Permalänk
Medlem

Coolt bygge! En frisk fläkt bland allt svart och pretentiöst man ser här

Permalänk

Väldig inovativt bygge, även om det inte blev så estetiskt tilltalande kan jag tänka mig att det både är tyst och kyler bra, fuktion är viktigare än utseende Lätt 5p!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Medlem

Ah, när jag ser dessa bilder minns jag tillbaka hur jag sprang runt på bilskrotar och letade radiatorer, vilka tider!

Permalänk
Medlem

vill se en video för fan xD kunde inte sluta garva när jag såg den lilla foten för kylaren hahaha nice

vad blir nästa steg för dig ?, direkt anslutning till kranen ?

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

Kyler den bra? Det ser så ut
Kan du inte lägga upp lite bilder på temperatur och sånt?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast
AMD Radeon RX 7900 XTX, LG 34'' UltraGear 34GN850P QHD Curved
XONAR U7
LIAN LI D600, Moddat, 2 x 420mm ALPHACOOL 60 mm radiatorer
QPAD MK-85, RAZER Basilisk mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattanmattan:

Kyler den bra? Det ser så ut
Kan du inte lägga upp lite bilder på temperatur och sånt?

Tillräckligt bra, men kunde optimerats mer. Temps är angivna i texten om galleriet, du kan också läsa mina svar ett par inlägg bak

Permalänk
Medlem

Om du hade råd med en DDC-pump+top kunde du väl i alla fall köpa riktig slang?

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

ser riktigt old school badass ut, borde finnas att köpa någonstans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ingen dålig radiator där inte

Permalänk
Medlem
Permalänk

Riktigt soft! Ger jävligt mycket inspiration att bygga ett vattenkylningssystem som inte kostar skjortan.

Permalänk

å där försvann iden med att inskaffa h100i

Permalänk

Har kollat in det här galleriet många gånger och varje gång sitter jag och ler för mig själv hur overkill det är fortsätt och ge aldrig upp med bilradiatorer och ghetto svenne modd

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Primo Psu: EVGA G2 750W Mb: Asus Sabertooth P67 Cpu: I7 2600K Cpu-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo Gpu: GTX 660 SLI Minne: Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE SSD: Crucial MX100 256gb HDD: Seagate Barracuda 3tb