Muskampen 2025: Segraren korad!

Apps till Samsung Galaxy tab 2?

Permalänk
Medlem

Apps till Samsung Galaxy tab 2?

Halloj!

Köpte den för ca ett år sedan och bara ha till film då jag hade rätt mycket dötid att slå ihjäl på språng. Så, för att det inte ska kännas som ett fullständigt slöseri med pengar så vill jag veta vilka appar ni anser är ett måste.

Appar som är installerade idag är det mest nödvändigaste, chrome, spotify, vlc och en navi-app.
Jag har mer eller mindre börjat ha med mig den i jobbet, så jobbets mailapp är också installerad.

Ge mig gärna massor av tip!

Carl

Edit: Jag var inne på att roota den, men efter den senaste uppdateringen så blev det ett rätt smärtfritt användande utan lagg. Dessutom kräver min arbetsgivare att telefoner/surfplattor ska vara orörda.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk

ES File Explorer och MX Player är måsten för mig på en Androidplatta.

Permalänk
Medlem

Har en tab 2a jag med. Dock med CM11 och en OC kernel . Rekommenderas varmt. Men snackar vi appar så kan jag rekommendera Boat Browser Tablet istället för Chrome. Vansinnigt mycket snabbare och mycket smarta funktioner..

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860