Permalänk
Medlem
Permalänk

hmmm....typ det man hade väntat sig....ett längre spel skulle ju inte vart helt fel....men räknar med en expansion mot hösten.....hoppas!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Och jag som inte trodde det kunde få sämre betyg än det redan fått på många andra ställen.....men 6/10 är nog sämsta hittils.
Kan inte va nån höjdare.....om man inte är helt såld på just den genren då förstås

Permalänk
Medlem

Vad är det de kritiserar egentligen?

Visa signatur

Oh my god! That sucks and blows.

Permalänk
Medlem

Hade enorma förväntningar då jag älskar ettan och känslan som finns i den är svårt att slå, enligt mig. Tvåan är ju stundsvis bra men den saknar känslan. Vissa nivåer är roliga men jag är verkligen besviken

Permalänk
Medlem

Men killen säger ju as Serious sam är skitbra, sånna kan man ju inte lita på

Permalänk

mycket, mycket bra recension

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nelio
Vad är det de kritiserar egentligen?

• Känslan i spelet

• Vad man får göra på uppdragen

• Storyn

• Dialogerna

• Laddningstiderna

• Buggar

det som är bra är det grafiska, Aidas bröst (fast dessa var inte perfekta enligt recensenten ) + att man fick sätta upp kanoner och kraftfält för att försvara ett område i princip.

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blahhzt
Men killen säger ju as Serious sam är skitbra, sånna kan man ju inte lita på

Vilken j*vla planet kommer han ifrån då?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe1555

• Känslan i spelet

• Vad man får göra på uppdragen

• Storyn

• Dialogerna

• Laddningstiderna

• Buggar

det som är bra är det grafiska, Aidas bröst (fast dessa var inte perfekta enligt recensenten ) + att man fick sätta upp kanoner och kraftfält för att försvara ett område i princip.

Det lustiga är att asmånga kommer köpa det ändå.....där ser man hur viktigt marknadsföring och titelnamn är iallafall.....

Permalänk

mmm

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Serious Sam äger ju i MP iallafall

Hans oneliners e så jävla sköna

Permalänk
Medlem

funkar det till linux

Permalänk

Nope

DirectX spel

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lite överdrivet att ge Unreal II 6/10 tycker jag, iaf om man inte är så överhypad som dom flesta brukar vara inför ett spel innan det släpps. Visst är det ett par saker som kunde gjorts bättre men Unreal II är iaf ett av dom bättre FPS-spelen jag lirat de senaste åren, jag önskar bara det var lite längre. Det här påminner mig bara om hur alla klankade ner på RTCW när det släpptes fastän det var ganska bra.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Avstängd

jag är fan redan på 3dje varvet ;DDDD

typ 3 gånger så mycke gubbar på hard som på easy ;DDD

Visa signatur

Hemsida: www.galencpu.nu || http://berit.homelinux.net
Abit nf7s |twinmos pc3200 512Mb|POV GF4 ti4200|XP2500+ @ 2100Mhz
|Debian gnu/linux|

Permalänk
Medlem

kör nude patch på aida höjer spelet ett tag men det är alldeles för kort

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair iCUE Link Titan RX LCD 360
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GBG-SKURT

Vilken j*vla planet kommer han ifrån då?

Serious Planet ?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Men seriöst Sam är ju roligt i mp på Cooperation

Permalänk
VR-fantast

Are you really Serious ?

(tänkte bara påpeka det ifall ingen märkte att du skrev "men seriöst")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil

Heh, vart finns det en sån?

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots
🎸 https://soundcloud.com/mburetorp

Permalänk
Medlem

Unreal2 är inte dåligt. Det är ett medelbra spel. Men det som gör att det inte får så högt betyg är att alla hade så himla höga förväntningar och så utmärker det sig inte på något område,mer än grafiskt på vissa sätt. Så det är ett..normalt spel,kan man säga, det har liksom inte det där "lilla extra" som får dom stora titlarna att sticka ut. Även om det har sina fel så har det sina bra sidor också, och jag planerar att spela det och klara det. Det är ju ändå ett måste
Jag har inte så jätte höga förväntningar om Doom3 heller. Visst,grafiskt sett är det väldigt väldigt bra, men på andra fronter då? Och tänk på vilken dator man kommer behöva för att verkligen kunna njuta av grafiken. För jag tvivlar starkt att det är roligt att spela det om man har minimun specsen,eftersom Doom3 är menat att bli en stortitel tack vare sin grafik.
Men det ska bli kul o pröva det med

Permalänk
VR-fantast

Tror ändå att jag anar vissa innovativa saker i Doom3 .. det är ju ändå uppföljaren till uppföljaren till ett gammalt kultspel
Kommer nog bli ett väldigt läskigt spel... speciellt om ens dator är riktigt bra.. tror verkligen ID kommer försöka med denna titel

Angående Unreal2s grafik skulle jag kalla den växlande bra.. går väldigt mycket från fin till "ful"
Det jag stör mig på mest är de stela gubbarnas animationer (dels hur stelt dom går men även hur stelt deras kroppar rör sig till deras dialoger, tänker speciellt på första banan på den där basen när man ser sig själv komma in o snacka med en officer)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil

Respekt!

Anubis: ääh....spelet komemr ju inte ut förrän om ett halvår minst. då lär ju många ha datorer som klarar av spelet på bästa grafik (inte bästa upplösning då kanske)....plus att spelet kommer vara bättre optimerat och lalala....Jag tror Doom3 kommer ha den där läskiga kännslan som RTCW hade på sina ställen fast ännu bättre med sin grymma grafik....Så jag tror att doom3 kommer bli störst inom "skräckspelen" eller vad man ska kalla det:D....Fast det beror också på hur man spelar....
springer man bara rakt igenom banorna utan kännsla så är man ju dum och får skylla sig själv....
AIn skulle bli kass har jag hört....vilket är SÅ DUMT....fast om man tänker efter så har ju inte zombies så hög intelligens heller

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
VR-fantast

Om Doom3 fläskar på med både grafik och AI kan vi nog inte räkna med att spela det tillsfredställande på ett bra tag

Permalänk

hehe aa...men jag väntar hellre lite längre på ett riktigt bra spel än att låta dom släppa ännu ett misslyckat spel med så pass bra och kännda föregångare....

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Eh.. lite längre?

Vet du ens hur länge dom har hållt på med det !?

Permalänk

aa ett bra tag...men jag har fortförande inte upplevt det absolut "ultimata" SP spelet än....och jag tycker att doom3 är på väldigt god väg så det skulle jag kunna offra lite mer tid för....om dom då ser till att få allt annat lika bra som grafiken....

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Finns inget ultimat direkt... människan är som den är, vill alltid att saker och ting ska vara bättre.. och saker och ting kan oftast också göras bättre

Sen är det ju klart att man känner nostalgi för ett spel man spelade för över 10 år sen, och hela FPS grejen var ju betydligt mer nyskapande då...