! synd att man jobbar 07-19 både lördag o söndag.... borde dock hinna spela lite:)

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Va gött! Fick också en nyckel ) Här är vad som står i mailet! Ser ni det som står läängst ner på bild 2? Tror inte många kommer följa det..

Visa signatur

Speldator: Cooler Master Centurion 5 | Core i5-2500K@4.2Ghz | 12GB DDR3@1600MHz | Kingston SSDNow 120gb SSD + 2x 250 HDD | GTX 770@1085/1753/7010MHz
LAN/Miner: HP Pavillion a6140.sc | Core i5-3330@3.6GHz | 4GB DDR3@1600MHz | 250gb HDD | RHD 5870@1098/1098/6008
Konsol: Xbox 360 | N64 |

Permalänk
Medlem

Var också medvetna om detta: The contents of this beta test are confidential. You are not permitted to discuss the test publicly or share its contents in any way.

Står i slutet av mailet.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobunge:

Va gött! Fick också en nyckel ) Här är vad som står i mailet!

http://gyazo.com/fb1b706a3b00ab3be426c6b41455957b.png

Det står också längst ner i mailet att du är bunden av ett NDA, som omfattar allt som rör betan. Du får alltså inte yppa något om denna publikt.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt intressant att testa det nu. Även om det är troligtvis är långt kvar till riktiga releasen kanske man kan få ett humm om det är ett spel för en. Är ganska skeptisk så en beta nyckel vore inte helt fel. *håller tummarna*

EDIT: Herp derp, så låg det en nyckel i mejlen!

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Tjena på er!
Fick en invite också men kan inte för mitt liv begripa hur jag kunde få det, är det någon som har en aning om hur man kan få det om man inte kan minnas att man signat sig för betan, dessutom så verkar inte min mail finnas med för att få fram användarnamn eller glömt lösenord..så tyder ju på att nåt annat finns som jag fått det via?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Hur länge kommer den räcka? Får man bara spela Fredag-Söndag? Tycker det är lite dåligt isf.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Det står också längst ner i mailet att du är bunden av ett NDA, som omfattar allt som rör betan. Du får alltså inte yppa något om denna publikt.

La till nedre delen. Men det gäller väl launcher / ingame..

Har launchern nerladdad nu. Undrar om man ska ta chansen att bli bannad o lägga upp en bild för att göra alla ESO fans utan BETA kod lite påtända..

Visa signatur

Speldator: Cooler Master Centurion 5 | Core i5-2500K@4.2Ghz | 12GB DDR3@1600MHz | Kingston SSDNow 120gb SSD + 2x 250 HDD | GTX 770@1085/1753/7010MHz
LAN/Miner: HP Pavillion a6140.sc | Core i5-3330@3.6GHz | 4GB DDR3@1600MHz | 250gb HDD | RHD 5870@1098/1098/6008

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Kollersh:

Hur länge kommer den räcka? Får man bara spela Fredag-Söndag? Tycker det är lite dåligt isf.

Stresstest, känns inte som att dom behöver mer tid direkt.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*trådar sammanfogade*

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Tjena på er!
Fick en invite också men kan inte för mitt liv begripa hur jag kunde få det, är det någon som har en aning om hur man kan få det om man inte kan minnas att man signat sig för betan, dessutom så verkar inte min mail finnas med för att få fram användarnamn eller glömt lösenord..så tyder ju på att nåt annat finns som jag fått det via?

Tydligen hade jag inte registrerat ett konto med den email som jag fick koden i..

Visa signatur

Permalänk
Jubileumsmästare

Fick med en beta key, men de känns lite sådär när man upptäcker att spelet BARA är 22GB och man sitter på ADSL...

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BumBumX:

Fick med en beta key, men de känns lite sådär när man upptäcker att spelet BARA är 22GB och man sitter på ADSL...

Haha 14mbits/s enligt speedtest.net

Visa signatur