Permalänk

Aaaaaaa!!!!! Ie6

Detta är ett problem son driver mig till vansinne!!! när jag ska gå in på alla hemsidor som har .com i slutet så kommer jag in på www.playahead.com och när jag ska gå in på någon sida som slutar på nogot annat så blir det "sidan kan inte visas" just för tillfället funkar det, man vad beror detta på?? och hur kan jag få stopp på det?

Visa signatur

Kör Mandrake Linux 9.1 och Windows XP

Sending KILL signals...

Permalänk
Medlem

Kanske nån kompis som har skojat lite

Permalänk

Re: Aaaaaaa!!!!! Ie6

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ?SYNTAX ERROR
Detta är ett problem son driver mig till vansinne!!! när jag ska gå in på alla hemsidor som har .com i slutet så kommer jag in på www.playahead.com och när jag ska gå in på någon sida som slutar på nogot annat så blir det "sidan kan inte visas" just för tillfället funkar det, man vad beror detta på?? och hur kan jag få stopp på det?

först och främst har det (antagligen) inte ett skit med ie6 att göra, det låter som om du har klickat på "ja" i en ruta för mycket
det enklaste är ju att söka efter "playahead" i registret och se om du får nån ide av resultatet....

Permalänk

hmm fast playahed är ju en helt vanlig och serös community preis som lunar, varför skulle de h nått sånt? aja ska kolla det iaf

Visa signatur

Kör Mandrake Linux 9.1 och Windows XP

Sending KILL signals...

Permalänk
Medlem

hmm, finns inga seriösa communitys....förutom sweclockers då