Låter som fullt rimliga anledningar om bägge var utgångar. Men nu stod det HDMI in på ena vill jag minnas. Någon förklaring på det?
Aha, du menar till Vita "slim". Jag köpte originalet. Jag har dock inte testat 3G-funktionen. Den är ju billigare än den utan 3G. Hur ska man då kunna köra online on the go? Tänkte mest om det var något i firmwaret de har slängt ut.
Va, har 64GB-kortet slutat tillverkas? Den hade ju precis börjat produceras, i slutet av förra året. Var har du läst det?
Vet inte vad Vita TV är
Kul att du tyckte det var intressant! Visste du förresten att PS3an från början var tänkt att ha 2 stycken Cell-processorer, enbart? Det ryktades även om att Sony övervägde 4st. Men detta var innan de grava tillverkningsproblemen, som i praktiken sänkte hela PS3an.
Sony hade redan börjat strippa PS3an när den lanserades i Europa. De tog bort Emotion Engine för att göra den billigare. Graphics synthesizer var kvar dock, för denna del gick inte att emulera. Man körde en slags mjukvaruemulering som var skit.
Sommaren 2007 hade en polare köpt Playstation 3. Vi provade Killzone. Det var nåt bugg med ljudet när man spelade, som knastrade och hackade lite smått i bakgrunden, ungefär som en vinylskiva, och alla videor spelades upp i 1-2 bildrutos/sekund. Metal slug antology hade en input lag på ½-1 sekund, vilket gjorde det fullkomligt ospelbart. Bägge spelen fanns inte på någon lista över icke fungerande eller buggande spel.